2 verzorgpaarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Re: 2 verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:13

Hoi!

Ik heb eigenlijk het zelfde probleem gehad. Mijn huidige verzorgshet en verzorgtinker staan 10km van mij vandaan. De stal waar ze staan ligt een beetje afgelegen dus fietsen (s'avonds) is niet zo fijn :) Ik snap dus precies wat hij bedoelt!

Als ik jou was zou ik een aantal keertjes naar die verzorgpony gaan waar je alles mee mag! Kijk hoe het gaat, misschien valt het hartstike mee met het aantal km en dan loop je een harstike leuke verzorgpony mis! Ga ook niet aandringen bij die vrouw die een advertentie heeft geplaatst. Misschien heeft ze het wel heel erg druk. Als ze toch terug reageerd kun je altijd een afspraak maken met haar, misschien vind je het wel helemaal niks! Kijken kan geen kwaad :)



stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Re: 2 verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:21

Oh oké!
Liggen de plaatsen waar de twee paardjes staan (dus paard 1 en paard 2) ver uit elkaar?

stroopkoek

Berichten: 713
Geregistreerd: 20-06-16

Re: 2 verzorgpaarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 11:42

Ik zou met je ouders overleggen. Wat vinden zij ervan?


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers