Hoe verbeter ik de communicatie met de eigenaresse

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 14:14

Pff wat een DT-fouten, echt sorry maar dat viel ff hard op.

Eerlijk, je bent een bijrijder, geen eigenaar of leasingnemer.
Dus gewoon duidelijk communiceren, daar staat en valt alles mee en respect hebben voor de keuze van de eigenaresse.

L'embarras du choix



bulck

Berichten: 4230
Geregistreerd: 08-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 14:24

Foaly schreef:
Gewoon de volgende keer dat er een miscommunicatie is dit aangeven. Niet aanvallend, maar gewoon rustig 'joh, ik had het fijn gevonden als je dat even had gezegd, dan houd ik er rekening mee'. In het geval van het dubbel voeren (door jou en de stalhouder dus) kun je vragen 'Joh, je had mij toch gevraagd om te voeren, klopt het dan dat de stalhouder ook voer geeft?'

Hebben jullie een soort logboek waar in staat wie wat gedaan heeft met welk paard? Zo niet, dan kun je dat ook voorstellen, dan weten zowel zij als jij of een paard al gereden is en of er nog bijzonderheden zijn. Een schriftje met pen in de zadelkast leggen en klaar :)

Bulck: het probleem is juist dat de eigenaar niet communiceert, en m.i. mag je daar als bijrijder best (netjes!) wat van zeggen. Al is het alleen maar zodat het paard niet overvoerd wordt of veel te vaak gereden wordt...


Gho het is maar een éénzijdig verhaal uiteraard. Ik denk dat TS de eigenaresse vooral niet moet gaan lopen berispen of de les gaan beginnen spellen. Als bijrijder zal je toch een beetje de grillen van de eigenaar erbij moeten nemen vrees ik.

L'embarras du choix

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 bezoekers