Nieuwe discussie w.b.t houding etc

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 16:05

och ja laat ook maar

ik zeg niks meer vandaag de ballen,

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 16:11

Laten we er maar gewoon over ophouden. als we zo graag een discussie hebben over de zit van de ruiters(best intressant) doe dat dan over bekende ruiters. Die vinden het meestal niet erg.

tessa je hebt een super mooie pony en ik zou willen dat ik zo kon zitten.

Ik ga dit bericht (nog) niet afsluiten met een slotje. Hopelijk zijn we zo wijs om er zelf over op te houden

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 17:16

Ik vind voor een wedstrijd ruiter Thessa beter zitten. Maar gewoon voor de recreatie Ymke.. ach.. wat maakt het eigenlijk uit als ik vragen mag? al zit ik onderste boven op mijn paard is toch mijn probleem of niet? Maarja ik zou er ook overop houden, zoals Heike al zei

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 17:17

[quote]
Op 2001-05-17 13:19, schreef Bartje:

Nimber --> Waarom begin je hier nou eigenlijk weer over.. Kim die heeft toch ook al wat meer duidelijkheid er over gegeven, waarom ze het zei? en tevens excuses aangeboden.

Ze zei alleen wat ze vond (en jah ik weet dat jij dat ook met dit berichtje deed)

Wil overigens ook ff zeggen dat Kim absoluut geen slettypje is en dat die foto is gemaakt omdat ik haar piercing ff wou zien (aangezien ik die niet elke dag kan komen bekijken) en IK heb die foto als usericon gepakt, dus dat zegt helemaaal niks over Pinky_Girl.


Ik zeg ook helemaal niet dat ze een slettypje is bartje dat maak jij er nu weer van zoals ik al zei iedereen happy nu.Noemde het als voorbeeld omdat zij dacht aan 1 enkele foto te zien zonder iemand ooit gesproken te hebben hoe diegene wel niet was mijn voorbeeld was dus om te zeggen dat wanneer iedereen dat zou doen je van haar enkele foto met blote buik etc. dat ook wel eens zou denken niet leuk dus

yvonne18
Berichten: 173
Geregistreerd: 18-03-01
Woonplaats: oirschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 17:30

ik vind dat jullie nou allemaal moeten stoppen met zeiken over iedereen. ik ken THESSA al jaren en ze is een SUPER GAAF MEISKE. en waarom zeiken over iemands houding. zij is toch ook maar een AMATEUR. je kunt beter een foto van anky plaatsen die er zo krom als een hark opzit en daar lekker over RODDELEN!!!! iedereen doet hartstikke goed zijn best!!! dus............ Scheve mond\

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 17:48

Waarom doen jullie dit???

1: het is wel erg goeie reclame zo he!

2: wat maakt het nou uit hoe iemad rijdt? Heb je toch geen last van???

3: de ene rijdt misschien al wel veel langer als de ander.

4: Dan ben ik ook vreselijk arrogant, want ik rij altijd met m'n neus in de lucht.

5: please, wees blij dat je kan/mag rijden!!! Ik mag het niet meer vanwege m'n rug, weet je hoe erg ik dat vindt!!! Huilen Boos! Frusty Huilen Boos! Frusty Huilen Huilen Huilen Huilen
DAT IS ECHT OM TE JANKEN!!!

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 17:53

ja we moeten hier nu echt over ophouden want het krijgt hier anders het horses gehalte en das veeel te zonde voor zo'n leuke site als bokt. DUS: laat mensen in hun waarde en laten we weer gezellig over onze paardebeesten gaan praten want dit slaat nergens op. xxx Roos

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 20:27

oke ik zal ook ff wat gezeik neerzetten, thessa ik vind dat jij super zit en dat je pony mooi loopt. Ymke, banketstaaf om je met haar te vergelijken. Jou handen mogen wel boven het zadel en wat meer bijelkaar. Je mag je schouders ook wel iets naar achter doen, en het lijkt net als of je naar de oren van je pony kijkt. Lips are sealed

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-01 22:17

Okeej nu de uitleg. De reden dat ik niet reageerde is dat ik dit bericht gisteren heb geplaatst en de hele dag werk en daarna me paard heb.
Ten eerst heb ik het hele gezeik verhaal achter de foto van tessa gelezen, dat ze absoluuut niet mooi zit blablabla, maar daar was ik het niet mee eens. Het was niet mijn bedoeling om haar af te kraken, want ik was niet diegene die haar afzeek, en dan is het leuk om te lezen dat mensen die haar eerst afzeken nu in ene mij gaan afzeiken, erg leuk om te lezen. (ik noem geen namen Lips are sealed )
Het klopt inderdaad dat ik net de wending inging,ik heb geleerd dat je dan altijd de binnehand van de hals af moet zetten.En ik ben bezig met een heel rustig drafje. En dat haar pony EK is, ik train thuis NU op dit moment M-drs met mijn pony. Toen die tijd dat de foto is gemaakt ( zo'n 4 maanden geleden) niet. Het gaat er niet om wie er beter rijdt, ik wilde even zien of iedereen nou wel zo eerlijk was, en dat is dus niet zo. Sorry thessa dat ik je foto ervoor gebruikte, maar de discussi is bij jou begonnen. En al di opmerkingen over hoe ik rij, ik rij zoals ik wil rijden en iedereen rijdt anders, n ik heb er zelf om gevraagd en ik ben blij dat iedereen zo eerlijk is *AHUM*

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:20

Ik dacht dat je aan het stappen was Verward !!! Niet banketstaaf bedoelt hoor maar dat dacht ik. xxx Roos

PS laten we nu deze discussie maar stoppen voor er iemand gekwetst wordt. Dat is niet de bedoeling van Bokt denk ik

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-01 22:23

Hoi, Mag ik nog 1 reactie neerzetten?
Ik vind dit een erg laag nivo waarop gepraat word dus houd ajb op. Iemand afzeiken is makkelijk. Dat kan iedereen. Zie positieve dingen van iemand en niet de negatieve.
Thessa zit er super en dan ook supernetjes op. Van mij word ook wel eens gezegd dat ik netjes zit maar mijn houding is echt niet zo top als die van haar. Echt Thessa. TOP! WAt voor cijfer heb jij altijd voor houding en zit op de wedstrijd.
Ymke, jouw houding is ook netjes, maar niet zo netjes als die van Thessa. Ik vraag me ook af wat deze discussie voor zin heeft?
Iemand zei (ik weet niet wie, ik wil niet naar namen kijken omdat ik soms Misselijk neigingen krijg bij sommige mensen) dat Thessa's handen te dicht bij elkaar zaten. dat vind ik dus niet. je handen zitten echt niet zo snel te dicht bij elkaar. eerder te ver uit elkaar.
Gegroet!
Ps thessa, jullie clubtenue is bijna hetzelfde als de onze (vroeger toen ik nog klein was Lachen en nog lid van de ponyclub.)

Citaat:
Van mij word ook wel eens gezegd dat ik netjes zit maar haar houding is echt niet zo top als die van mij.
Bart wees me op dit STOMME iets! Sorry allemaal. Ik bedoelde het andersom.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Steef.. op 2001-05-18 22:11 ]</font>

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 05:01

Sorry ik moet eigenlijk mijn mond houden, maar Ymke, je vroeg om kritiek en die krijg je en nu zijn we plotseling niet eerlijk? Of had je liever willen horen dat jij veel beter zit dan Thessa? Want dat is op deze foto helaas niet zo. Verder zie ik niet echt in wat wedstrijd niveau met je zit te maken heeft. Je moet gewoon altijd correct zitten, of je nou B bent of als Thessa, M1. Enne, by the way, noem jij dat een rustig drafje? Lijkt mij eerder stap *LOL*

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 07:44

Ach ja, laten we het maar niet over mij hebben dan *LOL* *LOL* Bij mij vergeleken zit een zoutzak nog rechter dan ik *LOL* , maar ik rijdt dan ook alleen maar voor m'n plezier.
groetjes, Caballo

PS. Enne...Thessa, lees mijn onderschrift maar en dan komt alles goed, hihihi...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 08:56

Aan de beenzetting te zien, is jouw pony aan het stappen Ymke.

Wat er ook vaak vergeten wordt, is dat niet iedereen netjes kan zitten. Het heeft namelijk ook met je eigen bouw/figuur te maken of je netjes op een paard kan zitten. Daar bedoel ik in dit geval niets mee, maar dat wordt vaak vergeten.

En nogmaals, ik vind dat Thessa super zit, ze vormt echt een hele mooie combinatie met haar pony. En er zijn zat foto's van bijv. Anky te vinden waar ze net een milimeter teveel met haar benen naar achteren zit, met haar handen te laag, etc etc. En het verschil is natuurlijk ook waar je mee bezig bent, ik zit tijdens het losrijden ook anders dan tijdens een oefening, wedstrijd etc. Bij het losrijden rij ik licht, zit ik graag iets naar voren om de rug te ontlasten en tijdens de proef zit ik ook rechtop.

[img]../upload/63/proef40kl.jpg[/img]

Het is een moment opname en je kan het pas goed beoordelen als je het ziet. Maar op Thessa heb ik niets aan te merken.


_________________
Now this is nothing less than perfect in a less than a perfect world
*ilse delange*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-05-18 08:56 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-05-18 08:57 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-05-18 08:57 ]</font>

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 10:28

ff voor ymke:

wedde dat jou pony makkelijker te rijden is dan de mijne? ook al heeft ie op ek niveau gelopen, ik rijd nog wat andere paarden erbij, en zelfs een zz-licht knol, nou allemaal veeeeeel makkelijker te rijden dan de mijne, ik rijd ook M1 en op die foto L dressuur,
en wat bedoelde je met :"ik wilde even zien of iedereen nou wel zo eerlijk was, en dat is dus niet zo."

omdat sommige zeggen dat je niet mooi zit???

och ja, wat maakt het uit ik ben allang blij van de reacties van zoveel mensen,
eeeeej, kei bedankt nog een keertje!

(ik ben toch al zo onzeker over mezelf) Scheve mond\

gr. Thes

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 10:33

Citaat:
Op 2001-05-17 22:23, schreef Steef..:
Hoi, Mag ik nog 1 reactie neerzetten?
Ik vind dit een erg laag nivo waarop gepraat word dus houd ajb op. Iemand afzeiken is makkelijk. Dat kan iedereen. Zie positieve dingen van iemand en niet de negatieve.
Thessa zit er super en dan ook supernetjes op. Van mij word ook wel eens gezegd dat ik netjes zit maar haar houding is echt niet zo top als die van mij. Echt Thessa. TOP! WAt voor cijfer heb jij altijd voor houding en zit op de wedstrijd.
Ymke, jouw houding is ook netjes, maar niet zo netjes als die van Thessa. Ik vraag me ook af wat deze discussie voor zin heeft?
Iemand zei (ik weet niet wie, ik wil niet naar namen kijken omdat ik soms Misselijk neigingen krijg bij sommige mensen) dat Thessa's handen te dicht bij elkaar zaten. dat vind ik dus niet. je handen zitten echt niet zo snel te dicht bij elkaar. eerder te ver uit elkaar.
Gegroet!
Ps thessa, jullie clubtenue is bijna hetzelfde als de onze (vroeger toen ik nog klein was Lachen en nog lid van de ponyclub.)


Hoi Steef, nou dank je wel, ik heb meestal een 8 voor de houding maar soms ook wel eens een 7 en 1 keertje een 9 gehad maar dat was gewoon eenmalig hihi.
nou dat is mijn clubtenue niet hoor, want ik rijd met een zwart jasje, en een CAP (op concours) hihi

gr. Thessa Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 10:47

Ik denk (en hit me when im wrong hihi) dat Ymke deze foto heeft neergezet om juist de aandacht van Thessa af te halen,
ze zegt zelf 'die haar eerst afzeken nu in ene mij gaan afzeiken, erg leuk om te lezen'
(leek mij dat de mensen zo zichzelf id vingers snijden omdat ze eerst op Thessa zeken en nu ineens thessa goed zouden vinden zitten en ymke verkeerd)

Is dat zo? Denk dat je opzet niet helemaal duidelijk overgekomen is, Ym (en die mensen ook niet gereageerd hebben)

maargoed, leuke opzet hihihi Party!!

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 10:50

ik snap het niet laura

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 10:52

Ik ben het helemaal met Laura eens......dat idee had ik ook van Ymke Lovers .

yvonne18
Berichten: 173
Geregistreerd: 18-03-01
Woonplaats: oirschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 10:58

weet je wat?? erover ophouden lijkt me het beste!! waarom krijgt dit onderwerp niet gewoon een slotje???

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 11:06

nee geen slotje, dat zou wel erg zijn als er al 2 slotjes op een onderwerp moeten over zo'n stom gedoe!
ik vind dat we gewoon normaal moeten gaan doen nou! Koe Koe Koe

Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 11:23

ff voor de duidelijkheid:

ik heb ook NIET gereageerd!!!!! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

dat had ik in de eerste discussie ook niet hoor. Ik heb geen woord over de houding gezegd alleen over de cap die ontbreekt!!!! Party!!

Ff voor de duidelijkheid Gaaaap

Thessa_

Berichten: 123
Geregistreerd: 14-05-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 11:57

nee Ellen dat hadden we gezien dat je niet hebt gereageerd

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 12:29

Hee jongens,

Ik heb die discussie over de houding van Thesa etc. niet gelezen en ga dat ook niet doen, maar ik wil nog wel even wat zeggen;

Ik dacht hee, di's dus die foto van die Thessa en die zal ik eens onbevooroordeeld bekijken.
Het eerste wat ik dacht was : leuk paardje.
Toen keek ik naar haar zit en dacht: bijna perfect. Ja, ze zit echt netjes....

Wat is hier in hell's name mis mee?
Ze zit keurig rechtop
Ze kijkt naar voren zoals het hoort
Haar handen netjes bij elkaar en op de goede plaats (misschien iets plat als je goed kijkt maar dat stoort de aanleuning niet dus geen probleem lijkt me)
Ellebogen netjes aan het lichaam
Onderbeen misschien iets te ver naar achteren maar een kniesoor die daar op let. Da;s absoluut niet storend voor het beeld.
En het allerbelangrijkste; de pony loopt er vrolijk bij, zo te zien ook lekker ontspannen en los voorwaarts.

Een heel mooi beeld.
Echt een compliment hoor Thessa!

Dus ik snap er niks van, maar wie ben ik hè?