1e foto van mijn nieuwe paard!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

1e foto van mijn nieuwe paard!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 21:01

Het hoofdje van mijn nieuwe paard Nicole (Hofnar x Chronos) Haha! . Mijn eigen rolletje is nog niet vol Bloos , maar die foto's zullen binnenkort wel komen Haha! Afbeelding
Wat een schatje hè? Lovers Lovers Kwijl Kwijl

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:09

Mooi koppie idd! Kwijl

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 21:18

Huilen Huilen Huilen Mijn computer zit te kloten en nou kan ik hem zelf niet zien. Haha. Maar ja, dat geeft natuurlijk niet Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-02 21:19

Irritante compu!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:23

Jaaa, lekker koppie joh !!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 21:46

wat een lief en mooi koppie!
heel veel plezier met je nieuwe paard!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 22:17

heyyyyyyyyyyyy dat paard ken ik Haha! . Dat is Imagination daar heb ik ook eens op gezeten Haha! ! Leuk dat je haar hebt gekocht en ze is idd een kreng op stal, maar ze kan super lopen Lovers Kwijl

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 22:32

Dat is Imagination mijn vorige bijrijdpaard!
Ik wens je heel veel sterkte met haar want het is echt een kreng.
Ik zal ff wat foto's van haar opzoeken en hier neerzetten.
Ik heb even in je profiel gekeken, maar ze is 1.65.
Op haar papier heet ze idd nicole maar wij noemden haar altijd Imagination.
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat het weer helemaal goed komt met haar karakter?
Hoe is ze trouwens met rijden?
Bij ons scheurde ze heel erg in de galop en is ze ook verschillde malen tegen de bakrand aan geknald.
Laatst bijgewerkt door littleroosie op 30-04-02 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 22:50

Hoe heet ze nu trouwens? En hoe is ze bij jou op stal?
Hier een paar foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Dit is de foto die jij ook hebt maar dan duidelijk.
Afbeelding
Afbeelding
Dit ben ik op haar.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit was op concours.
Afbeelding
Afbeelding

Oh ja, en nog 1 ding ze is bang voor koeien.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 15:17

Ze is het idd!!! Gaaf. Ze is echt superlief hoor. Ik weet niet wat ze dan toen had, maar het is echt een megascheet.
En met rijden is ze zooooooooo lief!! En ze kan super lopen! De zijgangen, verruimingen en verzamelingen gaan haar echt supergemakkelijk af.
Ik heb haar gekocht in Friesland, van Magda, misschien ken je haar. We hebben door heel Nederland moeten rijden, ik woon nl vlakbij Den Bosch. Maar ik vond het zeker het rijden waard, wat een moooie verschijning! Ik krijg ook altijd complimentjes als ik op de manege ben, dat ik zo'n leuk paard heb Haha! Haha! Haha! Haha!
Ik hoor graag wat meer van je.
Groetjes Rinske

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 15:23

huh, zij kennen jouw paard en zeggen dat het een kreng is op stal, en jij vind het een superscheet. Het zou kunnen dat het haar niet beviel op haar oude stal.

Flair op haar vorige stal veel chagerijniger dan op de stal waar ze nu staat.. misschien slechte herinneringen..

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 15:26

ik ga van de week goed opletten!

Zal ik een sbeoordelen hoe ze er in real life uitziet! *LOL*

Gedrag kan ik dan niet keuren... maar het gaat er toch om dat Rinnie er happy mee is!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 15:43

Haha, das waar. Maar ze was daar op die stal waar ze eerst stond idd veel zuurder. Ze keek chagrijnig naar andere paarden enzo. Maar bij ons kan ze geen andere paarden zien op stal. Onze jaarling staat aan de andere kant van de schuur, dus die ziet ze alleen op de wei, maar volgens mij heeft dat haar wel goed gedaan. Haha! Haha!

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 18:55

En Magda kwam al met een zweep de stal in....

Immi

Berichten: 49
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 22:57

Bedankt roos dat je me lekker zwart loopt te maken op internet. Nooit geweten dat je z'on trut was.

Ik heb immi als vals paard gekregen en als netjes en handelbaar paard aan Rinske verkocht.

Bloed zweet en tranen heb ik geleverd om dat paard goed te krijgen en ik kan nouniet zeggen dat jij daar aan hebt meegewerkt. Had ik haar eindelijk rustig in de galop, ging jij er weer in rengalop mee rondscheuren, want dan 'kon ze even lekker de benen strekken'.

Een paard is nou eenmaal niet van de ene op de andere dag mak en braaf en ja ze heeft wel eens door de bak gescheurd en ja ik heb haar wel eens een beuk verkocht omdat ze beet en sloeg.

Maar uiteindelijk heb ik haar toch goed gekregen dat was wel te zien aan de resultaten van mijn laatste wedstrijden.

Ik ben er trots op wat ik met dat paard bereikt heb en ik hoop dat rinske er nog veel plezier van heeft en dat jij nu insinueert dat ik haar mishandeld en verpest heb is me een steek in het hart.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 23:43

Ach ja ik ben ook zo'n trut.
Ik moet anders zeggen dat ze in het jaar op de manege alleen maar erger is geworden.
Pardon? Haar benen laten strekken in de galop? Denk je dat ik het leuk vond om zo hard te gaan? Dan weet je niet dat ik het eng vond om er toen weer op te stappen, maar ik moest wel want jij was op vakantie. En ik mocht haar maar 1 of 2 keer longeren.
Zeker van Welmoed gehoort dat ik dat voor m'n plezier deed? Nou zij deed er echt alles aan mij van Im af te krijgen, en het resultaat is er. En nee ik kan niet zeggen dat ik het goed heb gedaan, maar ik wist niet beter is was 13!
En nee ik zeg niet dat je haar hebt mishandeld ik ben/was het alleen niet eens met de manier waar op je het trappen wilden afleren.
Maar goed in die 2 maanden dat ze ergens anders stond is het wel goed gekomen en daar ben ik ook blij om.
Maar ja.., ik ben toch een trut dus laat maar.

Sorry Rinnie1982 dat het tenkoste moet van jou topic.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 00:28

dames! Elkaar zwart maken op bokt is niet de bedoeling. heb je problemen dan kun je dat beter uitvechten via de pb's (prive berichten)