Verzorgen in de regen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SparklyNerd

Berichten: 18
Geregistreerd: 04-11-16
Woonplaats: De Lier (zuid Holland)

Verzorgen in de regen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 17:06

Laatst had ik een post geplaatst over dat ik last had van mijn pols en kreeg belachelijk veel negatieve reacties. Vooral van die dingen als "Ja je gaat alleen niet omdat het weer te slecht is."

Nu blijkt dat ik mijn arm heb gekneusd maar het gaat al wel beter dan eerst.
Natuurlijk houd ik niet van regen want het is koud en nat en je wordt er zo verkouden van, maar voor mijn verzorgponys maakt dat mij echt niet uit!

Van het weekend in de regen wezen mennen(voor het eerst, samen met de eigenaaresse, we waren helemaal doorweekt) en morgen avond ga ik in de regen(als het regent, anders is het alleen maar donker) vrijdag ga ik zelfs een grote rit maken omdat ik vroeg uit ben met school. Als je een verzorgpony hebt vind ik dat je maar moet accepteren dat het regent, thuis liggen droge kleren en warme thee/koffie/chocomelk.

Ik vind het banketstaaf dat mensen me gelijk voor rotte vis uitmaken omdat ik volgens hun niet van het weer houd terwijl ik met een gekneusde pols, in overleg met ouders, huisarts en eigenaaresse, één keer niet langs kom.

Mijn verzorgpony staat toch echt boven het slechte weer. Het enigste wat boven mijn pony staat zijn mijn familie, eigen gezondheid en school. /3

Goof

Berichten: 28788
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: Verzorgen in de regen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 17:08

Uh ja. Goed van je. Ofzo.
Wat is je doel met dit topic? Het lijkt me logisch dat je ook afspraken nakomt als het regent? Dat is niet zo bijzonder toch?

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 17:08

Je hoeft je niet te verantwoorden hoor :-) Jij, enkel jij, weet het beste wat je doet en of dat goed is.

Even een editje. Het is maar niet meer dan normaal dat je in elke weersomstandigheden gaat. Moest ik niet naar de stal willen gaan omdat het regent, dan zouden mijn paarden erg veel honger lijden. Het regent namelijk veel in België. Het is niet omdat je 'maar' een verzorger bent, dat je geen afspraken en verantwoordelijkheden hebt.

nog een edit: typo :')

Xjosee

Berichten: 1625
Geregistreerd: 14-03-09

Re: Verzorgen in de regen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 17:22

Als dit gaat om je andere topic. Daar zegt niemand dat je afzegt vanwege het weer.

Yenni
Berichten: 5459
Geregistreerd: 01-07-14

Re: Verzorgen in de regen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-16 11:26

Ik heb je andere topic ook doorgelezen ts maar ik zie geen reacties over het weer. Alleen reacties dat je misschien alleen de shetjes even zou kunnen aaien en de eigenaresse bellen.

Tuurlijk ga je naar je pony/paard als het regent. wat wil je precies met je topic?

Beterschap iig!

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 15:50

Ik heb een andere topic niet helemaal gevolgd maar zo erg was het toch niet? Maar verder je vraagt om een mening dan moet je natuurlijk ook een beetje begrijpen dat iedereen een andere mening heeft en sommige dus ook niet bij je eigen mening passen.
Verder ben ik niet bang voor wat regen maar als het echt plenst ga ik niet rijden en poetsen heeft dan ook weinig zin en niet zo fijn voor de paarden zelf want ze staan gewoon buiten. Dan voer ik gewoon en ga wat opruimen, schoonmaken en invetten.