Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AylaL

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:32

Pff ja ik heb t er ook moeilijk mee in Den Haag, op het moment een pony ana het verzorgen 2 a 3 meer per week staat 10 km verderop maar ik wil graag wat verderop komen en wedstrijden rijden en dat lukt niet met deze pony. Ik kijken kijken kijken helemaal niks gevonden. Alleen leasen op maneges maar op die manege pony's zal ik ook niet veel Verder komen. Alles gebeurdt hier via via maar jammer genoeg heb ik die connecties hier niet zitten.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-19 16:57

sneeuwpop schreef:
AylaL schreef:
Pff ja ik heb t er ook moeilijk mee in Den Haag, op het moment een pony ana het verzorgen 2 a 3 meer per week staat 10 km verderop maar ik wil graag wat verderop komen en wedstrijden rijden en dat lukt niet met deze pony. Ik kijken kijken kijken helemaal niks gevonden. Alleen leasen op maneges maar op die manege pony's zal ik ook niet veel Verder komen. Alles gebeurdt hier via via maar jammer genoeg heb ik die connecties hier niet zitten.

Kun je ook al beter rijden dan gemiddeld?
Zorgen voor foto's van f- wedstrijden op de manege, op fb zetten en hier op bokt.
Foto's van privé les spammen etc.
Maar dan moet het er wel goed uit zien :Y)
Juist ruiters die boven gemiddeld kunnen rijden,zijn schaars en krijgen meestal zo een plekje.

Jammer genoeg geen facebook meer, vroeger kan ik daar altijd wel wat dingetjes zien. Zal even kijken met een advertentie op bokt!

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:15

Remembrance schreef:
Ja, inderdaad. Dat ben ik zeker van plan! Wat ik tot nu toe heb gezien ziet het er goed uit, de eigenaresse heeft ook gezegd dat ze alleen brave paarden inkoopt (maar dat ze soms wel wat kijkerig kunnen zijn). Maar in het echt kan je natuurlijk veel beter oordelen :)

Wat leuk! Toevallig bij Duindigt daar in de buurt?

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 14:06

Ik ben nu langzaam een advertentie aan het opstellen maar weet niet zo goed wat ik als titel moet zetten, "lease paard gezocht" vind ik erg onpersoonlijk en daarnaast hoeft het voor mij niet perse 1 paard te zijn maar gewoon een plek waar ik door kan leren.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 14:36

Maanlicht schreef:
Bijrijder aangeboden?

Poekkie schreef:
Enthousiaste ruiter op zoek naar bijrijdpaard?

Extra hulp en beweging voor u paard?

Halve stal/leermeester gezocht?

Verantwoordelijke bijrijder aangeboden?

Dankje!

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-19 14:44

Even contact gehad met iemand en al bijna een afspraak gehad maar nu wordt er niet meer gereageerd -O-

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 19:38

Als je hard genoeg zoekt en je hebt echt wat te bieden dan maakt je leeftijd of de omgeving waar je woont niks uit hoor! Ik heb twee bijrijd paarden omgv. Den Haag terwijl hier ook bijna niks is. Maar als je gemotiveerd overkomt en je verteld dat je nog wil doorleren en luisteren dan lukt het echt wel!
Ik stel wel voor zelf te zoeken en niet een advertentie te plaatsen hier komt vaak niet zoveel uit.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 13:50

Als iemand in den haag nog een bijrijpaard zoekt kun je mij eventueel een pb sturen.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:32

Gewoon een verzorg pony nemen als je er de tijd voor hebt! Laat die mensen maar klagen...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie