Bijrijder tips

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Carlijn_09

Bijrijder tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-17 21:58

Hoi!,
Ik ga vrijdag kijken naar een paardje dat ik misschien ga bijrijden, super leuk natuurlijk! Het is de eerste keer dat ik hier ├╝berhaupt kans op maak, hier in de buurt is het niet makkelijk een verzorg/bijrijdpaard te vinden. Nu is het zo dat ik nog nooit een bijrijdpaard/ verzorgpaard gehad heb... En ik wil dus graag tips :D Wat moet ik nou echt niet doen/zeggen, en wat juist wel? En zal ik wel of niet in paardrijkleding gaan, ik zit in dubio :D Bedankt voor het lezen!

I wish my eyes could take photos, because they can see you in a way my camera will never understand

Carlijn_09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-17 22:48

Bedankt voor de tips!
Ik weet van het paard dat het een 9-jarige merrie is. Ze moet onder het zadel nog wel wat dingen leren, ze heeft bij de vorige eigenaar vooral voor de kar gelopen (ras?)

I wish my eyes could take photos, because they can see you in a way my camera will never understand

Carlijn_09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-17 17:31

Voor als jullie het leuk vinden om te lezen, het was top :j eerst gepoetst, toen gelongeerd (ze stond al een tijd stil, wel in de wei hoor) en daarna mocht ik er al op <3 fijn paard, Gelderse merrie, had alleen geen conditie, maar daar kunnen we aan werken! Met aangalopperen paar bokken gehad :D Gelukkig zit er geen kwaad in het beestje, we moeten alleen allebei nog veel leren! Ga er morgenochtend alweer heen :') de eigenaresse is heel aardig en vraagt geen vergoeding! Helemaal happy!

Carlijn_09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-17 06:47

_Lois_ schreef:
Leuk hoor! Veel succes en plezier :D

Dankjewel!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie