Heb dit topic een beetje gevolgd maar ik had ook zo een uitdaging. Ik ben op dit moment in Spanje voor mijn studie en zocht dus iemand die mijn paard wou doen in de tijd dat ik weg was, en daarna wou bij rijden voor een aantal dagen in de week. Iemand vinden vond ik dus zo lastig, want ipv iemand die 2-3 keer in de week komt zocht ik iemand die eigenlijk de zorg voor mijn paard op zich wou nemen. Nu stond mijn paard bij mij aan huis en voeren mesten en alle andere klusjes zouden gedaan worden door mijn ouders en zusje.
Gelukkig had ik best wel snel iemand gevonden, wat ook klikte met mijn paard dus ik helemaal happy. Nu wou degene die haar ging verzorgen mijn paard verhuizen naar een andere stal, dit zou de stal zijn waar mijn instructrice haar paarden had dus geen probleem, maar de kosten zouden dan voor de bijrijder zijn aangezien het paard thuis een stuk minder kost. Uiteindelijk is deze persoon afgehaakt omdat zij dan in het geval dat de DA moest komen de helft moeten betalen, leek mij niet meer dan normaal aangezien wij er 0 zicht op zouden hebben en zij toch de volledige zorg had voor het paard.
Nu heb ik gelukkig 2 hele fijne pensionklantjes die beiden mijn paardje 2 keer in de week doen maar dat was zeker wel even stressen zo vlak voor ik weg ging.