Dikke\Groene shetlanders

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
T_Driver
Berichten: 76
Geregistreerd: 13-09-12

Dikke\Groene shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 18:10

Hallo Bokkers!

Vanmiddag ben ik wezen kijken naar 4 shetlanders, 1 hengstje en 3 merries om ze er bij te nemen als verzorgponys. Alleen nu zijn 2 shets echt super dik, en allemaal ook erg groen.

nu is mijn vraag misschien heel stom :+

Zou ik hier iets mee kunnen of zeggen jullie van dat is de moeite niet waard.

xSCWxJarig
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Dikke\Groene shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 18:14

Waarom zou je er niks mee kunnen?
Ik zou eerst maar eens kijken of de merries niet dik van dracht zijn :P

LisaFalco

Berichten: 770
Geregistreerd: 02-04-11
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 18:14

Wat zou je zelf graag willen doen met de pony's?
Lekker poetsen en verzorgen kan altijd wel en misschien is het juist wel leuk dat ze groen zijn zodat je een beetje een uitdaging hebt :)

troi
Berichten: 17002
Geregistreerd: 12-09-08
Woonplaats: Boven Zwolle

Re: Dikke\Groene shetlanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-16 18:20

Als je een doorgewinterde rijpony waar je direct mee kan gaan rijden niet nee. Als dat is wat je zoekt dan zou ik verder kijken. Als je een knuffelpony zoekt waar je gewoon een beetje mee omklooit kan dan prima. Als je een rijpony zoekt waar je eerst veel tijd, geld (want lessen zijn niet gratis en dat heb je wel echt nodig bij een groene pony) en energie op de grond wilt gaan steken voor je kan gaan rijden dan kan het ook prima.

T_Driver
Berichten: 76
Geregistreerd: 13-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-16 18:21

xSCWx : nou dat is allemaal een beetje onduidelijk ik vindt ze idd zelf ook wel een veulen buikje hebben maar dat hengstje is ook zo eigenlijk hihi _O-

LisaFalco: ik zou ze graag als alles een beetje vertrouwd is op ten duur willen beleren voor de sulky.
de shet waarvan ik denk dat het wel wat kan worden is niet dik en hopelijk blijft dat ook zo haha die komen net van de paardenmarkt af hier in duurt (Heeten) en dat lijkt me wel erg leuk maar die is dus nog super groen en kent echt niks alleen meelopen aan t halster en misschien een borstel.