Foto's Miranda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Foto's Miranda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 20:14

Hello all you horse lovers,
hier zijn foto's van mijn verzorgpony Florahof's Miranda (klinkt bes wel netjes...). Ze is 6 jaar. Ik ken haar vanaf haar geboorte en vanaf dat ze een jaar is, is het mijn 'privepony'. Ze is een welsh K wat (bij haar) inhoud dat ze pittig en suuuper eigenwijs kan zijn... Maar het blijft mijn beest.

Afbeelding
Dit is Lady, de moeder van Miranda. Je kan zien waar Miranda het centebakje vandaan heeft Haha! Knipoog

Afbeelding
Miranda als schattig veulentje...

Afbeelding
Miranda als jaarling. Het halster is ietsje pietsje aan de grote kant...

Afbeelding
Miranda met de eerste keer het hoofdstel in. Ik probeerde haar manen te trekken maar daar was ze het niet mee eens, het is ook maar voor de helft gelukt...

Afbeelding
Miranda als drie jarige met Jacqueline (manzano van bokt) achter haar op Romie, Miranda's halfzus.

Afbeelding
Miranda in de winter achter het huis. Eindelijk een foto met (een beetje) sneeuw (en heeeeel veel modder), yes!!!

Afbeelding
Ain't that tail just beautiful... Haha! Tong uitsteken Knipoog

Afbeelding
Miranda en ik saampjes achter het huis waar ze in de winter staat. 't is zoooooo'n scheetje (als ze wil...)

Afbeelding
Hier zijn Miranda, Madonna (palomino jaarling, het veulen van de merrie Janneke) en Janneke aan het racen in de wei. Duveltjes... Extreme duivel

Afbeelding
De beesten (voor Miranda, midden Madonna en rechts Janneke) in de sneeuw. (alweer sneeuw, it's my lucky day...)

Afbeelding
Links: ik op Miranda en rechts: Sanne (vriendin waar ik de pony's mee verzorg) op de oudere merrie Janneke. Wat staan we er weer super charmant op. Miranda en ik zijn een team als het gaat om lelijk op de foto staan, hahaha.
Dit was de eerste keer dat we met Miranda buiten hebben gereden. Het ging super goed. Veel beter als verwacht. Miranda kan heel gek doen buiten maar ze vond het super. Ze was wel heeeel enthiousiast maar deed (gelukkig..) geen rare dingen.

dit waren de foto's maar binnenkort meer!!!!!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door bloemkooltje op 23-04-02 15:22, in het totaal 2 keer bewerkt

cindyke17

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-10-01
Woonplaats: Belgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 22:31

leuke foto's
ze heeft wel een mooie kleur vind ik Kwijl

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 14:48

leuk..ze kijkt wel stoer op die laatste foto!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 15:30

wat een leuk paardje joh
maar even tussedoor; dat palo veulentje op die foto's,wat word daar mee gedaan?(staatie te koop ofzo?!)

manzano

Berichten: 23923
Geregistreerd: 22-10-01

re

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 12:52

Heeeee, Maaik!

Echt leuke foto's (beetje groot Knipoog, maar dat probleem heb ik ook). Gelukkig ben ik bijna onzichtbaar op die foto, hehe. Ik zat gister ook weer foto's te kijken en toen kwam ik ook weer een hele zooi tegen van de pony's. Echt wel leuk!!! Maar volgens mij heb jij die ook allemaal. Trouwens er staan maar 2 foto's op mijn bureau en 1 daarvan is van Miranda!!! Jaja, ze mag zich vereerd voelen hoor. Die andere is van (hoe kan het anders...) Manzano Lovers .
Groetjes aan iedereen en een knuffel voor de pony's.

xxxxx Jacqueline

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 18:45

Leuke foto's... vooral die laatste... daar ziet ze er echt super stoer uit!