Na 10 jr dezelfde bijrijdster gaat het ineens stroef..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rocamor

Berichten: 10825
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 12:39

En wat is erop tegen om deze 30-40 minuten werkzaamheden samen te delen? Jij de ene week, je bijrijdster de andere week.

Ik snap wat je zegt over de kosten, maar als je maar 2 keer komt en daarvan ook nog "flink aan de arbeid" moet voor je ritje. Kan me voorstellen dat dat ook rauw op je dak komt als je dat niet gewend bent / ingecalculeerd hebt.

Begrijp ik het goed dat je deze vraag online gesteld hebt aan haar en niet face to face?

Rockes <3


Rocamor

Berichten: 10825
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 13:15

Ailill schreef:
Rocamor schreef:
En wat is erop tegen om deze 30-40 minuten werkzaamheden samen te delen? Jij de ene week, je bijrijdster de andere week.

Ik snap wat je zegt over de kosten, maar als je maar 2 keer komt en daarvan ook nog "flink aan de arbeid" moet voor je ritje. Kan me voorstellen dat dat ook rauw op je dak komt als je dat niet gewend bent / ingecalculeerd hebt.

Begrijp ik het goed dat je deze vraag online gesteld hebt aan haar en niet face to face?
Flink aan de arbeid? Een half uurtje drollen scheppen, 2/4 keer per maand.


Van niets naar 1 van de 2 dagen dat je aanwezig kunt / wilt / mag zijn (geen idee welke het is) nog eens 30-40 minuten drollen scheppen (van enkel dat verzorgpaard of staan er meer paarden op die wei? en zo ja, hoeveel dan? Hoe groot is de wei), vind ik best een flinke verandering.

TS, neem jij ook de weideklusjes voor je rekening? En hoe lang is ze gemiddeld bezig met je paard? Heb je een en ander face to face gecommuniceerd?

En is die "maar 30-40 minuutjes weidewerk" per week voor zo'n issue dat je een (kennelijk) betrouwbare verzorger daarom de laan wilt uitsturen?

Rockes <3

Rocamor

Berichten: 10825
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 14:07

@TS, Even om te zien of ik het juist begrijp:
Jij wilde verhuizen en hebt dit met de bijrijdster besproken
Bijrijdster heeft aangegeven liever niet te verhuizen en wilde evt betalen als het paard op de oude plek zou blijven staan.
Jij beslist dat paard verhuist en nodigt bijrijdster uit om mee te verhuizen.

Waar en wanneer is er over gesproken dat een verhuizing ook poepscheppen met zich mee zou brengen?

Rockes <3


Rocamor

Berichten: 10825
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 14:15

En wanneer zijn jullie verhuist?

Rockes <3

Rocamor

Berichten: 10825
Geregistreerd: 21-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 14:54

Nojoukus schreef:
Shalimar schreef:
Waarom moet dat opeens ook haar klus worden. TS besluit tot de verhuizing, niet de bijrijder.


Volgens mij gaf TS aan dat het van tevoren was besproken. De bijrijdster had ook kunnen besluiten om niet mee te verhuizen, maar deed dat toch.


Maar is het besproken of afgesproken?

We gaan verhuizen, maar daar moet wel poepgeschept worden. = besproken
We gaan verhuizen en daar moet poep geschept worden, kun jij dit op je nemen = besproken
We gaan verhuizen en daar moet poep geschept worden, kun jij dit op je nemen. Antwoord: daar ga ik over nadenken / liever niet = besproken
We gaan verhuizen en daar moet poepgeschept worden en ik wil dat jij dit gaat doen in ruil voor gebruik van paard / spullen etc. Antwoord: Dat doe ik liever niet / daar ga ik over nadenken. Reactie: tja, aan jou de keuze, blijven rijden = poepscheppen, geen poepscheppen = andere verzorger zoeken. oke, niet helemaal afgesproken, maar wel duidelijk.

Rockes <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers