Stoppen met paardrijden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Loret22
Berichten: 22
Geregistreerd: 30-08-17

Stoppen met paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-11-17 03:12

Hej-hej!

Ik zit echt in een dipje ik heb een leuk verzorgpaard op een superplekje buitenbak ,trailer voor evt naar binnenbak ,luxe binnenstallen en een lieve eigenaar zei heeft 2 paarden 1 paard rij ik en de ander rijd zei is stal aan huis dus geen andere paarden of mensen ben dus vaak alleen... en rij altijd wel in de bak want ik kan nergens anders echt naartoe (ja in de winter naar de manage)

Nu ben ik dus weer begonnen met een studie die er zwaar is elke dag van 8 tot 6 les uitgezonderd de woensdag (exclusieve elke dag 2u reizen)
Dus als ik thuis ben ben ik meestal al dood op en dan moet ik ook nog leren druk schema dus nu al.

Op de dagen dat ik beschikbaar ben (woensdag,za,zo) word ik ongeveer 3/6u per dag ingepland op werk daarnaast ook nog soms uitgaan op zaterdag dus gewoon een erg druk schema.

Paardrijden vind ik wel leuk maar ik ben er een beetje op uitgekeken zit echt in een dip, heb laatst een operatie gehad aan m’n voet en kan nu voor 2 week niet naar dat paard toe (ivm met gevoeligheid) en kan al helemaal geen rijlaarzen aan.

In deze periode mis ik het rijden helemaal niet! Misschien is het ook wel het weer maar heb het gevoel dat het eentonig rijden is.
Zit eraan tedenken wedstrijd gericht telessen en evt starten en alles oppakken maar dan nogal zit ik erg krap met tijd en de winter die er aan zit tekomen.

Evt had de eigenaar al voorgesteld voor een winter stop in in het voorseizoen weer testarten met rijden maar weet echt niet wat ik moet doen wil de eigenaar ook niet aan het lijntje houden...

(Na school naar stal gaan heeft geen zin want Ben dood op na zn lange zware dag en dan nog de trailer tepakken en naar de manage tegaan (snel 3u kwijt) word me teveel

Iemand dus tips of iemand die in het zelfde probleem zit??


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers