Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

asm_kayleigh

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 23:09

Ik ben ook echt op zoek maar mijn leeftijd zit niet bepaald mee hahah, veel mensen vinden 14 jarige niet serieus genoeg ofzo?

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 10:28

Eapy schreef:
myk_en_shant schreef:
Eapy dat zijn idd flinke gggrrr momenten. Zo eentje heb ik vaak genoeg gehad, wel de lusten maar niet de lasten.
Had je deze bijrijder al lang dan

Gelukkig niet... Ik was er 2x bij geweest, dit zou haar eerste dagje alleen zijn.

en door dat soort meiden kan ik er dus geen krijgen hahah

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 11:19

bruintje123 schreef:
Ja of die meiden die reageren met waar ligt *woonplaats*. Of hoe ver is *woonplaats*
Dan denk ik, ook jullie hebben google maps.
Als je niet eens zelfstandig kunt kijken waar het ligt of hoe ver het is, moet ik dan vertrouwen hebben dat je zelfstandig met dieren om kunt gaan?

Ik zoek het altijd eventjes snel op voordat ik uberhaupt reageer. Als een paardje me aanspreekt kijk ik eerst naar afstanden voordat ik dadelijk iedereen happy maak en dan uiteindelijk: 'ow nee te ver sorry' Daar moet je zelf naar kijken toch ;)

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 17:51

Ik heb sinds twee weekjes een verzorgpaardje, helaas maar voor een weekend in de drie/twee weken. Aangezien mijn ouders gescheiden zijn en mijn moeder aan de andere kant van het land woont. Ben dus nog steeds opzoek naar een paardje voor waar ik heen kan als ik bij mijn pa ben. Helaas beetje lastig ivm leeftijd geld en randstad...

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 10:22

Ik heb nog steeds 1 hobby: Paarden! En niks gaat mij weghouden van paarden hahaha. Als mn pa wilt varen zeg ik neee! ik ga niet mee, moet naar paarden!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie