eindelijk de sinterklaasfoto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

eindelijk de sinterklaasfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 20:43

het heeft even geduurd maar ik heb eindelijk de sinterklaasfoto's gekregen Haha! :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De bruine da's Lois en de grote zwarte (tuigerhengst) dat is Uno. Ze vonden het allebei wel leuk en vooral omdat we achter de speculaaskar liepen Tong uitsteken

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:39

haha wat leuk, lijkt me gaaf om met een soort optocht mee te doen te paard Knipoog

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:41

Haah leuk zeg zo'n optocht!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:43

Leuke foto's maarre hoefde jullie niet geschminkt te worden. Twee witte pieten te paard.

verder lijkt het me ook leuk om te doen

aniek

Berichten: 157
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:45

wat geinig zo'n optocht.
ben jij een van die meisjes die op de paarden zitten of is er zomaar een foto genomen??
zomaar een vraagje Party!!
wel een leuk gezicht iig Party!!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 08:24

ik ben degene op dat bruine paard en we waren geen Pieten maar herauten. We liepen voorop en begeleidden de sint de stad in. Er liepen wel 125 Pieten mee maar wij hoefden gelukkig niet zwart. We noemden onzelf al Land Van Ooit ruiters want we liepen behoorlijk voor aap. Zeker toen de optocht afgelopen was en we met de paarden nog een half uur naar huis moesten lopen Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 11:24

Zo, schrok Lois nergens van? er loopt wel iemand naast je, maar ging hij geen rare fratsen uithalen?!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 11:43

Nee hij schrok gelukkig nergens van en hij ging wonder boven wonder ook geen rare fratsen uithalen en dat terwijl we achter de snoepkar liepen. Hij liep wel vreselijk te schooien met z'n allerliefste schooioortjes erop want er stonden overal kinderen met snoepjes, maar volgens mij had ie het te druk met kijken om rare fratsen te bedenken Haha! . En er liepenn idd mensen bij voor geval van nood. Al was het maar om de kindjes weg te halen die telkens onder de hekken doorkropen om naar de paarden te kunnen. Het paard van de sint heeft wel flink lopen klooien want die was onrustig en liep telkens te trappen. De fjordjespiet die achter de sint liep is wel halverwege weggegaan. De fjord ging lopen kwallen en heeft haar uiteindelijk gebeten waarna ze naar het ziekenhuis moest, maar onze 2 mafkezen hebben zich super gedragen Pling