moeder op Lois

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-01 07:48

hier zie je mijn moeder op Lois. het was d'r eerste keer: "oeh wat hoog, oeh wat eng, het wiebelt zo!"
[img]../upload/117/eerstekeer.jpg[/img]
En dan te bedenken dat ze altijd als de dood voor paarden is geweest.

Niets zo charmant als een paard in her land.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 08:23

Gaaf zeg dat ze er dan toch op is gestapt! Echt heel leuk. Gaat ze het nu vaker doen of was dit het?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-01 08:51

ze is van plan het vaker te gaan doen, want ze wil ooit eens een bosrit mee gaan maken. ze vindt dat altijd zo relaxt eruit zien. ik heb d'r dus maar gezgd dat het niet altijd zo relaxt is als het lijkt (Lois is een race eend in het bos), dus dat ze toch maar eerst wat lesjes moet nemen. Maar ik ben al blij dat ze er op durft te klimmen. Toen ik Lois pas had durfde ze hem nog niet eens te aaien.

Niets zo charmant als een paard in her land.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 10:06

haahaaaahaha
jij geeft mij hoop! mijn moeder durfde in het begin mijn paard ook niet te aaien nu durft ze dat dan wel en misschien zit ze er ook wel es bovenop en ik denk dat ze net zo zal reageren als jouw moeder. wel tof dat ze er toch op is geklommen hoor! nu mijn ouders nog Haha! enige tips? hihihi *gniffel*

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 11:52

Mijn moeder gaat dus echt nooit maar dan ook nooit op een paard zitten. Misshcien durft ze wel maar ze is bang dat ze vies word.. )(Tskk) MIjn vader gaat ook nooit op een paard zitten..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 49 bezoekers