Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Maartje_M

Berichten: 9300
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:34

Waar in Noord Brabant? Dat is nogal groot namelijk :')


xMisty
Berichten: 18
Geregistreerd: 07-01-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 12:39

Maartje_M schreef:
Waar in Noord Brabant? Dat is nogal groot namelijk :')


Oeps haha.
Denk dat west Brabant dan toepasselijker is. :)

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 13:29

xMisty schreef:
Maartje_M schreef:
Waar in Noord Brabant? Dat is nogal groot namelijk :')


Oeps haha.
Denk dat west Brabant dan toepasselijker is. :)



welke omgeving, plaats? Ik zit in West brabant en heb een oudere heer die aandacht kan gebruiken

xMisty
Berichten: 18
Geregistreerd: 07-01-19

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 15:18

@riegje pb gestuurd. :)

Lisanne_01
Berichten: 8
Geregistreerd: 23-06-18

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 21:24

Jammer dat ik niet in de buurt woon haha!
Ik hoef echt niet perse te rijden, wat juist wel vaak gevraagd wordt. Zoiets lijkt me ideaal dus !

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 23:00

Lisanne_01 schreef:
Jammer dat ik niet in de buurt woon haha!
Ik hoef echt niet perse te rijden, wat juist wel vaak gevraagd wordt. Zoiets lijkt me ideaal dus !

Waar woon je dan wel? ( omgeving)

Van wel meer mensen verbaasd mij dat in dit topic. Dan schrijven ze jammer zit niet in de buurt, maar dan vermelden ze niet waar ze wel iets zoeken :')

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Lisanne_01
Berichten: 8
Geregistreerd: 23-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 23:11

Ineke2 schreef:
Lisanne_01 schreef:
Jammer dat ik niet in de buurt woon haha!
Ik hoef echt niet perse te rijden, wat juist wel vaak gevraagd wordt. Zoiets lijkt me ideaal dus !

Waar woon je dan wel? ( omgeving)

Van wel meer mensen verbaasd mij dat in dit topic. Dan schrijven ze jammer zit niet in de buurt, maar dan vermelden ze niet waar ze wel iets zoeken :')


Ik ben bezig met een verhuizing , we gaan naar een totaal ander deel van NL verhuizen dus is nog moeilijk te zeggen :D Wordt ergens in Gelderland. heeft voor nu geen zin meer. Zodra we verhuisd zijn wil ik weer op zoek gaan!

pvdbosch
Berichten: 491
Geregistreerd: 22-11-05

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 21:24

Was er nog iemand die iemand zocht in Sneek of directe omgeving ? Ik zag een oproep voorbij komen van iemand die dol is op friese paarden en niet hoeft te rijden maar graag klusjes wil doen of wil groomen op wedstrijden etc.

ijslandfan

Berichten: 596
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: Dordrecht

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 09:14

Wat is het rustig hier....
pvdbosch, heb je de oproep al gevonden?

Koos onderschriftloos

BarbaraNova

Berichten: 4168
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 12:23

Nou idd, erg rustig hier. Maar t valt ook niet mee. Pas weer advertenties gezet maar maar 1 reactie. Ze kwam al een half uur te laat (eerste afspraak vindt ik dat al niet zo tof) en daarna 2 x afgezegd dus die zal ik vast niet meer horen.... Dan maar liever niet...maar ja t zou zo gezellig kunnen zijn.

ijslandfan

Berichten: 596
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: Dordrecht

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 16:45

O jammer is dat! Kom gewoon opdagen, een mini meeting is altijd gezellig...

Koos onderschriftloos

riegje
Berichten: 842
Geregistreerd: 14-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 13:24

barbaras schreef:
Nou idd, erg rustig hier. Maar t valt ook niet mee. Pas weer advertenties gezet maar maar 1 reactie. Ze kwam al een half uur te laat (eerste afspraak vindt ik dat al niet zo tof) en daarna 2 x afgezegd dus die zal ik vast niet meer horen.... Dan maar liever niet...maar ja t zou zo gezellig kunnen zijn.



Ow dat ja, dat is tegenwoordig ook heel normaal blijkbaar.
Maar idd dan maar niet.

BarbaraNova

Berichten: 4168
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Vierpolders

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 15:11

Ik heb ook niet echt een verzorgster nodig, ik redt het zelf allemaal wel maar t zou wel fijn zijn wat hulp. Ik huur een stalletje met wei en doe echt alles zelf, heb 4 paardjes waarvan er maar 2 wel bij elkaar kunnen dus best vaak wisselen in de winter ivm maar 1 paddock, voeren mesten enz. Rijden zou op zich wel kunnen mits echt het vertrouwen er is maar wil niet iemand die komt en na de tweede keer al denkt dat ze er op kan. Ik heb geen bak ofzo dus rij alleen maar buiten en heb geen super brave paarden, zijn beetje apart maar als je ze kent en zelf rustig en duidelijk bent dan is t geen probleem.


xandra88

Berichten: 628
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Leusden

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 20:53

Wat jammer zeg dat barbaras, is geen goede start. Misschien maar beter dat het niets is geworden dan. Ik snap het echt niet, op een sollicitatie kom je toch ook niet een half uur te laat?

Helaas ook nog niets gevonden. Weer opnieuw een advertentie gezet, zelfs aangegeven dat er op een ander paard wat ik heb staan wel gereden kan worden. Dit staat wel wat meer verstopt in de advertentie, omdat ik hoop dat iemand kiest voor mijn merrie zonder dat daar rijden op een ander paard tegen over staat.

Muffin01

Berichten: 391
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Gemert

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 23:12

Als er mensen zijn in Gemert (NB) die een paardje hebben die wat extra aandacht nodig heeft wil ik best zo nu en dan eens komen helpen. Ik ben helaas momenteel nogal druk en daarom ben ik weggestuurd bij mijn knuffelpaardje |( .

A smile is the prettiest thing you can wear!

SantoAF

Berichten: 30
Geregistreerd: 09-02-19
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 16:01

Is er iemand in papendrecht, of net over de grens met sliedrecht of Alblasserdam die iemand zoekt om te helpen met de paarden/pony’s dus poetsen, knuffelen, wandelen? Want dan kan ik eventueel als de klik er met het paard/pony is wel willen helpen? Ik ben 15 jaar bijna 16 en ik geef dus niks om rijden omdat ik dat niet het leukste van paarden vind.
Zoja stuur mij dan even een PB’tje, twijfel je nog een beetje stuur dan ook gerust een PB’tje met vragen en ik beide gevallen kan ik dan nog wat meer informatie geven over mezelf en over mijn ‘paardenleven’
Laatst bijgewerkt door SantoAF op 12-02-19 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

The scars that you can’t see, are the hardest to heal

Drico

Berichten: 4489
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 16:09

Wij hebben in omgeving Veenendaal twee IJslanders waarvoor wij iemand 1 á 2 dagen per week voor zoeken :) Voor meer info stuur me een berichtje!

Instagram: icehorse_drifandi | sebbiethecorgi
Drífandi frá Ponjée & Sebbie <3

CassieX
Berichten: 22
Geregistreerd: 21-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 16:30

hoihoi,
weet niet of ik onder ouder val (ben 15j). Maar ben op zoek naar een verzorgpony waar rijden niet op nr. 1 staat. Woon in Amersfoort (kant van Soesterberg) dus zoek een beetje in de richting van Soesterberg/ Leusden. Heb al een tijdje een advertentie open staan maar tot nu toe geen reactie.

Als er hier iemand nog en verzorgster zoekt, stuur me een pb'tje, kan daar ook wat meer info over mijzelf/"paardenleven" geven.

Montgri
Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-15

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 21:40

Morgen heb ik me auto-rijexamen, dan ben ik een stuk flexibeler (mist ik het haal natuurlijk haha). Binnenkort ook een autootje kopen dus dan kan ik serieus ingaan op mensen. Heb wel al wat aangeboden gekregen dat me wel aanspreekt. Maar ja, eerst een auto onder me kont haha :P

Insta: @Orrie_the_belgiandraft

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 03:27

Wat zou ik blij zijn met iemand die enkel wil borstelen en knuffelen. Dat kan ik zelf nl haast niet meer door allergie die steeds erger wordt. Zeker nu de rui er wer aankomt is dat best een probleem. Doe wel wat moet, maar ik wordt er echt ziek van.
Alle 'vervelende' klusjes zoals mest ruimen doe ik met liefde zelf. Pony staat in het noorden van Zuid-Holland. Als je precies wilt weten waar kan dat via PB.

ijslandfan

Berichten: 596
Geregistreerd: 22-07-07
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 09:06

Drico schreef:
Wij hebben in omgeving Veenendaal twee IJslanders waarvoor wij iemand 1 á 2 dagen per week voor zoeken :) Voor meer info stuur me een berichtje!


Je gaat niet toevallig binnenkort naar Dordrecht verhuizen?

Koos onderschriftloos

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 12:58

Mocht er in de buurt van Akkrum een paard af en toe een knuffel en poetsbeurt nodig hebben, dan heb ik een leuke serieuze collega (40+) in de aanbieding.
Ze zei in de lunchpauze dat ze graag weer eens wat met een paard bezig wilde zijn zonder te rijden etc, en ik moest meteen aan dit topic denken.

Amber_anne

Berichten: 6860
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 09:53

Ik heb al een tijdje een advertentie open staan maar tot nu toe 2 reacties gehad. Het gaat om een pony van 3 die heel lief is maar waar je wel consequent moet zijn.

De advertentie staat in mijn onderschrift

Knudd

Berichten: 1561
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 12:01

Is er iemand omgeving Breda met een paard/pony die verzorging zoekt?

emilyslaluna

Berichten: 3809
Geregistreerd: 11-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 13:19

Knudd schreef:
Is er iemand omgeving Breda met een paard/pony die verzorging zoekt?


Hoe ver rondom Breda?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers