CIRCUS HONEY!!!!!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 17:03

echt heel leuk. Ik was ook al ardig ver met mijn fjord. Het buigen had ie al door en hij gaf een been gestrekt naar voren als ik de zweep voor zijn borst hield. Ik was hard bezig met en been op de grond en die ander laten staan. Maar ja toen werd het winter en nu.... nu moet ie weg Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 17:04

delaila kijk maar eens andere foto's van haar en honey gaat heel goed hoor

ik vind het echt gaaf!! ik wil gelijk ook een shettie haha *LOL*

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 17:12

echt wel cool!
Dit ga ik Pinky ook allemaal leren *LOL*
Vandaag hebben we op "voet" geoefend
en op met zijn been over de grond schrapen *LOL*
Da's cool! maar alleen als IK het wil anders wordt het irritand *LOL*

Groetjes Kim

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 17:14

wat doe je dt knap!!
Echt gaaf joh! is zeker wel moeilijk om zoiets aan te leren!! ooh dat lijkt me echt gaaf! Lovers Lovers Lovers

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-01 17:55

flopsy: Ik realiseer me dondersgoed wat eventuele risico's van bepaalde kunstjes kunnen zijn (heeft nimber ook een goed voorbeeld van) maar ik maak me daar niet te druk om. Ik ken honey.

Roos: Leuk idee hoor, dat jurkje, maar mag het ook een broek zijn en een andere kleur? Haha!

Delaila: Ik rij ook op Honey ja. Volgende week heb ik weer wedstrijd (dressuur)

Cowgirl: Gaat je fjord nu toch weer wel weg>? dat was toch van de baan?

Wilona: Op zich is het niet moeilijk. Ik heb het grote voordeel dat ik een extreem leergierige pony heb

Sandra K.: Ik ben hier nu zo'n 2.5 jaar mee bezig, maar eigenlijk pas een half jaar dat ik me er meer op richt

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 19:27

-zuuucht-

leorna buigt ook al een beetje ( met haar hoofd haha)ze moet alleen nog durven de bene te knikken/1 strekken oid. Ik wil daar niet aan trekken oid, dus ik wil wachten ot ze zelf die link legt, als ik het 'lokaas' wat verder doe.. ( ik heb de tijd haha)
jaa, penquitt.. die moet ik ook 'ns kopen, schijnt ergh goed te zijn! ( iedereen hoor ik er nu over en iedereen is hard aan het oefenen voor het groot paardencircus *LOL* )
wat ik me afvraag.. vanaf hoe oud kun je met de beginselen beginnen (dus bijv. niet meteen buigen, maar wel en beetje het systeem aanleren enzo)
vanaf een jaar, of moeten ze er echt volwassen voor zijn, of kan t al van bijv. een half jaar oud..? ( lijkt me niet, maar zolang je geen dingen doet die slecht voor t lichaam zijn..? dus niet zelf gaan trekken/plukken oid en alles met mate..?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 19:40

WAT KNAP ZEG!!!!
echt mooi hoor, dat doet echt niet iedereen je zomaar na!
Ik heb echt bewondering hoe je haar dit hebt kunnen leren hoor.

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 19:45

hé wat leuk dat je haar kent en zorro tja da was dus eerst mijn shezeltje en nu is hij van de zus van marian en ik mis hem onwijs maar ik mag hem niet meer zien Verdrietig Verdrietig ; Huilen Huilen Huilen .marian heeft mij enorm geholpen met zorro want die was de makkelijkste niet.maar goed verder heb je rudy en artie ook gezien en lester ook??wat vind je van ze?naar welke stal zijn jullie geweest die van hillegersberg?zo ja daar stond ik ook totdat ik van die rotvent weg moest
Boos! Boos!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-01 19:54

pff, geen idee welke stal eerlijk gezegd. Met een overdekt klein binnenbakje zeg maar.
Alleen haar paarden (dus zorro, arthur, ruth en lester) stonden er.
Ruth vind ik heel gaaaf!!!

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 20:11

Citaat:
Op 2001-06-10 19:54, schreef stef:
pff, geen idee welke stal eerlijk gezegd. Met een overdekt klein binnenbakje zeg maar.
Alleen haar paarden (dus zorro, arthur, ruth en lester) stonden er.
Ruth vind ik heel gaaaf!!!


ja daar stond ik ook en ruud valt wel mee als je hem echt kent want in hte land is hij echt eng hij komt echt in volle galop op je afgestormd maar voor de rest is hij even normaal als ieder ander paard en zorro en lester zijn niet van haar maar van haar zus maar goed zag je geen shetje s daar staan? ook niet in het land?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-01 20:36

heb niet in het land gekeken, met dat ik ruud gaaf vind bedoel ik dat ik hem heel mooi vind.
Verder PBen, anders wordt het weer een chat

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 21:00

coole foto'tjes zeg! Hon is echt een Lovers en jij mag bes trots zijn op jezelf en op je Honey hoor! Hoe krijg je et toch allemaal voor elkaar he? Verward En over het steigeren, je moet maar zelf kijken wat het beste is voor Hon en of je et vertrouwd. Knipoog

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23434
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-01 21:08

Hoi,

Over dat steigeren (misschien staat het er al heb niet alles gelezen, weinig tijd) de pony die bij Pol in de wei stond kon ook steigeren op het commando hoog. Maarrr daar kreeg ze snel spijt van. Als ze reed of longeerde en hij moest langzamer zei ze hoooo ja dat lijkt er veel op. Polly steigert als je 'op' zegt. Daar zijn minder gelijkende woorden mee die je gebruikt met gewoon werken.

groetjes Renee

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 00:10

Leuk hoor stef!!!!

Weet je zeker dat je honey niet uit het circus hebt? hahaha...
Nee knap hoor dat jed at al allemaal hebt bereikt!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 10:25

Leuk om te zien wat honey allemaal kent!
Erg knap.
Ik ga eens kijken of Omar er aanleg voor heeft Knipoog
Sjors wel. Maar daar ben ik niet vaak genoeg om het goed te kunnen doen.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-01 13:36

hoe ziet ruud er uit? een vos met 4 witte sokken en een breede bles? lichtere manen dan hij zelf? Verward