Hoe verbeter ik de communicatie met de eigenaresse

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Foaly

Berichten: 4812
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Hoe verbeter ik de communicatie met de eigenaresse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 14:04

Communicatie werkt twee kanten op hè? Heb je dit al met de eigenaresse besproken?

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage


Foaly

Berichten: 4812
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 14:16

Gewoon de volgende keer dat er een miscommunicatie is dit aangeven. Niet aanvallend, maar gewoon rustig 'joh, ik had het fijn gevonden als je dat even had gezegd, dan houd ik er rekening mee'. In het geval van het dubbel voeren (door jou en de stalhouder dus) kun je vragen 'Joh, je had mij toch gevraagd om te voeren, klopt het dan dat de stalhouder ook voer geeft?'

Hebben jullie een soort logboek waar in staat wie wat gedaan heeft met welk paard? Zo niet, dan kun je dat ook voorstellen, dan weten zowel zij als jij of een paard al gereden is en of er nog bijzonderheden zijn. Een schriftje met pen in de zadelkast leggen en klaar :)

Bulck: het probleem is juist dat de eigenaar niet communiceert, en m.i. mag je daar als bijrijder best (netjes!) wat van zeggen. Al is het alleen maar zodat het paard niet overvoerd wordt of veel te vaak gereden wordt...

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers