Nog een keer.. IWALDO en mn KATTEN ;)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 13:21

Toch goed dat ik speciaal voor de foto een cap op had gezet... hahaha[img]../upload/145/waldostappen.jpg[/img]
Aan het stappen id buitenbak, wel een beetje onscherp.
[img]../upload/145/waldosneeuw.jpg[/img] In de sneeuw! Jammer dat de scanner donker gescand heeft want zn koppie staat hier zo lief op.. en idd, hij is groot *LOL*

[img]../upload/145/4kattenopeenrij.jpg[/img]
Mijn 4 schatjes aan het eten Lachen
Wat een poepjes he? Lachen Lovers

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 13:23

ik vind ze wel lief, terwijl ik katten helemaal niet zo leuk vind, maar ja, het was wel koud ofnie???

haha

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 13:24

ja de foto's zijn een beetje donker geworden, ik had een hele dikke donkere jas en sjaal... (en heel wit hoofd haha)

yvonne18
Berichten: 173
Geregistreerd: 18-03-01
Woonplaats: oirschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 13:27

maken er wel een zooi van die katten van jou!! haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 13:33

Waarom denk ik toch steeds dat Iwaldo een grote schimmel is? Zal wel door Waldo komen.
Iwaldo is echt heel leuk!!

Lieve kattenkopjes heb je, 4 nog wel. Dat zal wel een hoop gespin om je heen zijn he??

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 13:42

Wal is echt een poepie Lovers
Jaha gezellig hoor, 4 katten.
Onze kat-history;
we begonnen met Gizmo (onderste van het plaatje) die kreeg ik op mn verjaardag. Heeft alleen een nare ervaring gehad in zn jeugd dus hij is heeeel angstig (vooral voor mannen haha) Je ziet m op de foto zelfs gestresst kijken(AAAaarrgh foto.. wegwezen) Toen kregen we een jong katje, Vlekkie, voor mn zusje. Die werd overreden na een paard maanden, was heel zielig Huilen
Toen was giz helemaal ik zn upje Verdrietig en hebben we Mientje (achterste met tong over neus) uit het asiel gehaald. (die nu trouwens kanker heeft, dus ook niet zo lang meer zal leven Verdrietig )
Toen kregen de katten op stal jonkies, en kwam mn moeder kijken. We wilde wel heel graag zo'n kleintje meenemen maar we konden er beter meteen twee nemen dan hadden ze elkaar nog als gezelschap Lachen
Dus dat waren Mickey (zwarte) en Pimmetje (grijze)
Giz en Pim zijn helemaal verliefd (al zijn het jochies haha) Lovers Mick is een eigenwijs en nergens bang voor (zelfs vuurwerk vind ze cool, zit ze voor het raam)
En Mien ligt aaaaaaltijd bij je op schoot. Leuke beestjes Lachen

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 13:58

Nou ff reactie op 'leuke beestjes'haha heb net de hele kamer doorgerend om een veldmuis ui Mickeys klauwtjes te redden...

Is gelukt maar weet niet of dat beestje er nog bovenop komt. Hij is iig nu vrij buiten (als een van onze andere katten hem niet oppeuzelt) Scheve mond\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 14:03

wat een mooie foto van Iwaldo zeg, wat eenkanjer is dat *LOL*

En je katten zijn lief Lovers Lovers
Ik ben ook helemaal weg van katten, ik heb er 2. Het vervelende is dat mijn man er allergisch voor is dus meer komer er niet in huis Verdrietig

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 22:34

Mijn mams is ook allergisch, en wij hebben er 4.. Extreme duivel Nu is ze dus haar hele leven verkouden Lachen Maar dat heeft ze er wel voor over! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-01 19:49

Mijn mannetjes heeft het er ook voor over, wat een schat he! Lovers
Nu slikt ie medicijnen tegen de allergie en af en toe moet ie aan de giertank *LOL* [als ie een benauwdheidsaanval krijgt] maar de katten hoeven de deur niet uit. Ik stofzuig het hele huis bijna iedere dag [alles laminaat].
Het gaat misschien wat ver maar als je echt van katten houdt snap je dat wel.
Pling *LOL* Pling