Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hiphorse

Berichten: 1032
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:49

ik sluit mij aan. ik ben sinds 2 maanden opzoek naar een verzorger of bijrijder. Nu heb ik wel een paar reacties gehad maar het sloot niet aan bij mijn pony.. nu heb ik de tekst al veranderd (ik kreeg veel reacties van beginners en mensen die lang niet hebben gereden, gezien mijn pony heel gevoelig op de hulpen is werkt dat niet..)
na de tekst te hebben aangepast krijg ik geen reacties meer

heeft iemand tijd om te kijken of mijn tekst misschien anders kan? ik zie zelf dat ik wat vergeten ben: er zijn geen klusjes! buitenbak aanwezig, manege in de buurt met binnenbakken.

dit is mijn tekst:
Verzorger/bijrijder in stuifzand

Voor mijn sensible pony sunny ben ik opzoek naar een verzorgster/bijrijder voor 1 dag in de week op de maandag. (Kan soms vaker zijn)
Sunny kan vanalles wat. Er mag alleen niet buitengereden worden met sunny omdat hij nogal heftige schrikreacties kan hebben, hierdoor vindt ik het niet verantwoordelijk om 'vreemde' met hem naar buiten te laten gaan.
Ook mag er geen vrijheidsdressuur gedaan worden met Sunny.
Sunny heeft een duidelijke mening en verteld zelf wie bij hem past en wie niet!
Ook als iets niet past of er lichamelijk iets mis is heeft sunny zo zijn manieren om je dit duidelijk te maken.
Veder spiegeld sunny zijn ruiter heel erg.
Er wordt een bijdrage gevraagd van 10 euro in de maand.
Lessen bij de zelfde instructeur is verplicht.
Sunny staat op een kleine pensionstal in stuifzand.

Ben jij iemand die:
-Niet groter is dan 1.75
-Niet zwaarder dan 75 kilo
- Verantwoordelijk
- houd zich aan de stalregels en de afspraken
- met lichte hulpen rijdt
- graag wil bijleren
- rijden niet op de 1e plaats zet
- geen beginner of iemand die lang niet heeft gereden
- de stap draf en galop goed beheerst

Reageer dan met een bericht waarin je verteld waarom jij de geschikte persoon bent voor sunny!



een vriendin van mij heeft voor haar pony wel binnen 3 dagen een bijrijder gevonden, enige verschil was dat met haar pony wel buitengereden mag worden. Zal dat zo'n groot verschil maken?

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 10:58

Ik zie vooral veel wat niet mag en kan .
Zou de tekst wat meer open laten .
Dus ik zoek iemand die op ongeveer l niveau rijd of correct kan trainen .
Ookal heeft iemand een tijd niet gereden betekend dan niet dat ze niet hoed kunnen rijden ...

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:09

joyce B schreef:
Ik denk dat meer mensen een paard kopen terwijl ze er niet elke dag tijd voor of zin in hebben. En ook veel mensen die het financieel niet zo ruim hebben. Daarnaast lopen er wel dingen anders. Baan verloren, andere baan, relatie verbroken, zwanger, maar je paard willen houden mede dankzij een al dan niet betalende bijrijder/leaser terwijl het paard vroeger wellicht verkocht zou moeten worden.

Andere mentaliteit.

Wij leerden vroeger dat je elke dag naar je paard moest om je paard te verzorgen. Als je niet genoeg tijd had dan "kon" je geen paard kopen. Al jaren zie ik dat de meeste eigenaren maar 3, 4 of 5x per week naar hun paard gaan. De andere dagen staat het dier stil en wordt door de pensionstal in de gaten gehouden of men zoekt er een verzorgster/bijrijder/leaser voor.

En men wil graag mee laten delen in de kosten. Want men betaalt er immers zelf ook voor?


Ik ben het helemaal met jou eens. Toen ik bij reed heb ik ooit voor 1 paard wel betaald hier zat les bij in, maar voor de rest nooit. Ik zelf zou nooit een bijdrage vragen, omdat het mijn verantwoordelijkheid is. Daarnaast zou ik al blij zijn als ik een betrouwbaar iemand had gevonden die ook graag voor mijn witte vriend zou willen zorgen.

Ik vind dat mensen te weinig nadenken over het feit wat een paard houden inhoudt. Bij mij op stal komen ze soms twee weken niet..

Mooblie

Berichten: 825
Geregistreerd: 24-12-13
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:10

@hiphorse
Ik vind het ook best een lijst met eisen en verwachtingen. Ik zou de tekst dan ook wat meer open laten en juist de mogelijkheden benadrukken. Nu staat er alleen dat Sunny vanalles wat kan, maar wat kan Sunny dan eigenlijk?

Je geeft ook meerdere keren aan dat het gaat om een pony die niet al te makkelijk is. Zo geef je aan dat hij sensibel is, kan spiegelen en een eigen mening heeft. Ik denk dat dit ook wat kan afschrikken omdat hier de nadruk op ligt.

Ik struikel voornamelijk over de zin: "Als iets niet past of er lichamelijk iets mis is heeft Sunny zo zijn manieren om je dit duidelijk te maken.".
Ik neem aan dat dit uitzonderlijke situatie's zijn? Ik begrijp dan ook niet goed wat je hier mee wilt aangeven.

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:12

Ik zou het echt wat beknopter houden en wat positiever ipv dingen opnoemen die niet kunnen en mogen. Laat dat vrijheidsdressuur en spiegelen er uit en maak het wat ' gezelliger'. In de trant van: voor mijn vrolijke pony Sunny ben ik opzoek naar een leuke bijrijdster voor de maandag. Hij staat volpension ( geen klusjes dus) op een pensionstalling waar een bak beschikbaar is. Helaas is Sunny niet geschikt om mee naar buiten te gaan vanwege zijn sensibele karakter. Ben jij een ruiter bla bla bla..( wat je zoekt) kom dan eens kennismaken met ons!
Laatst bijgewerkt door DatBenIkNou op 02-04-18 11:14, in het totaal 2 keer bewerkt

0000
Berichten: 5473
Geregistreerd: 04-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:12

Ik zou de omschrijving van je pony echt aanpassen, klinkt als een verschrikkelijk lastig/gevaarlijk dier zo. Ik denk dat degene die nu nog wel zouden reageren, jonge meiden zijn met veel lef en weinig technische skills. Stel je voor, je kind komt met deze advertentie aan en vraagt of ze mag reageren...ik denk dat de meeste ouders zeggen doe maar niet, klinkt niet veilig. De meeste volwassene hebben ook geen zin om een lastig paard te rijden. Ik verwacht dat het lang zo erg niet is als het overkomt maar jij kent je pony, degene die dit lezen niet. Ik zou dat dus veel simpeler maken door bv juist wat leuke eigenschappen te vermelden, vertel wat ie wel kan en dan sluit je bijvoorbeeld af met een opmerking dat je geen beginner zoekt, iemand zoekt met al wat rijervaring, zoiets. Dan komt het geheel echt een stuk vriendelijker en aantrekkelijker over denk ik.

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:17

hiphorse schreef:
ik sluit mij aan. ik ben sinds 2 maanden opzoek naar een verzorger of bijrijder. Nu heb ik wel een paar reacties gehad maar het sloot niet aan bij mijn pony.. nu heb ik de tekst al veranderd (ik kreeg veel reacties van beginners en mensen die lang niet hebben gereden, gezien mijn pony heel gevoelig op de hulpen is werkt dat niet..)
na de tekst te hebben aangepast krijg ik geen reacties meer

heeft iemand tijd om te kijken of mijn tekst misschien anders kan? ik zie zelf dat ik wat vergeten ben: er zijn geen klusjes! buitenbak aanwezig, manege in de buurt met binnenbakken.

dit is mijn tekst:
Verzorger/bijrijder in stuifzand

Voor mijn sensible pony sunny ben ik opzoek naar een verzorgster/bijrijder voor 1 dag in de week op de maandag. (Kan soms vaker zijn)
Sunny kan vanalles wat. Er mag alleen niet buitengereden worden met sunny omdat hij nogal heftige schrikreacties kan hebben, hierdoor vindt ik het niet verantwoordelijk om 'vreemde' met hem naar buiten te laten gaan.
Ook mag er geen vrijheidsdressuur gedaan worden met Sunny.
Sunny heeft een duidelijke mening en verteld zelf wie bij hem past en wie niet!
Ook als iets niet past of er lichamelijk iets mis is heeft sunny zo zijn manieren om je dit duidelijk te maken.
Veder spiegeld sunny zijn ruiter heel erg.
Er wordt een bijdrage gevraagd van 10 euro in de maand.
Lessen bij de zelfde instructeur is verplicht.
Sunny staat op een kleine pensionstal in stuifzand.

Ben jij iemand die:
-Niet groter is dan 1.75
-Niet zwaarder dan 75 kilo
- Verantwoordelijk
- houd zich aan de stalregels en de afspraken
- met lichte hulpen rijdt
- graag wil bijleren
- rijden niet op de 1e plaats zet
- geen beginner of iemand die lang niet heeft gereden
- de stap draf en galop goed beheerst

Reageer dan met een bericht waarin je verteld waarom jij de geschikte persoon bent voor sunny!



een vriendin van mij heeft voor haar pony wel binnen 3 dagen een bijrijder gevonden, enige verschil was dat met haar pony wel buitengereden mag worden. Zal dat zo'n groot verschil maken?


Zo dat zijn wel veel eisen.. Bijrijder kan je idd wel makkelijk en snel vinden, maar hangt er echt vanaf wat voor eisen je stelt. Ik zou t zelf benauwd krijgen van deze eisen. Vwb buitenrijden ene vindt dit leuk de ander niet. Ik zelf ben een bosruiter en ga met mijn paard veel naar buiten. Maar ken zat mensen die altijd binnen rijden. Dus denk dat dit niet zoveel uitmaakt hoor. Lessen bij instructeur is altijd goed hoor! Zou ik ook van misschien mijn toekomstige bijrijder vragen. Overleg met die gene die je een bericht stuurt! Dat is t aller belangrijkst!

hiphorse

Berichten: 1032
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:33

dank jullie voor de reacties
ik ga de tips opvolgen
@ditbeniknou ik steel jou tekst even :D

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:34

hiphorse schreef:
dank jullie voor de reacties
ik ga de tips opvolgen
@ditbeniknou ik steel jou tekst even :D

Heb ik tenminste niet voor niks getypt haha...dus ga vooral je gang! :-)
De echte inns en outs bespreek je gewoon in het kennismakingsgesprek. Eerst zorgen dat er interesse is.

hiphorse

Berichten: 1032
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:49

zo even aangepast, ben benieuwd wat jullie er nu van vinden :D :
Gezocht verzorgster/bijrijder stuifzand

Voor mijn vrolijke pony Sunny ben ik opzoek naar een leuke berijdster voor de maandag. Hij staat volpension (geen klusjes dus) op een pensionstalling waar een bak beschikbaar is. Helaas is Sunny niet geschikt om mee naar buiten te gaan vanwege zijn sensibele karakter. Met Sun mag er in de bak mee gereden, gelogeerd en aan de hand gewerkt worden. Sunny wordt zowel western als dressuur gereden (lijkt op cowboy dressage).

Doordat Sunny niet heel groot is (1.43) zoek ik iemand die niet groter is dan 1.75 en niet zwaarder dan 75 kilo.

Voor het verzorgen/bijrijden van Sunny vraag een bijdrage van 10 euro in de maand. Het lessen met Sunny bij dezelfde instructeur is verplicht.

Ben jij een ervaren ruiter die graag bijleert, zich aan de afspraken houdt en verantwoordelijk is en rijden niet op de 1e plaats zet?
Reageer dan met een bericht waarin je verteld waarom jij de geschikte persoon bent voor Sunny!

LoveBodin

Berichten: 4353
Geregistreerd: 18-12-09
Woonplaats: Under The Northern Lights

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:57

Ik zou er ook even bij zetten hoe vaak je wil dat ze lessen en hoeveel dat dan kost.
Elke week of elke maand lessen is namelijk wel een verschil!

En hoe zit het met springen en dergelijke?
En zou even van logeren loNgeren maken :)

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 11:58

hiphorse schreef:
zo even aangepast, ben benieuwd wat jullie er nu van vinden :D :
Gezocht verzorgster/bijrijder stuifzand

Voor mijn vrolijke pony Sunny ben ik opzoek naar een leuke berijdster voor de maandag. Hij staat volpension (geen klusjes dus) op een pensionstalling waar een bak beschikbaar is. Helaas is Sunny niet geschikt om mee naar buiten te gaan vanwege zijn sensibele karakter. Met Sun mag er in de bak mee gereden, gelogeerd en aan de hand gewerkt worden. Sunny wordt zowel western als dressuur gereden (lijkt op cowboy dressage).

Doordat Sunny niet heel groot is (1.43) zoek ik iemand die niet groter is dan 1.75 en niet zwaarder dan 75 kilo.

Voor het verzorgen/bijrijden van Sunny vraag een bijdrage van 10 euro in de maand. Het lessen met Sunny bij dezelfde instructeur is verplicht.

Ben jij een ervaren ruiter die graag bijleert, zich aan de afspraken houdt en verantwoordelijk is en rijden niet op de 1e plaats zet?
Reageer dan met een bericht waarin je verteld waarom jij de geschikte persoon bent voor Sunny!


Veel aantrekkelijker! Leuk!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 12:14

Klopt. Veel eigenaren gaan geen 7 dagen per week erheen.

Hoewel elke dag moeten vroeg of laat ook tegen gaat staan.
Een keer een dagje of weekend niet is ook lekker.

Halve stal zie ik ook weleens.
Ieder de helft vd dagen en de helft vd (stal)kosten

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 12:57

Anke schreef:
Klopt. Veel eigenaren gaan geen 7 dagen per week erheen.

Hoewel elke dag moeten vroeg of laat ook tegen gaat staan.
Een keer een dagje of weekend niet is ook lekker.

Halve stal zie ik ook weleens.
Ieder de helft vd dagen en de helft vd (stal)kosten


Ik ga ook niet elke dag, maar ik weet dat Mn pony te eten krijgt. Ik red t niet ivm studie. Maar ik ga zo vaak als ik kan. Soweiso 5 keer in de week.

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 11:17

hiphorse, veel beter zo de advertentie. waar ik alleen nog over val is dat het voor maar 1 dag is en je een bijrijder zoekt, maar eentje die rijden niet op de eerste plek zet. Dat lijkt mij tegenstrijdig, als je bijvoorbeeld iemand zoekt voor 2 of 3 dagen, kan je zeggen dat de ene keer longeren en ander keer rijden. Maar 1 dag per week en dan als rijden niet op de eerste plek, hoe vaak kom je dan echt aan rijden toe per maand? Dat is nog een beetje onduidelijk. Daarnaast zou ik 1 dag per week ook niet aantrekkelijk vinden persoonlijk.

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 11:58

Rena100 schreef:
hiphorse, veel beter zo de advertentie. waar ik alleen nog over val is dat het voor maar 1 dag is en je een bijrijder zoekt, maar eentje die rijden niet op de eerste plek zet. Dat lijkt mij tegenstrijdig, als je bijvoorbeeld iemand zoekt voor 2 of 3 dagen, kan je zeggen dat de ene keer longeren en ander keer rijden. Maar 1 dag per week en dan als rijden niet op de eerste plek, hoe vaak kom je dan echt aan rijden toe per maand? Dat is nog een beetje onduidelijk. Daarnaast zou ik 1 dag per week ook niet aantrekkelijk vinden persoonlijk.



Wel mee eens. Zou je anders de bijdrage kunnen laten vervallen en daar om de week les voor laten nemen bijvoorbeeld? Dus de ene week les en de andere week het geleerde in praktijk brengen, om en om? Wat betaal je per les daar?

Kendra

Berichten: 8729
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:38

@hiphorse: verteld = vertelt (in de laatste zin).
Verder beter zo, maar ik vind de laatste zin nogal sollicitatie-achtig klinken. Niet iedereen is even taalvaardig en daar ga je nu wel op selecteren. Ik zou besluiten met: 'Neem contact op als je denkt dat je de juiste persoon voor Sunny bent' of zoiets...
En ik doe dingen altijd in in overleg, ik geef bijrijders graag het gevoel dat ze zelf ook mee mogen denken (graag zelfs). Jouw advertentie houdt iets van 'take it or leave it'.

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 08:29

Dacht hier een leuke bijrijder te hebben maar die is ook binnen een maand gestopt want had ineens een ander paard...
Mocht hier veel altijd alleen komen en in de toekomst op wedstrijd met een fijn braaf paard.
Alleen maar de stal mesten en af en toe les.
Toen ik daar over begon had ze ineens een ander paard beetje jammer.
Ze kon leuk rijden maar ook niet zo fantastisch dat paard er echt veel beter van werd zonder les .
Rij zelf wedstrijd ermee en wil gewoon dat paard blijft groeien tis nou eenmaal geen recreatie paard .
Zo jammer altijd weer.
Dan maar 1 of 2 dagen vrij straks in het weide seizoen

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-18 20:26

little_birdy schreef:
Dacht hier een leuke bijrijder te hebben maar die is ook binnen een maand gestopt want had ineens een ander paard...
Mocht hier veel altijd alleen komen en in de toekomst op wedstrijd met een fijn braaf paard.
Alleen maar de stal mesten en af en toe les.
Toen ik daar over begon had ze ineens een ander paard beetje jammer.
Ze kon leuk rijden maar ook niet zo fantastisch dat paard er echt veel beter van werd zonder les .
Rij zelf wedstrijd ermee en wil gewoon dat paard blijft groeien tis nou eenmaal geen recreatie paard .
Zo jammer altijd weer.
Dan maar 1 of 2 dagen vrij straks in het weide seizoen


He wat naar zeg... ongelofelijk dat ze al afhaken bij een stal uitmesten. Je kunt toch niet verwachten dat je alleen lusten krijgt en geen lasten.....
Succes met het vinden van een nieuwe bijrijder!

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 13:26

Ja echt zo stom gewoon .
Nou heb dan liever dat ze af en toe een vrije dag heeft

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 13:36

ik denk dat het voor een paard ook echt niet erg is om 1 a 2 dagen vrij te hebben. vaak is het in ons gebrand dat persee een sportpaard de hele week getraind moet worden.

Soms kan het juis heel goed zijn 1 a 2 dagen vrij. Soms lopen ze dan beter dan als ze elke dag aan het werk zijn.

zo ken ik ook iemand die trainde zowat elke dag. En hij leek het maar niet te trekken. Nu trainen ze 3 dagen fanatiek en 2 dagen rustig en 2 dagen vrij. En ze halen de ene na na de andere winstpunt. Paard heeft er meer plezier in werk en is veel werkwilliger.

nu zeg ik niet dat jij nooit je paard vrij geeft. Maar misschien is het juist wel lekker voor hem die 1 a 2 dagen vrij.

maar stom is het wel. ik doe nu me hafje weer zelf. En soms moet ik me even na toe zetten omdat het ruim 30 min rijden is. En ivm suplimenten 'moet' ik dagelijks gaan. Nu zijn het gelukkig maar suplimenten dus als hij die een dagje niet krijgt is het ook niet erg.

