het verzorgpony klets topic

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 10:35

Eerst alle vlechtjes eruit gehaald, hele mooie krullen <3
Afbeelding
Afbeelding

Toen had ik twee hengstenvlechten gemaakt, aan elke kant 1 :D
Afbeelding
Afbeelding

Klaar om te gaan!! (ze staat gewoon op de wei hoor maar ik doe altijd het bit in in de stal omdat ze daar altijd moeilijk mee doet) :D
Afbeelding

En onderweg <3
Ik kwam een vrouw tegen die heel graag met Anouk op de foto wilde. Het duurde 10 min voordat ze haar telefoon te pakken had en Anouk werd een beetje ongeduldig. Daarna was haar batterij leeg :(:) Ze baalde echt hhahaha. Ze wilde heel graag op de foto. Ze zei dat ze heel erg hoopte dat ze me nog zou tegenkomen en ze anouk even lekker geknuffeld :D
Afbeelding
Afbeelding

Daarna lekker knuffelen! *\o/*
Afbeelding

En daarna nog een uur met veulen geknuffeld <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Joy (de moeder) likt me altijd helemaal af, en het veulen deed haar na. Alleen hij snapte niet dat hij daar niet bij mag bijten hahahha. Ik ga dit natuurlijk niet aanleren. Vanmiddag weer naar Donny en Animo met @brittien *\o/*


nardxash

Berichten: 3978
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 10:43

Wat een heerlijk vrolijk berichtje. Wil je Anouk ook voor de kar uiteindelijk gaan zetten?

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 10:47

nardxash schreef:
Wat een heerlijk vrolijk berichtje. Wil je Anouk ook voor de kar uiteindelijk gaan zetten?


:D . ja, ze staat al voor de kar alleen dat doe ik alleen met de eigenaar omdat ik niet kan mennen :) . Maar met lange lijnen leer ik wel al met het verkeer omgaan en sturen. De laatste keer dat we hebben gemend heb ik alles alleen gedaan maar ik vind het zelf nog wel fijn als ze erbij is. Ook met optuigen en inspannen weet ik nog niet precies hoe het allemaal werkt. Maar uiteindelijk mag ik wel zelf dus dat lijkt me echt suuuuuper leuk!!! <3 *\o/*

nardxash

Berichten: 3978
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:26

WietskeK schreef:
nardxash schreef:
Wat een heerlijk vrolijk berichtje. Wil je Anouk ook voor de kar uiteindelijk gaan zetten?


:D . ja, ze staat al voor de kar alleen dat doe ik alleen met de eigenaar omdat ik niet kan mennen :) . Maar met lange lijnen leer ik wel al met het verkeer omgaan en sturen. De laatste keer dat we hebben gemend heb ik alles alleen gedaan maar ik vind het zelf nog wel fijn als ze erbij is. Ook met optuigen en inspannen weet ik nog niet precies hoe het allemaal werkt. Maar uiteindelijk mag ik wel zelf dus dat lijkt me echt suuuuuper leuk!!! <3 *\o/*

Wat Superleuk dat je wilt gaan mennen. Het is vooral goed opletten en veel vragen.
Ben heel benieuwd hoe Anouk eruit ziet met de wagen :j

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:36

Ziet er leuk uit!
En omg, dat veulen <3

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 13:35

:D . ja, ze staat al voor de kar alleen dat doe ik alleen met de eigenaar omdat ik niet kan mennen :) . Maar met lange lijnen leer ik wel al met het verkeer omgaan en sturen. De laatste keer dat we hebben gemend heb ik alles alleen gedaan maar ik vind het zelf nog wel fijn als ze erbij is. Ook met optuigen en inspannen weet ik nog niet precies hoe het allemaal werkt. Maar uiteindelijk mag ik wel zelf dus dat lijkt me echt suuuuuper leuk!!! <3 *\o/*[/quote]
Wat Superleuk dat je wilt gaan mennen. Het is vooral goed opletten en veel vragen.
Ben heel benieuwd hoe Anouk eruit ziet met de wagen :j[/quote]

Ik zal een foto in het topic plaatsen!!
Laatst bijgewerkt door WietskeK op 14-06-18 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 13:35

Miefje schreef:
Ziet er leuk uit!
En omg, dat veulen <3


Dankje! Jaaa, ze is zooo schattig!!! <3

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 13:38

Afbeelding
Afbeelding

De eerste foto kreeg ik doorgestuurd en de tweede foto was bij mij thuis! Toen waren we naar mijn huis gemend <3

brittien
Berichten: 267
Geregistreerd: 29-08-17

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 13:40

<3 <3 <3 <3

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 13:41

brittien schreef:
<3 <3 <3 <3


:D

nardxash

Berichten: 3978
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 14:57

<3
WietskeK schreef:
[ [url=m/wPG0tl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ivVDs.jpg]Afbeelding[/url] ]

De eerste foto kreeg ik doorgestuurd en de tweede foto was bij mij thuis! Toen waren we naar mijn huis gemend <3

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 15:23

Die tweede foto is echt heel leuk!

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 19:51

nardxash schreef:
<3
WietskeK schreef:
[ [url=m/wPG0tl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2ivVDs.jpg]Afbeelding[/url] ]

De eerste foto kreeg ik doorgestuurd en de tweede foto was bij mij thuis! Toen waren we naar mijn huis gemend <3


:D

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-18 19:52

Miefje schreef:
Die tweede foto is echt heel leuk!


Dankje! :D

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-18 08:37

Ik ben gister voor het eerst met Donny op buitenrit geweest!! Bij de Nesselanden. Hij was zo ontzettend braaf en hij vond niks eng! Er was een lang galoppad terug en hij hield het andere paard met gemak bij :D Het was echt heeeel leuk!

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-18 12:46

Maadagavond weer bij Donny geweest! Ik ging samen met @brittien paardenvoetballen. Ze deden het allebei suuuuper goed! Eerst ging ik met zadel en daarna zonder zadel, het was echt super leuk!!! Zonder zadel terug rijden naar zijn stal, altijd leuk!!! Vanmiddag naar Anouk en morgen met Don en Ani wss springen! Zin in!! :D *\o/*

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


nardxash

Berichten: 3978
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 19:49

Vandaag heeft flinn vrijgelaten als voorbereiding voor morgen om te gaan mennen.
Pep heb ik vandaag een uur gereden waarin we veel hebben geoefend met de wendbaarheid en nagefelijk.
Morgen gaan we op buitenrit en mennen.
Afbeelding

Afbeelding

Hoe vinden jullie pep der halster

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014

Sydney_Zorro

Berichten: 184
Geregistreerd: 17-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 20:05

Ik meld me hier ook!
Vanmiddag bij 2 pony’s wezen kijken en ga morgen dus voor de eerste x rijden :j
Hopen dat ik een klik met ze allebei heb want dan heb ik ook 2 verzorgpony’s *\o/*

Volg iedereen die een instanaam heeft achtergelaten ook nu, zal morgenavond even een verslag plaatsen van hoe het ging en ook een account aanmaken voor mijn eigen paarden en misschien dan de verzorgpony’s :j

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 20:41

wij zijn weer begonnen met rijden en draven! over 2 weken is alles weer normaal hoop ik! (sammy was spierbevangen geweest)

Ginny135
Berichten: 313
Geregistreerd: 02-08-16

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 21:13

Ik heb een tijdje niets gezegd, maar bij deze een update. De Shetlander is vrijwel beter! Ze staat nog steeds apart, maar het gaat goed. En ze is zoooo lief! <3 Elke keer als ik even naar haar toe gaat hinnikt ze naar me en ze staat het liefst te slapen als ik er ben. Meelopen aan een halstertouw is een groot probleem, dat heeft ze nooit geleerd (ze is waarschijnlijk ergens tussen de 15 en 20 jaar oud). Hebben jullie tips? Bij te veel druk geeft ze duidelijk aan dat ze dat niet accepteert.
Met de andere pony gaat het prima, ik heb vandaag nog lekker met haar kunnen knuffelen. Aangezien ik niet heel goed ben met longeren, dat heb ik nooit geleerd, en ik verder niet veel kan doen met de ponies knuffel ik vooral met ze. Ook zit ik lekker te lezen. Doen jullie dat ook? Gewoon op de grond in de wei, ze houden gelukkig rekening met me :o

Tot ooit Oscar, de liefste hond die ik ooit heb gekend. Dankjewel voor de 15 jaar plezier, dankjewel voor alles

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-18 08:36

Ginny135 schreef:
Ik heb een tijdje niets gezegd, maar bij deze een update. De Shetlander is vrijwel beter! Ze staat nog steeds apart, maar het gaat goed. En ze is zoooo lief! <3 Elke keer als ik even naar haar toe gaat hinnikt ze naar me en ze staat het liefst te slapen als ik er ben. Meelopen aan een halstertouw is een groot probleem, dat heeft ze nooit geleerd (ze is waarschijnlijk ergens tussen de 15 en 20 jaar oud). Hebben jullie tips? Bij te veel druk geeft ze duidelijk aan dat ze dat niet accepteert.
Met de andere pony gaat het prima, ik heb vandaag nog lekker met haar kunnen knuffelen. Aangezien ik niet heel goed ben met longeren, dat heb ik nooit geleerd, en ik verder niet veel kan doen met de ponies knuffel ik vooral met ze. Ook zit ik lekker te lezen. Doen jullie dat ook? Gewoon op de grond in de wei, ze houden gelukkig rekening met me :o


Misschien als je wat druk geeft op het halstertouw, lokken met een snoepje dat ze naar voren komt en dan belonen. En dat steeds meer uitbreiden. Super fijn dat hij zo goed als beter is!! :D

Sydney_Zorro

Berichten: 184
Geregistreerd: 17-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 16:58

Vandaag heb ik Shiva en Point gereden :j
Had van Shiva verwacht dat ze me zou uittesten aangezien de eigenaren dat zeiden dus het beviel me wel heel goed zo!
Heerlijk gestapt en gedraafd want ik dacht van ik ga niet gelijk galopperen natuurlijk, met het uitstappen schrok ze een x van iets langs de bak maar maakte maar een sprongetje naar voren en dat was het :P

Daarna heb ik Point gereden en die was wat slomer en relaxter dus ik dacht die zou geen stap verkeerd zetten, verkeerd gedacht dus :o
Ik kreeg haar amper in draf en toen ik haar eenmaal had was het wel een beetje doordrijven, ik mocht van de eigenaar een stukje galopperen en dat deed ik.
Eerst ging ze heel hard draven maar ze heeft een enorm ruime pas in de galop dus daar verbaasde ik me enorm over en toen nam ze even de benen de andere kant op, lag ik bijna naast haar :=
Hier nog even foto’s van de 2 knappies <3

Dit is de eigenwijze Arabier genaamd Shiva <3
Ze is 19 en is enorm lief!

Afbeelding

Afbeelding

Dit is de eigenwijze Kwpn’er genaamd Point <3
Ze is 21 en is nog best wel druk :o

Afbeelding

Afbeelding

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Re: het verzorgpony klets topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 18:31

super leuk!

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-18 19:39

Sydney_Zorro schreef:
Vandaag heb ik Shiva en Point gereden :j
Had van Shiva verwacht dat ze me zou uittesten aangezien de eigenaren dat zeiden dus het beviel me wel heel goed zo!
Heerlijk gestapt en gedraafd want ik dacht van ik ga niet gelijk galopperen natuurlijk, met het uitstappen schrok ze een x van iets langs de bak maar maakte maar een sprongetje naar voren en dat was het :P

Daarna heb ik Point gereden en die was wat slomer en relaxter dus ik dacht die zou geen stap verkeerd zetten, verkeerd gedacht dus :o
Ik kreeg haar amper in draf en toen ik haar eenmaal had was het wel een beetje doordrijven, ik mocht van de eigenaar een stukje galopperen en dat deed ik.
Eerst ging ze heel hard draven maar ze heeft een enorm ruime pas in de galop dus daar verbaasde ik me enorm over en toen nam ze even de benen de andere kant op, lag ik bijna naast haar :=
Hier nog even foto’s van de 2 knappies <3

Dit is de eigenwijze Arabier genaamd Shiva <3
Ze is 19 en is enorm lief!

[ [url=m/c2j6Zg.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/A1Cc5m.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is de eigenwijze Kwpn’er genaamd Point <3
Ze is 21 en is nog best wel druk :o

[ [url=m/ap1D1L.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BGWUwv.jpg]Afbeelding[/url] ]



Volgens mij heb ik je langs zien komen op insta! :D

nardxash

Berichten: 3978
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 19:41

Wat een leuke verhalen komen er weer voorbij en ook prachtige foto’s van jullie verzorgpony,s. <3

Vrijdag:
Heb ik met flinn gemend war hij geweldig deed, volgende week hebben we weer les.
Pep heb ik gelongeerd met de passoa.


Afbeelding

Afbeelding

Zaterdag:
Heb ik gewerkt aan de lange lijnen met flinn wat ook steeds beter gaat.
Het halthouden vinden we beiden nog lastig maar we blijven oefenen.
Pep heb ik gereden wat ze super deed. De zijgangen gast ze ook steeds beter uitvoeren dn ook zitten we bijna tegen het nagefelijkheid aan.
Volgende week zaterdag ook weer rijles.
Afbeelding

Afbeelding

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker