Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Isa_Sofie

Berichten: 222
Geregistreerd: 03-12-17

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 16:14

Iemand trouwens nog advies. Ik rij pas anderhalf jaar dus een bijrijdpaard wil ik nog niet, maar het lijkt me wel fijn om alvast ervaring op te doen met longeren en stallen uitmesten, enz. Moet ik hiermee nog even wachten of kan ik al op zoek gaan?


Marocje
Berichten: 5590
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 16:39

Je kan prima een verzorgplek zoeken! Ik zou juist zo iemand willen, die weet dat ie nog veel moet leren en gemotiveerd is. En die het dus niet (veelal) om het rijden gaat of denkt dat 'ie alles wel kan'.

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 16:50

mijn vriendinnen hebben allemaal ineens een hele leuke verzorgpony waar ze alles mee mogen doen en dan ik kan nooit wat vinden hahaha. ik doe nu wel op donderdag twee ponys van de kinderboerderij, daar moet ik ritjes mee lopen met kindjes op hun rug en na afloop mag je met ze naar buiten, opzich wel leuk, alleen zoek ik gewoon iets waar ik echt meer mee kan.

Remembrance

Berichten: 522
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Den Haag

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 18:08

Ben het helemaal vergeten te melden! Ik heb nu sinds een weekje de meest geweldige verzorgpony ooit <3 Ik mag momenteel niet zo veel met haar doen aangezien ze nog lekker moet aansterken (ze is verwaarloosd geweest maar heeft nu een nieuw baasje) maar ik kan wel lekker met dr tutten en wandelen en na een tijdje ook rijden en longeren :j dus hopelijk zien jullie mij heel lang niet meer voorbij komen in dit topic!

Isa_Sofie

Berichten: 222
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 16:44

Marocje schreef:
Je kan prima een verzorgplek zoeken! Ik zou juist zo iemand willen, die weet dat ie nog veel moet leren en gemotiveerd is. En die het dus niet (veelal) om het rijden gaat of denkt dat 'ie alles wel kan'.


Dankjewel!

Fair
Berichten: 3553
Geregistreerd: 18-01-12

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-17 13:40

He hoi. Ik kruip uit mijn meeleesmodus. :P Ik ben sinds kort verhuisd naar het andere kant van het land. Inmiddels mis ik het enorm om lekker met de paarden bezig te zijn. Ik heb een berichtje op FB geplaatst en hier op bokt & MP. Het staat er nu net op en ik heb al 1 reactie! Ik ga lekker overal kijken en dan kiezen wat goed voelt. :j

AQHAProud

Berichten: 192
Geregistreerd: 07-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:20

TelmaB schreef:
Ik moet zeggen dat het toch echt wel frustrerend is om een verzorgpony te zoeken in mijn buurt met mijn leeftijd. De enige die er zijn zoeken iemand van 18+ (wat ik helemaal snap hoor :) ). Het vervelende is dat ik niets kan doen behalve wachten tot ik oud genoeg ben om als verantwoordelijk gezien te worden -O- ik zie dan allemaal mensen (op bokt en Instagram) voorbij komen met hun verzorgpony's en dan denk ik: 'Dat wil ik ook!'. :j maarr ik moet gewoon nog een paar jaartjes geduld hebben...



In welke buurt woon je?:)

AQHAProud

Berichten: 192
Geregistreerd: 07-05-17

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 21:20

O sorry ik lees net dat je al een verzorgpaardje hebt:)

Remembrance

Berichten: 522
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-17 22:06

Lillypony123 schreef:
TelmaB schreef:
Ik moet zeggen dat het toch echt wel frustrerend is om een verzorgpony te zoeken in mijn buurt met mijn leeftijd. De enige die er zijn zoeken iemand van 18+ (wat ik helemaal snap hoor :) ). Het vervelende is dat ik niets kan doen behalve wachten tot ik oud genoeg ben om als verantwoordelijk gezien te worden -O- ik zie dan allemaal mensen (op bokt en Instagram) voorbij komen met hun verzorgpony's en dan denk ik: 'Dat wil ik ook!'. :j maarr ik moet gewoon nog een paar jaartjes geduld hebben...



In welke buurt woon je?:)


Ik woon in den haag! Heb inmiddels idd een heeeel leuk verzorgpaardje maar zij staat in Leidschendam :P In Den Haag is het heel moeilijk om er één te vinden maar ik heb de fietsafstand (en tijd met het OV) wel voor mijn huidige verzorgpony over <3


AQHAProud

Berichten: 192
Geregistreerd: 07-05-17

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-17 18:33

O ja dat zou sws te ver zijn ik heb die van mij in de buurt van Leiden staan

Fair
Berichten: 3553
Geregistreerd: 18-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 11:37

Mijn zoektocht is inmiddels erg goed gegaan. Op mijn geplaatste bericht heb ik 12 reacties gekregen! Ik heb er al een aantal moeten afwijzen ivm afstand en ik ben er tot nu toe bij 3 wezen kijken.

Ik ben bij 1 adres vorige week voor de 2e x wezen kijken. Toen heb ik even kennis gemaakt met het paardje en een heerlijke buitenrit gemaakt, super fijn! Bij de andere adressen ga ik ook nog voor de 2e x kijken om met de paarden te werken om te zien of het klikt. En dan een goede keuze maken.. ik vind het nu al moeilijk. Ik wil ze het liefst allemaal helpen en niemand afwijzen. Daarbij heeft elk adres zijn voor en nadelen. Moeilijk moeilijk! Maar in ieder geval een leuk avontuur. :)

Hoe gaat het bij jullie?

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 12:04

Leuk! Ik heb nog steeds het verzorgpaard dat ik in december 2016 heb gevonden, maar nu ga ik ook af en toe bij een vriendin rijden met haar pony's, zij gaat mij na een tijdje misschien leren springen.

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:20

Fijn als je kunt kiezen!

little_birdy
Berichten: 12222
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 13:22

Ik ben er wel weer op een keiharde manier achter gekomen dat ik nooit maar dan ook NOOIT meer een paard van een ander ga verzorgen
;(

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:04

Mijn verzorgpony word verkocht :( Dat word weer zoektocht dan :(

Roosje01

Berichten: 10702
Geregistreerd: 26-02-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:10

Ik bij iemand gaan kijken, maar die ging onverwachts verhuizen en dan wilde ze eerst aan dr nieuwe stal wennen. en nu heb ik al paar weken niks meer gehoord. Wat zouden jullie doen nog een berichtje sturen of niet? Bij het laatste contact had ik gezegt dat ze contact op kon nemen als ze toe was aan een verzorgster.

Roosje01 laat door hilariteit de tranen vloeien :') [o] *pum*
[OV] [PG]Gezocht solana

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:51

Je kunt even informeren of ze inmiddels verhuist is, hoe het bevalt op de nieuwe stal en of ze nog op belang heeft bij een verzorgster of dat jij verder kunt zoeken.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 14:51

little_birdy schreef:
Ik ben er wel weer op een keiharde manier achter gekomen dat ik nooit maar dan ook NOOIT meer een paard van een ander ga verzorgen
;(


Waarom?

Een koude trui, is geen goede trui.

little_birdy
Berichten: 12222
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 15:20

omdat ik het niet eerlijk vind een dier om te brengen die bij een ander nog harstikke gelukkig kan zijn .

sannexponys

Berichten: 222
Geregistreerd: 13-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:31

little_birdy schreef:
omdat ik het niet eerlijk vind een dier om te brengen die bij een ander nog harstikke gelukkig kan zijn .

Wat is er gebeurd?! Is je verzorgpony ingeslapen? |(

Verzorg-/bijrijdpony gezocht omgeving Hardinxveld

little_birdy
Berichten: 12222
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 17:37

Dat word hij alleen niet om de juiste redenen en dat steekt me gewoon .
Paard is gezond en dat is niet eerlijk als je als eigenaar er geen zin meer in hebt dat je het dier maar gewoon af laat maken.

Heb er net 4 weken dag en nacht voor gezorgd ivm ziekte eigenaar en dan krijg je zulk nieuws uit dank kan daar met mijn hoofd niet bij

sannexponys

Berichten: 222
Geregistreerd: 13-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:03

little_birdy schreef:
Dat word hij alleen niet om de juiste redenen en dat steekt me gewoon .
Paard is gezond en dat is niet eerlijk als je als eigenaar er geen zin meer in hebt dat je het dier maar gewoon af laat maken.

Heb er net 4 weken dag en nacht voor gezorgd ivm ziekte eigenaar en dan krijg je zulk nieuws uit dank kan daar met mijn hoofd niet bij


Inderdaad dat is echt niet leuk!
is het al gebeurd? Anders kan je misschien een huisje voor hem zoeken.
Hoe oud is hij? Hele oude paarden wil je ook niet in de handel! Dan wordt het er ook niet beter op |(

Sterkte xx

Verzorg-/bijrijdpony gezocht omgeving Hardinxveld

horzieloverr

Berichten: 565
Geregistreerd: 14-08-16
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:17

TelmaB schreef:
Ben het helemaal vergeten te melden! Ik heb nu sinds een weekje de meest geweldige verzorgpony ooit <3 Ik mag momenteel niet zo veel met haar doen aangezien ze nog lekker moet aansterken (ze is verwaarloosd geweest maar heeft nu een nieuw baasje) maar ik kan wel lekker met dr tutten en wandelen en na een tijdje ook rijden en longeren :j dus hopelijk zien jullie mij heel lang niet meer voorbij komen in dit topic!


precies hetzelfde eigenlijk, maar bij mij heeft ze spierbevangenheid en mag dus de eerste week helemaal haar stal niet uit

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:39

Roosje01 schreef:
Ik bij iemand gaan kijken, maar die ging onverwachts verhuizen en dan wilde ze eerst aan dr nieuwe stal wennen. en nu heb ik al paar weken niks meer gehoord. Wat zouden jullie doen nog een berichtje sturen of niet? Bij het laatste contact had ik gezegt dat ze contact op kon nemen als ze toe was aan een verzorgster.


Ik zou een berichtje sturen uit interesse, hoe het gaat op de nieuwe stal. Hopelijk snapt ze dan dat jij wil weten waar je aan toe bent

Spoiler:
kiekeboe

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-18 18:40

Ik heb zelf via Facebook, bokt en marktplaats gezocht. Nu helemaal blij met mijn stippenkont!

Spoiler:
kiekeboe


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers