allerlei fotozzz

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 14:44

haai ik denk vandaag zal ik ook weer is wat foto's er opzetten van alles wat hihi Party!!

van magnifiek heb ik nog steeds geen nieuwe gemaakt Boos! Boos! Boos! doe ik zo snel mogelijk!

eerst jerom

[img]../upload/271/jeromhelemaal.jpg[/img]

jerom met de kar

[img]../upload/271/jerommetkar.jpg[/img]

hier ben ik (niet schrikken)!!!

[img]../upload/271/marjolein.jpg[/img]

ennuh hier met me familie toen we 2 weken terug naar brabant met de hele fam waren hadden we effies een foto gemakt van nicolien,saskia,dave,jan,ikke (dave is de vriend van saskia)
nicolien en saskia zijn me zussen me oudste zus is getrouwd met jan daar heb ik nog wel een foto van die zal ik effies gaan scannen hier:

[img]../upload/271/nicolienintrouwjurk.jpg[/img]

foto nicolien (trouwjurk heeft me ma gemaakt)

hier jan en nicolien:

[img]../upload/271/janennicolien.#$#[/img]

falabella veulens:

[img]../upload/271/falabellaliefjoh.jpg[/img]

lief he?
nog 1

[img]../upload/271/falabellaveulen.jpg[/img]

ik vind het zo wel effies genoeg doeidoeidoeidoei xxxjes marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 14:47

leuke foto's! Ze zijn alleen wel gigantisch Die shet is leuk!!! En je zus heeft echt wel een mooie jurk aan!!! Haha! xxx Roos

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 14:47

zijn dat geen shetties? die veulens?
Die trouwjurk is trouwens errug mooi!! Wil je moeder die ook niet voor mij maken? *LOL*
De foto's van Jerom zijn een beetje errug groot Frusty

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 14:54

Ik zie geen familie???

Rest= erg loik hoor!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 14:59

ja klopt ze zijn een beetje erug groot ik heb al naar bart een PB gestuurd om te vragen of die ze wat kleiner kan maken
ennuh nou ik denk niet dat me moeder dr tijd voor heeft hihihi ik heb ook gave foto's van de hond van me zus is een duitse dog dat die een zone bril op heeft staat echt cool joh ennuh dat ie voor de koninginnedag een oranje sjaaltje om heeft en een oranje hemd echt kikke hij vind alles best en ook een trui een hele grote maar hij is zelf ook super groot dat weet je wel als je het ras duitse dog kent hij staat ook op deze site:

http://home01.wxs.nl/~heaskes/homepage/eigendiesel.html

hij heet diesel niet van de benzine of zo voor de lollige onder ons maar van het merk spijker broek en t-hirt enzo

maar daar staat die normaal op niet met kleren aan

ennuh nee die foto's heb ik van een falabella site af!!
vond ze wel lief hihi Lachen

nou doeidoeixxxjes marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-01 15:01

oh nee hierzo [img]../upload/271/family2.jpg[/img]

doeidoeixxjeszz marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-01 16:07

Leuke foto's !!! Wat een mooie jurk zeg! Echt gaaf! En liefu paardjes

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:07

Oh die is zo lief als ie ingespannen is!!!!! *LOL*

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 12:12

hihi ja he?

maar hij heeft een super klein karretje wat heel licht voor hem is maar al zitten wij er dan op ik en me vriendin
iedereen vind het zielig terwijl als jij met zo'n hele grote kar die heel zwaar is en dan zo'n shet er voor en die kart is volgeladen met 2 meiden er op en no een paar kinderen dan vinden ze het niet zielig Verward terwijl dat veel zwaarder is
jerom heeft nergens last van want die gaat af en toe kei hard in galop over de weg met z'n oortjes naar voren vind die helemaal geweldig
het mag eigenlijk niet maar heel af en toe laten we um effe gaan


xjes marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:15

Jerom is liehief!!!!!!!!!!

Tja, die jurk. Een trouwjurk vind ik al snel mooi. De sleep vind ik geweldig, maar ik hou meer van wijd, heeeeeelllll wijd (zie mijn foto's bij foto's 18 aug 2000)

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 12:24

ja heb ik gezien mooie jurk hoor!! ik wist niet dat jij al zo oud was en nog op een shet reed Party!!

marjolein

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-01 12:33

al ZO OUD????
Pfff, ben nog geen tachtig hoor, ben pas 20 Schijnheilig

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-01 12:36

hihi ja maar ik dacht 15 ofzo hihi sorry Scheve mond\ Scheve mond\ Scheve mond\ Scheve mond\ Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers