onze nieuwe paardjes en Ofir

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

onze nieuwe paardjes en Ofir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 09:09

Als eerste: Technologic R (draver van Hans Boshoeve uit Joie Vie Tornado v. Yankee Tornado) De voor en na foto's. Ze zag er niet uit toen ze bij ons kwam, ze had van die viltplukken omdat ze nooit geborsteld was en nu: zo mak als een lammetje en ze begint al kuren te krijgen...
voor:
Afbeelding
en na:
Afbeelding

En dan The Last Yankee (draver van Yankee Tornado uit Ming Crown). Een echte hengst vrees ik... Hij staat op deze foto's nog op stal want we moesten hem eerst te pakken krijgen. Hij was doodsbang en kroop helemaal in elkaar. Ik heb hem zo ver gekregen dat ik een ander halster om kon doen (zat écht té krap). Ik hoorde gisteren dat ie al een paar keer aan de lijn in het land is geweest en en dit weekend komt ie bij techno in het weiland te staan.hier twee foto's:
Afbeelding
Afbeelding

En dan nog ofir. Onze slimmerik. Op de eerste foto zie je hem nog met zn normale hoofd, op de tweede heeft ie 'snachts een ietwat pijnlijke ontmoeting gehad met het plafond. Het resultaat: een paar lappen vel van zn hoofd af en het ziet er niet uit....
Afbeelding
Afbeelding

Nou, dat was het weer voor deze keer!!!
Laatst bijgewerkt door WendyBZ op 18-04-02 09:45, in het totaal 5 keer bewerkt

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 09:11

wel godver.... kruisjes

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 09:27

hehe.. eindelijk. Gelukt!!!

Pleasure

Berichten: 336
Geregistreerd: 24-08-01
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 13:06

Hoi,

Leuke paardjes!!!
Dus jullie zitten helemaal in de draverij. (als ik het tenminste allemaal goed lees).

Leuk!!1

groetjes
Denise