Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Golden_Angel

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-18 13:37

Ik moet nog eens even kijken of en hoe ik ga puzzelen :') gezien ik inmiddels 3 maand thuis zit en er veel vakantiewerk is op Texel (en ik al op diverse gesprekken geweest ben) is er een kans dat ik voor 2 a 3 maand naar Texel ga om daar te werken inclusief verblijf. Maar 3 maand niets met paarden is toch wel een dingetje hoor :(...

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 14:02

Nou ik ga zo naar stal om mijn spullen op te halen.... hij moest maand op rust en daarna zouden we verder kijken. En krijg van de week opeens kort berichtje op de app wil hem liever alleen doen sorry. En ook zag ik een paar dagen terug een filmpje voorbij komen dat ze buiten aan rijden was. Terwijl we net 3 weken verder zijn. Geen idee hoe en wat allemaal maar zal wel. Net me vakantie geld uitgegeven aan nieuwe rijbroek en bijna ook nog nieuwe laarsjes was dat mijn maat niet op vooraad was. Allemaal voor niks dus -O- . Heb het al niet mega breed dus zulke dingen is voor mij best een uitgave. Ga het allemaal ff laten bezinken en misschien dan maar weer opnieuw opzoek. Al is dat niet makkelijk in mijn geval. Kan geen bijdrage betalen en ivm mijn rug kan ik niet rijden op paarden die hoog opgooien in draf.

kerstmuts Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :')
[OV] [PG]Gezocht solana

Pollywollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:34

Roosje01 schreef:
Nou ik ga zo naar stal om mijn spullen op te halen.... hij moest maand op rust en daarna zouden we verder kijken. En krijg van de week opeens kort berichtje op de app wil hem liever alleen doen sorry. En ook zag ik een paar dagen terug een filmpje voorbij komen dat ze buiten aan rijden was. Terwijl we net 3 weken verder zijn. Geen idee hoe en wat allemaal maar zal wel. Net me vakantie geld uitgegeven aan nieuwe rijbroek en bijna ook nog nieuwe laarsjes was dat mijn maat niet op vooraad was. Allemaal voor niks dus -O- . Heb het al niet mega breed dus zulke dingen is voor mij best een uitgave. Ga het allemaal ff laten bezinken en misschien dan maar weer opnieuw opzoek. Al is dat niet makkelijk in mijn geval. Kan geen bijdrage betalen en ivm mijn rug kan ik niet rijden op paarden die hoog opgooien in draf.

He wat flauw! Doe je zo je best krijg je een simpel appje.. herkenbare situatie helaas. Ik hoop dat je een leuk ander paardje vindt!

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 15:55

Probeer ook eens te kijken op marktplaats onder het kopje
Dieren en toebehoren
En dan paarden overige toebehoren

Daar staan veel advertenties op nu het onderdeel diensten en vakmensen betaald is geworden.

En de bokt markt natuurlijk

Op ieder potje past een dekseltje ook bij Paarden ^^

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 16:03

Roosje01 schreef:

Wat ontzettend jammer. -O-

Het zit je ook niet echt mee. Laat het inderdaad even bezinken. En probeer dan weer de moed bij elkaar te verzamelen om weer opzoek te gaan. Ergens moet toch wel een eigenaar zijn die je hulp kan gebruiken en vooral ook waardeert.

Als het paard waar je van af valt een goed paard is,
dan is die val de moeite waard.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 17:51

Heb nu zoveel pech gehad verkocht ingeslapen en nu dit -O-

kerstmuts Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :')
[OV] [PG]Gezocht solana

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-18 17:57

Jij hebt inderdaad veel pech met de paarden. En wat een vervelende manier om dat te horen te krijgen zeg, lekker makkelijk van de eigenaresse. Even laten bezinken inderdaad en dan maar rustig opnieuw kijken, er zit echt wel wat tussen hoor! :j

...
Ik ben gerpiegorp