De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Romy1234

Re: De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 17:52

Zou heel graag een lieve en eerlijke verzorgster willen hebben voor mijn paardje maar ben door een nare ervaring ook wel uitgekeken moet ik zeggen.

Had een paar jaar geleden omdat ik zwanger was een verzorgster voor mijn paardje, leek een leuke meid.
Had nog niet zo veel ervaring met paardrijden dus haar in het begin vaak les gegeven, zelfs een longeerles cadeau nog gedaan.
Toen ik echt met de laatste loodjes van mijn zwangerschap liep kwam ze steeds vaker afspraken niet na, was heel makkelijk en had haar ook toegevoegd aan de stal app en afgesproken dat als ze niet kon (ze mocht zo vaak komen als ze zelf wou maar liefst wel om de dag vanwege stal uitmesten) ze in de app zou vragen of iemand anders even de stal wou doen en mijn paard haar hoef behandelen voor rotstraal. Stalgenootjes hadden ook aangegeven te willen helpen als verzorgster niet kon.
Puntje bij paaltje stond ik een paar uur voordat mijn vliezen gebroken waren de stal uit te mesten omdat mijn paard er tot aan de knieeen in de stront stond (en ik heb een netjes paard in stal), stalgenootjes was niks gevraagd en hadden het ook niet gezien omdat mijn paard in de achterste stal stond en ze dachten dat verzorgster was geweest omdat ze niemand gevraagd had elke keer.
Paard nog erger rotstraal omdat dat ook al niet behandeld was, ik had het vertrouwen in haar en kon niet elke keer naar stal omdat ik hoogzwanger was.
2 weken na mijn bevalling kwam ik weer op stal, gelukkig hadden mijn stalgenootjes het in de gaten gehouden en mijn paard verzorgd want staleigenaar wist ook te vertellen dat hij haar in geen weken gezien had.
Toevallig kwam ze toen ook op stal, heb haar per direct de deur gewezen.

Uiteindelijk heeft ze mijn paard ook nog naar zn gootje gereden, paard heeft weke rug en dat wist ze, ben bijna een jaar bezig geweest om mijn paard met dure fysio en dierenarts behandeling weer een beetje recht en normaal te krijgen.
Heb werkelijk waar staan janken als een klein kind, arm paard, en ik mij nog schuldig voelen ook want ik ben tenslotte de verantwoordelijke voor mijn paard.

Romy1234

Re: De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 23:38

Jeetje wat een ontzettende botte hork die eigenaar zeg, en wat ontzettend rot voor jou :(:)
Dan heb je echt geen hart hoor, zou zoiets nooit kunnen flikken als iemand zoveel voor mij had gedaan.

Soms ben ik er ook wel bang voor, dit soort situaties.
Op dit moment heb ik mijn eigen paardje nog maar ze is 26 en heeft natuurlijk niet het eeuwige leven meer, als zij er niet meer is wil ik voorlopig nog geen nieuw paard maar zou wel graag willen bijrijden.
Gelukkig staat een goede kennis/vriendin opdezelfde stal als ik en heeft al meerdere keren aangeboden dat ik haar paard mag komen bijrijden als het zover is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie