Nieuwe foto's paljas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Nieuwe foto's paljas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-02 16:40

Ik heb weer nieuwe foto's van mijn lievelings pony op de manege gemaakt.

Afbeelding
Een hele mooie foto als hij buiten staat, dat happie eruit komt omdat ik mijn vinger voor de lens had gehouden Lachen

[img]
http://members.tripodnet.nl/mijnfotos/p ... .jpg[/img]
Hier is hij geloof ik een beetje boos op mij Huilen
Die gele strepen onderaan zijn nek komt van de martegaal Frusty

Afbeelding
Zijn hoofd van opzij

Afbeelding
weer zijn hoofd

Afbeelding
van achter *LOL*

Afbeelding
Deze vind ik heel schattig, hij doet alleen altijd maar 1 oortje naar voren Frusty

Afbeelding
Hier was hij aan het bedelen om een snoepie

Afbeelding
Een hele mooie foto met beide oortjes naar voren Lovers

Afbeelding
Etend, hij is heel vies en geel, hij ziet er gewoon niet uit Boos!
[img]http://members.tripodnet.nl/mijnfotos/Paljas_en_ik.jpg

[/img]
Paljas en ik, jammer genoeg staan zijn oortjes niet naar voren

en nog een foto van toen hij nog maar net van de manege was, kan je het verschil zien!
Afbeelding


Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 17:11

Lief koppie heeft ie Lovers ! Mooie grote ogen en donkere manen bij een schimmeltje is ook erg apart. Maar dat roze op z`n neus vind ik niet zo mooi. Maar ja daar zal vroeger wel een bles gezeten hebben. Verder leuke pony. Vertel eens wat meer over hem/haar?

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-02 17:20

Hij is een ruin, niet zo oud, meeste schatten hem rond een jaar of 7, echt veel weet ik niet over hem want het is een manegepony. Ik heb gehoord dat papieren heeft en vroeger M dressuur heeft gelopen(weet ik natuurlijk niet zeker). Met rijden is hij meestal wel braaf, loopt makkelijk aan de teugel maar heeft wel een sterke eigen wil enzo. Hij kan er niet tegen als je op zijn rug gaat bonken(geen enkel paard natuurlijk, maar meeste manegepony's kunnen daar el tegen). Hij is heel snel en bokt eigenlijk nooit. Hij is de leider van de pony's. Met springen is hij heel lastig, hij laat zich niet naar de hindernis sturen enzo, hij heeft een keer in de springles een heel parcours achteruit gelopen(weet niet wie er opzat). Op stal is hij heel lief maar soms ook chagerijnig maar zal nooit bijten of slaan. Altijd als je in of voor zijn box staat te praten, gaat hij zich er altijd mee bemoeien *LOL*

Hehe genoeg verteld Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers