springen op Ginger

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-01 23:02

Hoi Stef, leuke foto's hoor!
Ik vind het wel kunnen, jij met je lengte op deze pony, maar als je zelf een andere pony gaat kopen, zou ik een grotere nemen.
Als de benen onder de pony/het paard uit komen vind ik meestal niet zo'n mooi gezicht.


Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 05:23

Hoewel je voor het oog een tikkie te lang bent vindt ik het nog wel steeds een mooie combinatie. Waarschijnlijk ook omdat je heel slank bent. Alleen als je een nieuwe pony gaat kopen zou ik inderdaad een iets grotere nemen. Nog een tip: probeer tijdens het springen je ellebogen aangesloten aan je zij te houden. Ik had ook altijd de neiging om tijdens de sprong m`n ellenbogen naar voren te brengen en dan kreeg ik altijd te horen dat ik geen vliegtuig was Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 08:51

stef het past ook nog wel hoor
ja leuke foto's springfotos zijn altijd gaaf
en laura leuke foto Lachen nu nog in je profiel Haha!
stef.. heb je er een springwedstrijd mee?
leuke pony hoor!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 09:02

Hoe kunnen de mensen nu zeggen dat de combinatie klopt als je benen er 20 cm onder uit steken? ik vind het geen gezicht.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 09:44

Als je dan toch een andere pony neemt kun je beter een iets grotere pony nemen ondanks dat deze wel lief en leuk is. Maar ik vind je qua combinatie met deze pony iets te groot, niet qua gewicht maar qua lengte.
Maarja je moet zelf bepalen waar je voor kiest, wel een leukkie maar er zijn vast ook grotere leuke ponys.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 10:22

Leuke pony Stef! Ik vind het nog wel kunnen, de pony kan je denk ik gemakkelijk dragen.
Maar mocht je zelf een pony gaan kopen dan zou ik het toch bij een grote d-pony of een e-pony houden.
Bij deze pony heb je namelijk de beugels wat korter voor het springen en dan gaat het wel.
Maar als je dressuurt of gewoon een ritje maakt met wat langere beugels, om lekker diep in het zadel te kunnen zitten, dan blijven je benen er inderdaad een stuk onder.
Ook voor jou is het dan moeilijker evenwicht te houden misschien?
In ieder geval vind ik het een hele leuke pony! Ze heeft qua bouw ontzettend veel weg van Isa, die pony die bij Pie stond. Isa is net zo groot, alleen had een wat dikkere buik. En was lang niet zo lief...
Veel succes met de wedstrijd, ik zal voor je duimen dat het mooi weer wordt, en dat alles goed gaat!
Groetjes, Dorine.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-01 10:24

Oeps, wedstrijd is al geweest, oude topic Haha!
Kzal volgende keer beter opletten... Bloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 bezoekers