Foto's van minstens 3 jaar geleden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sieltjuh

Berichten: 11644
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Foto's van minstens 3 jaar geleden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 15:44

...en sommige nog wel langer geleden.

Het zijn foto's van paarden op Manege Abeele (de manege waar ik nog maar een paar maandjes geleden ben gestopt).

Hier één van Fjordy in de stal die op haar eten staat te wachten. let niet op mijn schaapachtige gezicht. deze foto is denk ik zo'n 3 en een half jaar geleden gemaakt.
Afbeelding

En dit is Bram. Deze foto is ongeveer 5 jaar geleden gemaakt. Bram is het oudste, grootste en braafste paard van de manege. Iedereen kan op Bram rijden. Het is dat hij zo groot is, want dat schrikt een aantal ouders van kinderen die op de manege rijden nogal af, terwijl de kinderen hem geweldig vinden.
Afbeelding

En dit is Nomar. Op de foto mist hij zijn oren, maar ik wilde jullie deze foto nog wel even laten zien. Ik heb jammer genoeg geen andere mooie foto van hem.
Afbeelding

De volgende foto's zijn van ongeveer 4 jaar geleden. Dit ben ik op Isabel. Een ontzettend lief ponytje. Die vlechten bij mij Lips are sealed
Afbeelding

En nog eentje van mij op Isabel en Letizia (letizia80 hier op bokt) op Roar. Een erg lieve foto moet ik zeggen.
Afbeelding

En de laatste. Eentje van Ruby en mij. Hier was Ruby bijna twee denk ik en stond ze nog met de andere veulens in de stal. Nu staat ze met mama Isabel in de stal.
Afbeelding


"All the things we've lost, will teach us see the pretty things in life" ღ - Krezip - Sweet Goodbyes
            I stepped on a cornflake, so I guess I'm a cereal killer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers