oudere foto's (mn 1ste pony en wedstrijden enz)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

oudere foto's (mn 1ste pony en wedstrijden enz)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 19:47

Afbeelding
Afbeelding
mn allereerste pony (ok, die van mn moeder dus officieel) dat beeste was echt geweldig Lovers

Afbeelding
mn superrrrrrsprincrackje, heb hem maar 2maanden gehad, en volgens de verhalen is hij naar Denemarken verkocht voor de sport

Afbeelding
mn volbloedje, 2 jaar geleden op wedstrijd

Afbeelding
het paard van mn moeder zo'n 1,5jaar terug.


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 19:58

Wat een leuke pony's heb jij allemaal gehad zeg. Kwijl De Palomino is ook Kwijl Hoeveel pony's heb je in totaal gehad?

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 20:03

Wat een leuke paardjes allemaal!! Kwijl

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-02 20:06

de palomino was de eerste, die bleek spat te hebben en hebben we uiteindelijk moeten laten afmaken Huilen maar van haar heb ik zoveel geleerd, die pony was ontzettend eerlijk, maar werd terecht boos als je boven een sprongetje per ongeluk in dr mond tegenzat ofzo. Echt een superbeestje.
daarna kwam er een NF waar ik nie mee overweg kon, die hebben we verkocht voordat het echt fout ging. Toen heb ik die springer zadelmak gemaakt en daarna gekocht,. Maar ik nam hem voor het eerst mee naar de club voor springles en ze waren zo onder de indruk dat we een leuk bod kregen, en aangezien hij eigenlijk net wat te klein was voor mij hebben we dat gedaan.
Toen kwam de 'volbloed' en kocht mn moeder dr eigen paard en nu ben ik ook uit mn laatste pony gegroeid en heb ik dan Showbiz (ander topic) gekocht.

k heb dr idd wel veel gehad, helaas wast allemaal niet altijd leuk, maar ik weet ook wel dat ik echt blij mag zijn met alles wat mn ma me heeft gegeven enz. wel een voordeel dat zij zelf ook rijdt

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 21:21

oow wat een leuke pony's en paarden!!!! Die palomino Kwijl

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-02 21:45

Vind dat volbloedje ontzettend leuk!
Leuke foto's!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 bezoekers