Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

YoniB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 16:56

Misschien moet ik hier ook maar eens gaan meepraten :) ik heb nu een fijne bijrijdster, maar eind 2019 gaat ze verhuizen en dus stoppen. Nu twijfel ik of ik op zoek ga naar een nieuwe. De zoektocht is zo'n gedoe en heb nu al een aantal keer meegemaakt dat er na veel tijdsinvestering toch niet echt wat uit komt. Maar aan de andere kant nu tweemaal een super fijne bijrijder kunnen vinden, en dan is het wel super fijn...

YoniB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 20:11

myk_en_shant schreef:
Heb ik dan zo gekke eisen.
Bijrijden zelf is gratis, heb alleen een lesverplichting van 2 x per maand.

Dit is ook wat ik doe idd, maar dan minimaal 1 x pm, vaker mag natuurlijk. En bij mijn instructrice of ik wil kijken naar degene die je voorstelt, om te kijken of ik me erin kan vinden

YoniB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 20:55

Bij mij hebben ze geen keuze in instructrice, lessen kunnen ze van mij krijgen, het zijn mijn lespaarden en pony's van mijn lesgeefstal. Dus een andere instructrice komt er niet.
Er is maar 1 instructrice en dat ben ik.

En blijkbaar staat dit ook niet iedereen aan, kreeg in het verleden een berichtje van iemand die mijn paard wou bijrijden en mijn lessen niet wou volgen en alleen maar van haar eigen instructrice.
Ten eerste kende ik die niet eens, ten tweede het zijn mijn paarden, dus mijn regels en eisen.
Dus je snapt uiteraard dat ik hier niet mee in zee ben gegaan.[/quote]

Ja als je zelf lesgeeft en het ook nog eens je lespaarden zijn snap ik dat helemaal ja. Lijkt me ook geen rare eis...

YoniB

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 07:57

Zo gek he. Waar zijn ze toch, de mensen die het prima kunnen maar gewoon niet zelf een paard willen hebben. Je zou toch zeggen dat die groep hartstikke groot is. Maar valt vies tegen.

YoniB

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 08:23

Nav dit topic zojuist toch maar weer eens een mp advertentie gemaakt
Ben benieuwd wat er op af komt. Heb hem onder een andere categorie, sinds wanneer moet je betalen voor de verzorging en les bij paarden?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie