Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

romyyvh

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:49

zelf zoek ik ook een verzorgpaard/pony, al valt dit niet mee ik kan vaak maar 2 keer per week en de meeste advertenties die ik tegenkom zijn niet wat ik zoek, ik zou ook graag af en toe rijden (hier betaal ik dan ook een met plezier voor. Het probleem is dat de meeste advertenties die ik zie kleine pony`s aan bieden, voor 4 maanden terug reed ik nog wel in de vakantie op een ijslander ( was op vakantie dus geen verzorg pony), dit ging toen prima wel iets wat te lange benen maar kwa gewicht kon ik er nog op.

Helaas ben ik nu wat aangekomen aangezien ik al een tijdje niet meer gesport en paardgereden heb. aangezien ik de manege lessen vaak niet leuk vind. ik wil gewoon ontspannen rijden, het paard hoeft van mij echt niet al die hoge dressuur oefeningen te kunnen en dat ligt me eerlijk gezegd ook totaal niet dus dat is een reden waarom ik niet meer wil rijden bij de manege. daarnaast vond ik de manege lessen ook te duur. bij de ene manege kon ik alleen zaterdags (ging niet vanwege werk) bij de andere was het half springen half dressuur kon ik wel maar de groeps sfeer vond ik niks. Aangezien ik zelf moet betalen wil ik wel in een leuke les op een moment dat ik kan.

nu mis het wel heel erg en zoek ik een paard of grote pony waar ik 1 dag (eventueel tweede kan, bij de tweede dag alleen geen vaste dag beloven ivm met mijn werk in de zorg en mijn stages in de zorg) op zou mogen rijden tegen een vergoeding uiteraard en klusjes vind ik ook niet erg om te doen.

alleen als ik zelf een advertentie plaats krijg ik geen reacties (dat al meer dan 3 jaar zoek als een verzorg adres voor meer dan 3 jaar) en als ik zelf reageer lukt het nog niet

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie