Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Isa_Sofie

Berichten: 223
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 17:12

Eske_B schreef:
Vraagje, iemand zou een dag of 2 geleden een afspraak hebben met een ander en daarna contact met mij opnemen. Dat is nog niet gebeurd, zou ik zelf een bericht kunnen sturen? Of is dat te opdringerig?


Ik zou even wachten. Als diegene na een week nog niet heeft gereageerd zou ik wel even een bericht sturen. <3


Isa_Sofie

Berichten: 223
Geregistreerd: 03-12-17

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 17:14

Iemand trouwens nog advies. Ik rij pas anderhalf jaar dus een bijrijdpaard wil ik nog niet, maar het lijkt me wel fijn om alvast ervaring op te doen met longeren en stallen uitmesten, enz. Moet ik hiermee nog even wachten of kan ik al op zoek gaan?

Isa_Sofie

Berichten: 223
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 17:44

Marocje schreef:
Je kan prima een verzorgplek zoeken! Ik zou juist zo iemand willen, die weet dat ie nog veel moet leren en gemotiveerd is. En die het dus niet (veelal) om het rijden gaat of denkt dat 'ie alles wel kan'.


Dankjewel!

Isa_Sofie

Berichten: 223
Geregistreerd: 03-12-17

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 16:46

Ik ben het met beide eens. Ik vind best dat je er wat voor kan betalen, maar ik ben zelf ook pas 13, dus het kan geen €50 per maand zijn. En het verschilt voor mij ook of je kan rijden of niet. (ikzelf hoef niet te rijden) :))

Isa_Sofie

Berichten: 223
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 16:54

joyce B schreef:
Als je zo jong bent betalen je ouders ook een sport neem ik aan? dan kunnen ze toch ook kiezen om je paardrijlessen te betalen? Die kun je ook op je verzorg/bijrijdpaard nemen. Het hoeft niet en/en op manege en met bijrijdpaard.


Ik bedoel eigenlijk dat ik niet hoef te rijden op een verzorgpony. Mijn ouders betalen inderdaad mijn rijlessen(waar ik heel erg blij mee ben). Ben het helemaal met je eens dat het niet en en hoeft. (Ik heb btw zelf geen verzorgpony maar ben nog aan het kijken)

Isa_Sofie

Berichten: 223
Geregistreerd: 03-12-17

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 17:34

Ik vind 50 euro voor 2x in de week ook prima. Vooral met zoveel faciliteiten en mogelijkheden. Ik zou trouwens niet alleen naar leeftijd kijken maar ook naar verantwoordelijkheid. Maar ik denk dat je dat al doet als je vorige ervaringen niet goed zijn :j

Isa_Sofie

Berichten: 223
Geregistreerd: 03-12-17

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:22

Heeft iemand van jullie ervaring met volle lease? Mag ook in PB :o


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers