Waarom vragen eigenaren een bijdrage aan bijrijders?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:13

Omdat niet iedereen uit de brand geholpen hoeft te worden?
Ik vraag nu nog steeds niets, maar bij een volgende ga ik dat wel doen. Stal doen hoeft hier niet.
Ik word gek van het steeds maar afzeggen van een dwarse scheet. Misschien dat het eens gaat veranderen als er wel geld gevraagd word omdat het anders zonde is over te slaan.

Mijn paarden staan aan huis, zomer en winter in de wei. Dus beweging krijgen ze wel. Ze staan niet zielig te wachten tot ze verlost worden van hun stalletje :P
Maar wat extra beweging kan nooit geen kwaad en ik dat lichamelijk helaas minder kan bieden dan ik zou willen doen.
Maar in de brand zit ik niet.
En ik gun een ander ook best om wel te kunnen rijden. Zo kreeg ik vroeger ook de kans.
Maar verdorie zeg, ik was niet van het een half uurtje van te voren afzeggen, ik zei nooit af.
Je ging een verzorgpaard aan en die verantwoordelijkheid daarover hield je.

nu blijkt dat niet meer zo te zijn.
En lijkt geld een belangrijke rol te spelen. Nou ook goed dan.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.



bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 12:25

_soraja_ schreef:
bruintje123 schreef:
Omdat niet iedereen uit de brand geholpen hoeft te worden?
Ik vraag nu nog steeds niets, maar bij een volgende ga ik dat wel doen. Stal doen hoeft hier niet.
Ik word gek van het steeds maar afzeggen van een dwarse scheet. Misschien dat het eens gaat veranderen als er wel geld gevraagd word omdat het anders zonde is over te slaan.

Mijn paarden staan aan huis, zomer en winter in de wei. Dus beweging krijgen ze wel. Ze staan niet zielig te wachten tot ze verlost worden van hun stalletje :P
Maar wat extra beweging kan nooit geen kwaad en ik dat lichamelijk helaas minder kan bieden dan ik zou willen doen.
Maar in de brand zit ik niet.
En ik gun een ander ook best om wel te kunnen rijden. Zo kreeg ik vroeger ook de kans.
Maar verdorie zeg, ik was niet van het een half uurtje van te voren afzeggen, ik zei nooit af.
Je ging een verzorgpaard aan en die verantwoordelijkheid daarover hield je.

nu blijkt dat niet meer zo te zijn.
En lijkt geld een belangrijke rol te spelen. Nou ook goed dan.


Maar als je geen extra hulp kan gebruiken, waarom bied je je paard dan aan? Dan doen die eigenaren dat in mijn ogen alleen voor het geld of zie ik dat nu verkeerd?

Dat veel mensen tegenwoordig blijkbaar geen verantwoordelijkheid meer kennen ben ik wel een beetje met je eens helaas.. Erg jammer.

Omdat het goed is als hij meer loopt. Dan krijgt hij wat meer conditie. En extra aandacht is hij ook niet vies van.
Maar het is ook weer niet zo erg dat als hij niet extra loopt dat er wat aan de hand is.
Zoals jij noemde uit de brand geholpen. Nee dan loopt hij maar wat meer in de wei.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers