Dit kreeg ik met de post...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 18:15

En ik wist direct weer waarom ik hem gekozen had. Kijk dit nou eens.... Wauw stel je eens voor dat ik z'on mooi veulen kreeg.... Dromen Dromen Dromen Dromen Dromen

[img]../upload/49/bazuinmooi1.jpg[/img]

Eigelijk vind ik het een beetje zielig voor Isolda. Z'on heerlijk knappe kerel en ze heeft hem nooit mogen aanschouwen. Laat staan dat ze een verhouding mocht beginnen.


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 18:17

hij is echt gaaf!!!!
tja wel beetje medelijden met Isolda hoor... maar voor t zelfde geld vond ze zijn karakter niets.. laten we dat maar hopen

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 18:36

Ze kan zijn karakter bijna niet niet goed vinden. Hij had overal negens voor. Mede een reden waarom ik hem gekozen heb. Tsja, het kan zijn dat Isolda hem een slijmbal zou vinden... Hihihi, misschien moet ik moeder en dochter ( Verward hoop ik op) maar eens mee nemen naar hem! Hahaha, kan ik er direct een vakantie achteraan plakken!

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 19:46

hij is zeker heel mooi Kwijl

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 12:47

haha, ja, ik denk tenminste aan t welzijn van mijn paard *LOL*
Zij mocht haar partner in levende lijve bewonderen, ik heb ook (teveel..) foto's van hun erste ontmoeting, maar ze konden t binnen 10 seconden wel erg goed met elkaar vinden hoor, leorna gaat voor een echte vent, die ook nog iets groter moest zijn dan zijzelf en die had ze Lachen

Maar bazuin is idd een heeeel gave! ben erg benieuwd naar je veulen!
Maar Reitze mag er ook zijn hoor!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 17:35

He Madelein, zou je die foto's eens willen plaatsen? Ben wel benieuwd naar Leo's man!
Ja.... ik weet zeker dat Isolda helemaal in Lovers zou zijn met Bazuin, ik bedoel.. mennnn... ik ben er in ieder geval helemaal voor gevallen. En dan heb ik hem nog niet eens irl gezien, kun je nagaan. Uitgekozen op cijfers en verrichtingsonderzoeken.!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers