coooole kippen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-01 12:03

[img]../upload/37/kippies.jpg[/img]
jajaja mooi he?
dit zijn onze kippen, zehebben alleen geen namen, maar ze zijn wel echte cooole kippen vind ik Cool Cool

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 12:06

Die witte met zwarte strepen die vind ik lache!! Das net een zebrakip *LOL* *LOL* *LOL*
Tok Tok Tok, kippie in galop *LOL* *LOL* Party!!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 12:33

lieeeeeefff. daar ben ik nou echt helemaal gek op. van die lieve zachte knuffelkippen. we hebben zelf ook kippen gehad vroeger en die waren hartstikke tam. vandaar dat ik er zo gek op ben. by the way: heb je chicken run gezien? leuk voor de echte kippenfanaat Knipoog

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-01 12:43

whahahaaahhahahah ja chickenrun is coooool
ik ben geen chicken fanaat hor, hahaha ik had an alle beeste fotos behalve de kippies, nouja toen lagen ze allebei te broeden dus ach dan maar op de foto..
en ze zijn ook niet tam btw Lachen

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:50

Ik ben gewoon dierenfanaat, dus ook kippetjes. Chicken Run ben ik in de bios gaan kijken, met mijn vriend. Geweldig! Ik zat daar (26 jaar) met mijn vriend (28 jaar) tussen de kinderen. Bloos Echt lachen. *LOL* Bij ons op de manege heeft een tijd een tamme kip rondgelopen, Katrien genaamd. Ze kwam wel eens tijdens het rijden de bak in, niet zo verstandig dus. Kom je langs de poort, floept er opeens een kip onderdoor naar binnen... Op een dag was iemand haar paard los aan het laten in de binnenbak, komt Katrien de bak in gewandeld. Het paard van haar was hier niet van gediend en haalde uit naar Katrientje. Je raadt het al, ze heeft het niet overleefd. Die meid van dat paard natuurlijk helemaal over haar toeren en in tranen... Verdrietig Op dit moment hebben we een haan los rondlopen. Ik noem hem altijd Mister Rooster. Hij slaapt in een denneboom, lekker beschut. Overdag scharrelt hij lekker rond. Gezellig vind ik zoiets... Haha!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 14:02

nu we het toch over kippen hebben: ik was gisteren in de bak aan het rijden toen er ineens een fazantenhaan (ook maar een luxe kip imo Knipoog )langskwam. Hij draaide even met z'n koppie van "wat zie ik daar nou voor iets vreemds" en ging toen lekker zitten kijken in het zonnetje. 1 van z'n vrouwtjes kwam er later ook lekker bijzitten en zo hebben ze een half uur samen zitten kijken naar mijn westernoefeningen. M'n bijrijster vond het ook heel komisch om te zien. Jammer dat we zelf geen kippen hebben bij de stal, maar gelukkig lopen er wel veel fazanten rond (bos is vlakbij). Heb ik toch nog wat "kippig" gezelschap.
Afbeelding