Lieve paardjes :)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-01 20:16

Hier wat lieve paardjes Lachen

[img]../upload/456/ony_2.jpg[/img]
Ony, dit was mijn eerste lievelingspony van de manege. het was een echte ondeugende pony *LOL* Nu rijd ik daar niet meer. Inmiddels is ony overleden. Verdrietig

[img]../upload/456/ony.jpg[/img]
nog een Ony *LOL*

[img]../upload/456/sasha_en_ik.jpg[/img]
dit is Sasha. Een hele lieve shetlander!! Haar verzorg ik altijd als ik op de camping ben. ze is van een achter oom Verward ofzo van mij Lachen

[img]../upload/456/ramon.jpg[/img]
Dit is Ramon. Een heel stoer paardje!! Ik verzorgde hem vorig jaar. Toen hebben de eigenaars van hem hem aan de manege verkocht omdat ze hem niet aan konden Boos! ze vielen er elke keer af. en hij was juist zo leuk Verdrietig

[img]../upload/456/iwan.jpg[/img]
Iwan, een paardje die ik ook verzorg als ik op de camping ben. Staat bij Sasha en is ook van de achter oom *LOL* Iwan gaat meestal voor de kar.

[img]../upload/456/sproet2.jpg[/img]
En dit is Sproet. Een draver van bijna 4 jaar. Hij is van mijn broers vriendin. het is best een leuk paardje. op hem heb ik ook een paar keer buiten gereden.

[img]../upload/456/ik_op_spetter.jpg[/img]
Dit is Spetter, hier reed ik op toen we op vakantie waren in herkingen. het was een onwijs lief pony'tje. Is al wel 5 jaar geleden.

[img]../upload/456/simbad.jpg[/img]
en dit is Simbad, ook een pony van de manege waar ik reed. op hem had ik mijn eerste toets gehaald. inmiddels ook overleden. Verdrietig

Sorry dat de foto's een beetje onduidelijk zijn. ik hoop dat jullie er nog een paardje inzien *LOL*



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dribbel op 2001-06-05 20:22 ]</font>

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-01 20:38

Leuk man! Echt lief! Die eerste heeft een ondeugede blik! Maar wel lief!!!!