Bijdrage, wat zou jij geven?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101366
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Bijdrage, wat zou jij geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 19:57

Ik snap je heel goed wat het financiële plaatje betreft!! Ik heb hetzelfde. Ik rij 1x per week en betaal 25 euro per maand. Ik wil ook nog 1 a 2x per maand les a 17,50 dus ik vind 1x per week nu genoeg. Ik wil wel 2x maar ik kan dat gewoon niet betalen als ik ook nog wil lessen en de lessen vind de eigenaresse juist belangrijk en ikzelf ook.


Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101366
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Bijdrage, wat zou jij geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:06

Ik zou idd zoiets betalen plus je lessen. Zo te lezen heeft de eigenaresse begrip voor je situatie dus denk dat ze het prima vindt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101366
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Bijdrage, wat zou jij geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:21

Dat idee kreeg ik ook al. :j
Als je het zo kan doen is het goed toch?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101366
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Bijdrage, wat zou jij geven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:33

Dat vind ik netjes!! :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101366
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 13:25

DatBenIkNou schreef:
Hoezo? Mijn paard staat bijvoorbeeld volpension. Zelfs als ik minder tijd zou hebben komt ze buiten en wordt haar stal gedaan. Als ik ervoor zou kiezen een bijrijdster te nemen, kan die zo opstappen op een M geklasseerd sportpaard, maakt gebruik van mijn kwalitatief goede spullen die extra slijten, net als ijzers. Ook extra risico dat er tijdens het rijden iets gebeurd. Daarbij is het voor iemand die zichzelf geen paard kan permitteren toch een hele mooie kans om te groeien en leren? Waarom zou daar niet een tegemoetkoming tegenover mogen staan? Het is iets anders als je eerst een uur met klusjes bezig bent voordat je überhaupt kan rijden, wat de mogelijkheden van het paard zijn en of er wel faciliteiten aanwezig zijn uiteraard.


Dat kan toch ook door elke week een les te nemen en zelf te betalen? Dat is investeren in je zelf en in het paard. Mag ik vragen wat jij zou vragen als je een bijrijdster zou nemen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers