Na 10 jr dezelfde bijrijdster gaat het ineens stroef..

Moderators: Sica, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 11:49

Ik zou inderdaad haar redenen vragen (mondeling) waarom ze niet op de vraag reageert.

Misschien is er wel iets heel simpels, waardoor ze het niet ziet zitten (lichamelijke klachten waar jij niets van weet/ angst voor het werken in de weide tussen een groep paarden/ net genoeg energie om te rijden maar het uitmesten niet op kunnen brengen).

Dan kan je samen kijken naar de reden en of dit op te lossen is door het bijvoorbeeld om en om te doen of iets dergelijks.

Was/is ze wel content met de verhuizing en nieuwe stal?

Life is short....SMILE while you still have teeth!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 12:24

Eens maar dan moet er wel een afspraak zijn gemaakt. En zoals ik het nu lees heeft de TS een voorstel gedaan maar is daar nooit op gereageerd en is er dus nooit een afspraak gemaakt.

TS weet dit ook want ze komt op de dag dat het mesten moet gebeuren, en ze wil dat de bijrijdster het doet, zelf dit doen.

Ik vind het bijzonder onbeschoft van de bijrijdster dat ze stommetje speelt. Maar de TS kan ook na geen reactie zo slim zijn om live de bijrijdster aan te spreken als ze elkaar die dag treffen of eventueel te bellen, ipv nog een keer te appen.
Communicatie lijkt van beide kanten niet heel soepel te lopen.

Life is short....SMILE while you still have teeth!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie