Bijrijder zoeken, maar niet durven?

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

J_emma

Re: Bijrijder zoeken, maar niet durven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 13:33

Ik heb tot nu, afkloppen, alleen maar positieve ervaringen met onze bijrijders.
Twee vrouwen van 25 en 32, de één komt op dinsdag, de ander op vrijdag. Allebei rijden ze een van onze twee grote pony's, voeren ze het hele zwikkie en mesten ze even een rondje (de pony's staan hier aan huis).
Verder een meisje van 10 dat met haar moeder komt en 2x per week onze shet (die helaas niet meegroeit met mijn kinderen) rijdt, en een meisje dat met haar grote zus zo eens per week onze bejaarde shet aandacht komt geven.
Allemaal heel fijne meiden die lief voor onze pony's zijn, verantwoordelijk zijn, en trouw komen.
Ik denk dat je je over het 'zelf moeten doen' gevoel heen moet zetten en het gewoon moet proberen.
Maak voor jezelf een lijstje met punten/vragen die je belangrijk vindt, en kijk of je iemand vindt die binnen dat plaatjepast.
Ik heb ook meerdere gesprekken gehad, via app/telefoon en hier live thuis, met mensen die het om verschillende redenen niet geworden zijn. Je hoeft niet meteen tegen iedereen ja te zeggen en ook niet meteen iedereen te laten rijden. Eerst maar kennismaken, toch?

J_emma

Re: Bijrijder zoeken, maar niet durven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 17:34

Zie mijn bericht eerder in dit topic voor positieve ervaringen. Allemaal via een Facebookgroep. Het kan echt. Maar kritisch zijn mag best. Er zijn echt mensen geweest tegen wie ik op voorhand heb gezegd dat het me geen match leek.
Een duidelijke advertentie helpt ook.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie