Hoe vaak les en welk budget?

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 01:30

Reactie vanuit een eigenaar:

Een van de voorwaarden om mijn pony's te mogen verzorgen is dat er 1x per maand gelest wordt bij mijn instructrice. Dit plannen we met zijn alle (3 totaal, verdeeld over 2 pony's) op 1 dag in om reiskosten te delen en is handiger voor de instructrice ivm afstand.
De kosten komen ongeveer uit op 56 euro per maand voor 45min les.
Ik vraag verder geen bijdrage, wel klusjes en beweging geven van de pony.

Helaas merk ik dat veel meiden afhaken als ik die 'eis' kenbaar maak want ze vinden het te duur. echter stel ik mijn paard 2x per week beschikbaar + de lesdag 1x per maand. Ik wil dat mijn paard op dezelfde manier getraind wordt als dat ik dat doe dus zonder les mag er niet gereden worden.
Momenteel heb ik 2 top verzorgsters! (eigenlijk 3 want '1' is Moeder + dochter die lessen samen vaak net wat er nodig is voor de pony die hun doen)

Toen ik een jaar of 6 geleden mijn verzorgpaard verzorgde moest ik 2x per maand verplicht lessen, dit kwam ook op 75-100 euro per maand uit. Ik deed dit met liefde en merkte dat dit erg fijn was om zo verder te komen met de pony. Sinds die tijd ben ik ook alleen nog prive lessen gaan rijden en gestopt met de manege, puur omdat ik meer leerde in de privelessen.

Falco ~ Puck ~ Nyomi <3
Kerstmuts

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie