Remy (ik ben bij Maudje geweest!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Remy (ik ben bij Maudje geweest!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 19:59

Woensdag ben ik lekker heel de dag met Maud (Maudje) op stap geweest. het was echt super de super gezellig

Om 9.10 haalde Maud van het station in Zaandam. eerst even bij haar opgewarmd en huisje en beestjes (zie onderaan dit bericht ) bekeken en toen naar haar REMY!

Arme Maud mocht fijn fietsen met mij achterop want ik kan duidelijk niet zo goed fietsen Schijnheilig en haar auto is stuk Huilen . Maar al kletsend ging het heel snel.

En dit is hem nou, het 12 jarige ex-draver gigantje Remy!
Afbeelding
Afbeelding

Met Maud aan het werk:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik mocht er lekker ook op Lovers :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Remy is echt een superlief paardje Lovers Niet echt een draverstype maar hij kan nog wel telgang, dat vond ik errug apart zitten Pling
Afbeelding

En dit is een hobby van Maud's vriend:
Afbeelding
Schatteboutjes niet waar?
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-11-02 00:27, in het totaal 1 keer bewerkt


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 20:31

Wat een leuk beestje! Mooi koppie zeg en hij loopt ook leuk.
Katrien, volgens mij heb jij je haar geverfd Haha!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 20:43

Wat een leuke beesies op die laatste foto's Extreme duivel

Vind hem behoorlijk om Navy lijken, (staat ook een vrij nieuw topic van). Of zie ik het nou verkeerd?
Een wat anders hoofd, maar toch...Vind hem behoorlijk netjes lopen voor een exdraver!

Vind hem
Laatst bijgewerkt door Tiko op 07-11-02 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 20:50

mooio beessie zeg....
en die slangen.....ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewww

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 20:51

Mooi paard!
Heeft hij nou zo'n goed gespierde schouders of zie ik dat verkeerd?
Die lange manen zijn trouwens erg mooi! Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-02 23:37

Cody schreef:
Katrien, volgens mij heb jij je haar geverfd Haha!


Niet geverfd maar geknipt, ik heb nog foto's waar je het beter ziet }> Knipoog


Remy loopt netjes hoor! Hij lijkt niet alleen op Navy maar ook op Sirocco, een draver die op de manege bij sjors staat. Alleen loopt remy wat netter.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 00:31

Remy kan inderdaad heel netjes lopen Lovers
Maar makkelijk is hij echt niet. Pff,ik moest wel even schakelen toen ik er op ging zitten. En Remy moest ook even wennen aan mij denk ik Haha!
Maudje heeft hem nu al wat jaartjes en ze heeft genoeg problemen met hem gehad om hem om te scholen naar rijpaard ipv draver.
Hij heeft nu nog moeite met buiging en voorwaarts reageren op je kuit. (Op de foto zie ik dat ik als reactie heel fout mijn hakken ook op trek)

Maar ik ben benieuwd wat Maudje morgen (als ze op haar werk gaat bokken }> ) nog te melden heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 00:33

Sjimmy"]
[quote="Cody schreef:
Katrien, volgens mij heb jij je haar geverfd Haha!


Niet geverfd maar geknipt, ik heb nog foto's waar je het beter ziet }> Knipoog
[/quote]

Maar dat is heel erg off-topic Petra!!! Die foto is niet voor bokt bestemd Clown

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 11:56

Het was echt een supergezellig dagje woensdag Haha! ! Wel errug vroeg opstaan op zo'n vrije dag maar dat was zeker de moeite waard...

Zoals Katrien al verteld had natuurlijk eerst thuis al onze beestjes geshowd en even wat gedronken. En daarna op de fiets naar stal. We hadden geluk met het weer want het was helemaal niet koud en gelukkig stond er niet veel wind. Onderweg natuurlijk honderduit gekletst dus het schoot inderdaad lekker op.

Eenmaal op stal lekker gepoetst en gaan rijden. Als ik die foto's zie, merk ik pas hoe ver ik met m'n benen naar achteren zit -> shame on me !! Remy was gelukkig lekker pittig en had er duidelijk wel zin in.

Toen ik 'm een beetje los had is Katrien erop gesprongen en met 'm gaan werken. Ze had 'm lekker diep lopen en het ze waren echt een leuke combinatie. Het ging errug makkelijk met rijden, ondanks dat het een totaal ander paard is dan Katriens Pablo. Lovers Katrien heeft 'm een tijdje echt goed laten werken, dus ik natuurlijk goed afgekeken zodat ik daar zelf mee verder kan trainen. Knipoog

Nadat Katrien klaar was met rijden, ben ik er zelf nog even opgestapt en heeft Instructrice Katrien me nog een paar heel goede tips gegeven waar we nu hard aan gaan werken. Het is jammer dat we zo ver uit elkaar wonen anders wilde ik wel "les" van haar hoor!! *LOL*

's Middags zijn we samen naar Amsterdam geweest, winkels bekijken. Dit was ook errug gezellig alleen was de dag nogal snel voorbij. Nog even ergens wat lekkers gaan eten en toen was het alweer tijd om afscheid te nemen.... Maar deze dag was zeker voor herhaling vatbaar !!! Haha!

Anyways: we had a great day !

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 11:57

Katrien"]
[quote="Sjimmy"][quote="Cody schreef:
Katrien, volgens mij heb jij je haar geverfd Haha!


Niet geverfd maar geknipt, ik heb nog foto's waar je het beter ziet }> Knipoog
[/quote]

Maar dat is heel erg off-topic Petra!!! Die foto is niet voor bokt bestemd Clown
[/quote]


Katrien, zijn deze wel voor pb's bestemd?? Wil ze wel zien hoor!! Haha! Haha! }>

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 14:42

Heeeeej Maud!
Leuke foto's! Mooie Remy Kwijl
Was de buitenbak een beetje te berijden??? Ik kon gisteravond noggeeneens longeren (zwembad). Had je Jamey nog gezien?

Groetjes,
Shalane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 14:53

jamylover schreef:
Had je Jamey nog gezien?

Ja, Maud heeft Jamey aangewezen. Leuke pony!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 19:15

leuk paardje!! jullie hebben het vast gezellig gehad Lachen
iiieeehll die laatste twee krijg ik helemaal kippenvel van!
die beesten komen er bij mij echt niet in! Knipoog

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 20:17

Oh! Ik had die slang en die andere beestjes nog niet gezien (ze deden het eerst niet)
Is een slang nu eigenlijk hard of zacht?
Ik vind 't er eigenlijk wel lief uitzien, maar die bak met maaien bij die drie beestjes (hagedis, agamon?) getsie!

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 21:05

zijn die laatste beesten gekko's? of misschien baardagamen? iig wel leuke beesten
en dat paard met die hele hoge witte benen is gaaf en remy natuurlijk ook

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 10:11

Tiko schreef:
Vind hem behoorlijk om Navy lijken, (staat ook een vrij nieuw topic van). Of zie ik het nou verkeerd?
Een wat anders hoofd, maar toch...Vind hem behoorlijk netjes lopen voor een exdraver!


Goed gezien. Zelfde uitstraling, EXACT dezelfde hals Lachen En qua kleur komen ze ook erg overeen, allebei een rode vloed Lachen Hoofd verschilt inderdaad nog wel, Navy is iets meer naar het snoeksneusje gericht.
Qua lopen vind ik ze echter wel verschillen, Navy rond d´r hals veel meer Frusty Leuke foto´s, en uiteraard een hééél leuk paard. Uitgeroepen tot meest Navy-verwante Draver op Bokt *LOL*

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-02 18:18

NaVy!"]
[quote="Tiko schreef:
Vind hem behoorlijk om Navy lijken, (staat ook een vrij nieuw topic van). Of zie ik het nou verkeerd?
Een wat anders hoofd, maar toch...Vind hem behoorlijk netjes lopen voor een exdraver!


Goed gezien. Zelfde uitstraling, EXACT dezelfde hals Lachen En qua kleur komen ze ook erg overeen, allebei een rode vloed Lachen Hoofd verschilt inderdaad nog wel, Navy is iets meer naar het snoeksneusje gericht.
Qua lopen vind ik ze echter wel verschillen, Navy rond d´r hals veel meer Frusty Leuke foto´s, en uiteraard een hééél leuk paard. Uitgeroepen tot meest Navy-verwante Draver op Bokt *LOL*
[/quote]

Hij lijkt inderdaad behoorlijk op Navy Haha! ! Is me eerder eigenlijk nooit zo opgevallen. Toevallig dat jij 'm met pessoa rijdt, daar heb ik Remy ook een hele tijd mee gereden. Tegenwoordig heeft hij gewoon een dubbelgebroken trensje in.
Navy heeft vooral duidelijk kleinere oortjes dan Remy -> dat is net zo'n ezel ! *mag ik eigenlijk niet zeggen van m'n eigen paardje he!*

Ok, dan roep ik Navy bij deze uit tot meest Remy-verwante draver op Bokt !! Haha! Knipoog Tong uitsteken

by the way: slang op de foto is een Boa Constrictor van een half jaar oud. Ze (jaja, het is een dame) wordt als het goed is zo'n 4,5 meter Haha!

De hagedisjes zijn luipaardgecko's en die wormpjes zijn meelwormen Kwijl jamjam Vork . Echt lachen als ze daarop gaan jagen man! Gave beestjes hoor!

thanx allemaal!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 60 bezoekers