14 jaar & kritiek !

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

bokker145
Berichten: 86
Geregistreerd: 11-11-13

14 jaar & kritiek !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-13 21:39

Hey bokkers !
Ik ben 14 jaar, ik rij al 7 jaar paard ( het ligt niet hoe lang je al rijd of je beter bent ofzo dat weet ik ook)
maar ik heb net een paardje gekregen van mijn ouders ! *D /3 :D
en dan krijg je kritiek dat je te jong bent, geen ervaring, je speelt er gewoon mee je ben niet serieus, het kan niet dat een 14 jarige een vroeger internationale parco-merrie heeft ditdat..
Ik rij elke dag (meestal dressuur want ieder springpaard moet dressuur kunnen en af en toe springen) en vrijheidsdressuur etc..

Maar dan heb ik nu de vraag..
Ben ik echt te jong ? ;(


bokker145
Berichten: 86
Geregistreerd: 11-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 22:20

ElanJV schreef:
Natuurlijk niet. Ik reed toen ik 14 was misschien geen toppaard want dat doet er niet toe, ik zorgde er goed voor en was er altijd.
Jij bent dat schijnbaar ook, zorgt er goed voor denk ik en jouw ouders schaffen denk ik niet zomaar voor jou een paard aan. Heb je les? Dat is natuurlijk altijd leuk en leerzaam en verder lekker genieten van jouw paard en niet zoveel aantrekken van de rest :) Die zijn vast gewoon jaloers!

Nee mn ouders helemaal niet ! En ja 2x in de week en dan 3x alleen of met een vriendin rijden en voor de rest wat vrijheidsdressuur en verzorgen etc xxx

bokker145
Berichten: 86
Geregistreerd: 11-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 22:50

Geryon schreef:
Apart.. Is gewoon normaal hoor. Niets aantrekken van die mensen, die zijn waarschijnlijk gewoon jaloers!

Dankjewel !

bokker145
Berichten: 86
Geregistreerd: 11-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 22:57

Beniesje schreef:
Dwnk eerder dat deze mensen jaloers op jou zijn. Een eigen paard hebben en dan vooral een echte topper als paard hebben is de droom van veel mensen!

Dankjewel ! :)

bokker145
Berichten: 86
Geregistreerd: 11-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 22:58

Kim_14 schreef:
Is helemaal niks geks aan! Ik was nog veeeel jonger toen ik mn eerste paardje kreeg, wellicht geen top niveau paard (voor mij wel mijn topper! <3 ). De mensen die dat zeggen zijn gewoon jaloers!
Als je er goed voor zorgt is het goed! Je bent jong, en moet nog veel leren, so what? Iedereen heeft het ooit moeten leren!

Bedankt voor jullie steun !

bokker145
Berichten: 86
Geregistreerd: 11-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 22:58

mrie schreef:
Laat ze toch banketstaaf, Iedereen moet ergens beginnen

Das waar !

bokker145
Berichten: 86
Geregistreerd: 11-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-13 00:20

lienieminie schreef:
Je bent inderdaad niet te jong maar ik ben wel jaloers!! Ik ben 15 en heb ook ggeen verzorgpoown |( maar ik ktijg er misschien eentje *\o/*

Bij mij zeiden ze ook altijd nee nooit geen paard 7 jaar aan een stuk..
Je moet gwn het perfecte moment uitkiezen bv verjaardag kerstmis..
En dan zeggen dat je je school niet laat verwateren daardoor, dat je een deel ook betaald.. :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers