kimenragna schreef:hele mooie foto's
mooie hoofd hals houding!
gaat inderdaad super vooruit!
ga zo door....!
hij gaat echt super lopen...
blijft een lekkerding

xx
kimberley en ragna
Dank je
bij jou gaan de wedstrijden ook super!
mariellexxx schreef:Het ziet er netjes uit zeg !!!!
Probeer zijn achterhand in draf net iets meer te activeren, dat maakt het plaatje helemaal compleet.
Ik vind jullie echt een topcombinatie!
Dank je, ben veel bezig met zijn achterhand, krijg het er alleen soms niet helemaal uit
Furia schreef:Hartstikke leuk, wat een schatje.
Jammer van je punten.
Mooie kleur schimmel

Ahja, ik heb toch niks aan wp, moet 1e worden en vind zelf dat ik netjes heb gereden en daar gaat het om!
ruth91 schreef:heel mooi paard!!
verandert de kleur nog??
dat ie witter word bedoel ik

dan heb je er cast een hoop gewas en gesop aan als je vaak op wedstrijd gaat

heel veel suc6 met dat mooie beessie

Dankje je, ik moest hem nu al helemaal wassen omdat hij nog even in de poep was gaan slapen,
Hij zal denk ik nog wel iets witter worden, maar ter vergelijking:
ongeveer 2 jaar geleden:

Dautsen schreef:Hey Mies!
Je hebt echt goed gereden, de punten waren dik verdiend. Je moet Apollo meer van achter naar voren gaan rijden, hij houdt zijn achterhand zo stijf! En ik vind dat hij echt meer moet aankomen, zijn kont is echt te iel! Voor de rest is het een beauty en een schatje! Ga zo door!
Dank je! en zelfde als hierboven, ben veel met zn achterhand bezig.
En hij krijgt genoeg eten, maar komt toch niet veel aan en al helemaal niet op zijn kont. Die zal met eten niet dikker worden, alleen training vanuit achter (vet is nu weg, dus kunnen de spieren komen)
ChiC_ schreef:Hee Mies,
Haha leuke titel!
Foto's zijn nog best goed gelukt, ondanks de zandstormen af en toe
Wat me opviel is dat je hem tijdens het losrijden maar 'een beetje liet doen' en tijdens de proeven er veel meer 'aan werkte'. Ik denk dat als je hem tijdens het losrijden ook al wat lager en ronder probeert te rijden, dat hij wat meer over zijn rug gaat lopen. Nu leek hij er steeds 'tegenaan' te lopen en zijn rug en achterhand nog niet echt los te laten, waardoor hij soms een tussenpasje maakte... (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven) Verdere aandachtspuntjes aan je houding weet je van mij denk ik al wel?
Zo, ik voel me nu wel heel streng zeg
Jullie zijn al een heel stuk verbeterd, maarja, met paardrijden moet je je constant verbeteren he 
Nog véél plezier en succes
XxX Peggy
Met losrijden heb ik nog steeds zoiets van ehm ja en nu
en het was ook warm, maarja hij liep toch netjes, en mn verbeter punten hoor ik binnenkort wel met orun oefenen en examen:P dan mag je zo streng zijn als je wilt!
Sylleke schreef:Ziet er goed uit Mies!
Jullie gaan lekker vooruit, doe zo verder.

Nou ook nog vooruit in het water 
indyluna schreef:Hoi michelle hier je vorige drill instructor ha ha, ziet er goed uit hoor, waarom mocht je nu in nederland starten met je gevaarlijke wilde hengst.Probeer goed de ontspanning erin te houden (ook in jezelf).GRoetjes sylvia en een dikke knuffel voor apollo.
Hey! ja was eenmalig, wel gewoon vanuit de belgische vereniging. wedstrijden met zo een wild ding blijven toch spannend! Beetje naar je zin in Duitsland? Ik zal pol een kroel geven!
_Martine_ schreef:Ziet er echt goed uit! Inderdaad mooie hoofd/halshouding!
dank je
Charos schreef:Ik heb je zien rijden!! in rucphen! Zag er goed uit!
Wat heb je trouwens op je cap zitten?
Hey, ik heb jou ook even zien inrijden, wat waren je punten?? op mn cap zit tekentje van de vereniging, moet je dragen met wedstrijden, maar het zit aan een elastieke band dus kan er gelukkig ook af 
madelief88 schreef:Jullie gaan echt lekker vooruit! Zijn gangen komen er ook stukken beter uit nu, ga zo door!
doen we 
oatswoats schreef:michelle!
Ziet er echt goed uit!
Vanwaar reed je nou in Nederland?
xxx en succes nog!
Weet niet, kon me vanuit de vereniging opgeven, leuk toch. Lekker tegen de regels in, want er werd wel onder de knhs gereden.
Feroza_W schreef:mooie hengst ziet er netjes uit!
Dank je!