Verse foto's !!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-01 22:50

Hieronder een foto van mijn lieveling de vijfjarige Sjakila van Stal Karima (Brutus vd Meiershoeve x Joost), helaas nog zonder veulen (al twee weken te laat). Sjakila is drachtig van Prins Alfred (Prins Abdulla Nomar v/h Oostenveld ox x Ferdinand) en wordt dit jaar gedekt door Gomel ox (Peleng ox x Miest ox) Dat ze nog steeds erg actief is en absoluut niet tegen gras kan bewees ze gisteren maar weer. Toen we haar op stal wouden zetten (ze was helemaal panisch en de rest ook trouwens) sprong ze zo ineens over het hek van de bak heen (wel 1.20 m!!!) en dat nog wel terwijl ze hoogdrachtig is.

[img]../upload/305/sjakila_2.jpg[/img]

Op deze foto is haar dikke buik lekker goed zichtbaar.

[img]../upload/305/sjakila.jpg[/img]

Hieronder een foto van de vijfjarige Friese merrie Martsje fan Ypie (Tamme x Djurre) met haar veulen Edser van Stal Karima (Jasper x Tamme)

[img]../upload/305/martsje_en_edser_2.jpg[/img]

En nog een foto van Martsje terwijl ze aan het drinken is

[img]../upload/305/martsje_sloot.jpg[/img]

Hier een foto van de acht jarige Trudie's hof Gamiera (Gomel ox x Mufaq ox) met haar veulen Prins Azhar van Stal Karima (Prins Alfred x Gomel ox). Gamiera is dit jaar gedekt door Paledo (Pion x Baccarat)

[img]../upload/305/gamiera_en_prins_azhar.jpg[/img]

En nog een foto van Gamiera, maar dan op stal

[img]../upload/305/gamiera_op_stal.jpg[/img]

Hieronder zie je een twee foto's van de twenter Soerajja van Stal Karima (Nima vd Steegeind x Joost).

[img]../upload/305/soerajja_2.jpg[/img]
[img]../upload/305/soerajja.jpg[/img]

En dan nu een foto van Soerajja en de enter Moenira van Stal Karima (Prins Alfred x Gomel ox). Soerajja staat links en Moenira rechts.

[img]../upload/305/li_soerajja_re_moenira.jpg[/img]

Hier een foto van de drie jarige Shirien van Stal Karima (Scapino ox x Joost). Shirien zijn we nu aan het beleren en ze wordt dit jaar gedekt door de hengst Nathan (Nieuwmoeds Erasco x Mufaq ox)

[img]../upload/305/shirien3.jpg[/img]

Hieronder een foto van de drie jarige Naima van Stal Karima (Brutus vd Meiershoeve x Gomel ox). Ook Naima zijn we momenteel aan het beleren. Het is de bedoeling dat Naima na de keuring wordt verkocht.

[img]../upload/305/naima_4.jpg[/img]

_________________
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-05-14 22:52 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Honeybee op 2001-05-15 12:06 ]</font>

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 00:23

Whoa!!! Coole paardjes hoor!!! Kwijl Kwijl Kwijl Lovers

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 08:26

mooie beestjes hoor Huilen hoop dat mijn knollie er over niet al te lange tijd ook weer zo glanzend bij staat!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 08:41

gaaaaaaave beestjes!!! ik vind Soerajja errug mooi en Sjakiela ook! echt van die Kwijl beessies.... leuk hoor!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 09:35

Ik vind Soerajja en Sjakila ook enorm op elkaar lijken. Dat zullen wel kenmerken van de moeder zijn denk ik zo, want ze hebben beide dezelfde moeder.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-01 14:46

Trouwens.. behalve het veulen wat nog komen gaat, mis ik nog iemand op de foto's.. en dat is de Shetlander Vlekje. Ik zal vandaag een foto van haar maken en dan erbij zetten. Lachen

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-01 16:13

Ik vind die fries gaaf.
Ben nou eenmaal dol op friesjes Kwijl