En als ik zin heb om alsnog na stal te gaan als hij vrij heeft. Dan kan ik hem die dag toch wel geven.

En van de winter zie ik dan al weer. Ik denk als ik met me puppypaard aan de slag kan over paar jaar dat ik dan wel een leuke verzorger zoekt voor stanley. En anders tja stanley is dan 23/24 en dan kan hij wat minderen. En met een jong paard van 3/4 ga ik ook niet gelijk 7 dagen mee aan de slag. Alles op zijn tijd.

N_B_N
Berichten: 1963
Geregistreerd: 03-12-10
Woonplaats: Heijningen

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 13:41

LB zet haar maar bij mij op stal, dan rij ik wel die 1/2 dagen :j *D :D

little_birdy
Berichten: 12228
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 13:47

Haha lootje jij weet wat voor een gouden dier het is

DatBenIkNou
Berichten: 4722
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 07:59

hiphorse schreef:
zo even aangepast, ben benieuwd wat jullie er nu van vinden :D :
Gezocht verzorgster/bijrijder stuifzand

Voor mijn vrolijke pony Sunny ben ik opzoek naar een leuke berijdster voor de maandag. Hij staat volpension (geen klusjes dus) op een pensionstalling waar een bak beschikbaar is. Helaas is Sunny niet geschikt om mee naar buiten te gaan vanwege zijn sensibele karakter. Met Sun mag er in de bak mee gereden, gelogeerd en aan de hand gewerkt worden. Sunny wordt zowel western als dressuur gereden (lijkt op cowboy dressage).

Doordat Sunny niet heel groot is (1.43) zoek ik iemand die niet groter is dan 1.75 en niet zwaarder dan 75 kilo.

Voor het verzorgen/bijrijden van Sunny vraag een bijdrage van 10 euro in de maand. Het lessen met Sunny bij dezelfde instructeur is verplicht.

Ben jij een ervaren ruiter die graag bijleert, zich aan de afspraken houdt en verantwoordelijk is en rijden niet op de 1e plaats zet?
Reageer dan met een bericht waarin je verteld waarom jij de geschikte persoon bent voor Sunny!

Benieuwd of je nog reacties gehad hebt nu?

hiphorse

Berichten: 1032
Geregistreerd: 31-12-07
Woonplaats: Hoogeveen (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 20:51

DatBenIkNou schreef:
hiphorse schreef:
zo even aangepast, ben benieuwd wat jullie er nu van vinden :D :
Gezocht verzorgster/bijrijder stuifzand

Voor mijn vrolijke pony Sunny ben ik opzoek naar een leuke berijdster voor de maandag. Hij staat volpension (geen klusjes dus) op een pensionstalling waar een bak beschikbaar is. Helaas is Sunny niet geschikt om mee naar buiten te gaan vanwege zijn sensibele karakter. Met Sun mag er in de bak mee gereden, gelogeerd en aan de hand gewerkt worden. Sunny wordt zowel western als dressuur gereden (lijkt op cowboy dressage).

Doordat Sunny niet heel groot is (1.43) zoek ik iemand die niet groter is dan 1.75 en niet zwaarder dan 75 kilo.

Voor het verzorgen/bijrijden van Sunny vraag een bijdrage van 10 euro in de maand. Het lessen met Sunny bij dezelfde instructeur is verplicht.

Ben jij een ervaren ruiter die graag bijleert, zich aan de afspraken houdt en verantwoordelijk is en rijden niet op de 1e plaats zet?
Reageer dan met een bericht waarin je verteld waarom jij de geschikte persoon bent voor Sunny!

Benieuwd of je nog reacties gehad hebt nu?


Ja :D vrij vlot een reactie gekregen en het klikte ook erg goed, nog wel een wat jong meisje maar wil heel graag leren. Heb er een goed gevoel bij