2 foto's onder het zadel..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

2 foto's onder het zadel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 13:21

Dit zijn de enige 2 rij-foto's die een beetje gelukt zijn... Huilen ik hoop dat jullie het een beetje kunnen zijn, want ze zijn door het verkleinen niet echt duidelijker geworden.
Het is wel confronterend om jezelf zo op foto terug te zien...ik vind dat ik m'n teugels toch wel vrij lang heb..terwijl ik onder het rijden altijd het idee heb dat ik ze te kort hou.. Scheve mond kritiek en/of aanwijzingen zijn dus altijd welkom Lachen ..

Afbeelding
(amen...maartje is onthoofd Haha! )

Afbeelding

Na het rijden mag meneer nog wat rondhangen/rollen in de bak. Daar had hij vandaag alleen geen zin in Haha! Hij op een wilde op een bepaald moment toch bijna gaan rollen dus ik snel de digi uit m'n tas gehaald..,maar dat hoorde hij dat en kwam weer vrolijk teruglopen }> Dacht zeker dat ik snoepjes voor hem aan het pakken was..vreetzak Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Die bak moet weer snel getrokken worden Boos! nu hebben we bijna een 'holle weg' Haha!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 14:18

kei leuke pony echt lief!
lekker kontje trouwens Kwijl Lovers

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 15:18

ahhh leuk koppie Lovers Lachen echt lief!!
Kusje

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 15:22

Leuke pony hoor!
Ik vind niet dat je je teugels te lang hebt. Je pony loopt onder de loodlijn en behoorlijk op de voorhand (op de foto's dan he?). Daardoor kan ie op langere termijn flinke rugproblemen krijgen.
Ik denk dat je je teugels wel op de goede lengte hebt, maar dat je meer naar je hand toe moet drijven. Je paardje gaat dan wat meer op de achterhand lopen, en dat neusje moet er iets uit. Zodat de 'neuslijn' precies verticaal komt te liggen (de loodlijn dus).

Succes!

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 17:23

carola schreef:
Leuke pony hoor!
Ik vind niet dat je je teugels te lang hebt. Je pony loopt onder de loodlijn en behoorlijk op de voorhand (op de foto's dan he?). Daardoor kan ie op langere termijn flinke rugproblemen krijgen.
Ik denk dat je je teugels wel op de goede lengte hebt, maar dat je meer naar je hand toe moet drijven. Je paardje gaat dan wat meer op de achterhand lopen, en dat neusje moet er iets uit. Zodat de 'neuslijn' precies verticaal komt te liggen (de loodlijn dus).

Succes!


Het is idd een probleem dat hij zo op z'n voorhand loopt (vooral in stap) Ik zal eens met m'n nieuwe instructrice overleggen of we daar meer aandacht aan kunnen gaan besteden, op dit moment heb ik helemaal niets aan haar Frusty ..ze zegt welke figuren ik moet rijden, maar geeft verder geen commentaar op wat er fout gaat en hoe het dan wel moet..
Als ik nu meer naar m'n hand ga rijden komt hij in protest en steekt z'n neus de lucht in Scheve mond . Zijn er oefeningen die kunnen helpen? veel overgangen? meer voorwaarts?

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 18:55

leuk beestje joh,ik vind het er wel goed uitzien hoor

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-02 14:10

goeie oefening: veel overgangen, dan gaat ie wat meer voor je been lopen en kruipt ie als het goed is niet meer achter de loodlijn. suc6 Lachen