foto's van zaterdag bij Chess

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 12:28

Ik ZEIK niet,dat ten eerste.Ik geef alleen mijn mening.Net als wat andere in deze topic hebben gedaan.En nou ben je alleen opeens op mij boos Verward Dat vind ik een beetje banketstaaf.Verder is Chess wel een stoere pony,zeer mooi getekend Kwijl

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 12:33

Lutske schreef:
Maar hij heeft toch plezier en wij ook waarom zouden we dan stoppen............ DAT zal ik dan nog wel eens van jullie willen weten inplaats van dit gezeur hierboven....

......... En Sunnylover waar staat dat dat ik boos ben op jou ofzo?

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 12:36

Omdat je misschien niet reageert op die andere (behalve Tessa_N en mij dan)

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 12:37

Sunnylover schreef:
Omdat je misschien niet reageert op die andere (behalve Tessa_N en mij dan)

Heb je ff twee uurtjes ofzo? Haha! Maar we houden er over op ok!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 12:38

Wat een berichten staan er bij Slapen Maar tis een leuke pony, zeker weten! Maar wat je nu doet zo goed is... Dat betwijfel ik.. Lips are sealed

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 12:49

Ik sluit me helemaal bij Sunny en Obsession aan. Persoonlijk vind ik de pony lelijk, maar ja, dat is een kwestie van smaak. Zoek alstjeblieft een wat grotere pony, want dit ziet er niet uit en het is heeeel slecht voor de gewrichten van je pony.
En jullie hoeven jezelf niet zo op te hemelen hoor, met de 'heropvoeding' die jullie hebben gedaan en dat kleine kids er niet op kunnen rijden. Ik ken zat kids van onder de 10, die echt prima rijden en ook goed (streng) met paarden kunnen omgaan. Een shetje... Laat me niet lachen... daarop leer je niet rijden! Zoek een 'echt' paard, en kijk dan maar eens of jullie jezelf nog steeds zo goed vinden!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:37

Ik sluit me voorderest aan bij Carola en houd verder maar mijn mond erover dicht.Er is in mijn ogen al genoeg gezegt.Maar toch nog 1 ding: je zei zelf al dat je wist dat je te groot was voor Chess,waarom ga je dan er nog op rijden? IK neem aan dat je het beste voor Chess wilt.En ik kan ook wel begrijpen dat Chess niets bij jullie uitspookt want bij jullie moet hij meer moeite doen! Waarom ga je niet lekker met Chess mennen en zoek je een bijrijdpony? Mennen is toch ook hartstikke leuk Cool

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:50

ja mennen ja......... we hebben geen geld voor een karretje en tuig dat is het probleem. Maar we hebben wel eens met longeerlijn, longeersingel en nog wat touwtjes en 2 skateborden erachtergezeten dat was wel tof! Haha!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:54

Lutske schreef:
ja mennen ja......... we hebben geen geld voor een karretje en tuig dat is het probleem. Maar we hebben wel eens met longeerlijn, longeersingel en nog wat touwtjes en 2 skateborden erachtergezeten dat was wel tof! Haha!



Hoezo onverantwoord!!!!!!????? Lips are sealed

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 13:58

waar slaat dat op als ik vragen mag?

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 14:03

eeeuuuuuh Lutske, snap je dat echt niet waarop dat slaat??

Het is niet echt slim om met "skateborden" te gaan mennen, nee. Het si duidelijk dat jullie er niet veel verstand van hebben.

Dat maakt niet uit, iedereen heeft het moeten leren en ik heb ook stomme dingen gedaan vroeger.

Je moet al deze kritiek niet als banketstaaf opvatten, maar je moet er iets mee doen. Zie het dat je leert van je fouten

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 14:05

we waren met z'n tweeen de 1 hield Chess z'n teugels zeg maar vast. Eerst laten wennen zonder iemand erop. Toen iets zwaars erop.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 14:47

Ach ja, jullie zijn wel te groot maar als hij er echt plezier in heeft... Maar dat moet je dan ook zeker weten. Ik denk niet dat het echt goed is voor de pony maar ja.
Ik vind ook dat jullie je knieƫn erg optrekken, zodat het lijkt alsof jullie niet zo groot zijn.
Maar goed, ik vind 'm erg schattig en die eerste twee foto's zijn echt lief!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-02 16:32

Tessa_N schreef:
En bij punt 4:
Volgens mij is Lutske ook niet een van de ligtste Lips are sealed
Of zie ik dat verkeerd?

Misselijk
Ik dnek dat je het verkeerd ziet.....

Ook al is het mijn verzorgpony niet, ik heb tog ff zin om WEER mijn mening te geven.
In die 3x dat ik bij Chess ben geweest heb ik tog echt wel duidelijk gezien dat die pony het leuk vind om te rijden, om buiten te zijn, de aandacht die hij krijgt, enz.
Lutske en Roos verzorgen hem ongelovelijk goed, als je ziet hoeveel geld zij aan die pony uitgeven, ze hebben een zadeltje, longeerlijn en noem maar op voor hem gekocht....
Ze hebben daar zelfs een klein zadelkamertje met al hun spullen.
Het gaat er tog om dat de pony plezier heeft en dat heeft hij......
Of is dat niet genoeg??????
Ik vind neit dat jullie kunnen zeggen dat dit zielig is, jullie weten niet hoe hij dat vind, jullie hebben hem nog enit gezien en meegemaakt als er op hem gereden word.
Het ziet er neit uit, OKE! Dat weten wij ook wel....

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 17:32

daar gaan we weer..mensen we bereiken hier maar weinig mee. Lutske en de rest worden alleen maar beledigd, en er staan hier grotendeels dingen die tegen de regels van bokt in gaan. Weet je nog..? je mag elkaar niet opzettelijk kwetsen. dat begint er wel een beetje op te lijken. dus laten we het leuk houden en wat opmerkingen maken over chess zn uiterlijk bijvoorbeeld. dat is altijd leuker om te horen en ook hoeft er niet voor de 10e keer een slotje op. ik geef mn mening niet over of ze te groot zijn, maar we kunnen er zoiezo niks aan doen want Lutske etc. hebben hun besluit al gemaakt; ze rijden erop en dat blijft zo aan hun reactie's te zien. Ze zijn het niet met de rest eens en die rest kan dus ook niet hun gedachten veranderen als ik het zo goed begrijp....?!?!?! Dus wat doen we hier eigenlijk nog met elkaar alleen maar af te staan zeiken. Stuur haar dan maar een pbtje met wat persoonlijke discussies want wat ik hier zie staan zijn 3 pagina's vol met DEZELFDE berichten Verward Nogmaals ik geef mijn mening niet over of ze te groot zijn. ik geef alleen mijn mening over dit topic en hoe ik vind dat dit topic een beetje leuk moe blijven!! Haha!

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 18:01

Tessa_N"]
[quote="Lutske schreef:
Ten eerste Tessa..... dat is al de 100000000 keer...
Ten tweede Tessa..... Waarom kijk je er dan naar....
Ten derde Tessa...... Het is mijn eigen pony niet.....
Ten vierde Tessa..... lengte is heel wat anders dan gewicht....
Ten vijfde Tessa..... we weten wel dat het er niet uit ziet.....
Ten zesde Tessa.... hij kan het makkelijk houden!
Ten zevende Gaaaap Gaaaap Slapen Dromen Dromen Lips are sealed


Wat er bij punt 3 staat vind ik echt NERGENS op slaan. Boos!
Wat maakt het nou uit of het je eigen pony is of niet?
Zou je er dan niet op gaan rijden ofzo?
Dat verandert er toch niks aan?

En bij punt 4:
Volgens mij is Lutske ook niet een van de ligtste Lips are sealed
Of zie ik dat verkeerd?
Nou ja, het maakt me eigenlijk niet zo veel meer uit, want jullie luisteren toch niet naar wat anderen zeggen. Misselijk
Dus veel plezier met je pony
Het is trouwens wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele stoere shet en ik vind het ook leuke foto's (behalve waar Lutske er op zit)
[/quote]

Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag bij punt 3

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 18:16

Het loopt een beetje uit de hand,
plaats anders maar een slotje!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-02 19:01

rara door wie zou dat komen......
wij zetten daar iets neer om een slotje te voorkomen en jullie gaan er tog op in.
Ik kan wel Misselijk van jullie

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 19:02

tessa waarom zal ik jou dat uitleggen en ja er moet WEER een slotje op.... ik had het al voorspeld ik zei al in het begin nou laat ook maar!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-02 19:05

ja, lutske je ehbt gelijk en waarom zou je een van jullie iets uitleggen als je er tog alleen maar op in wilt gaan.
Ik PB Bart ofsu wel, want ik heb heir geen zin in, jullie zitten egwoon de hele boktsfeer voor een paar mensen te verzieken.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 19:08

okay en nu is het afgelopen.
altijd dat gedram over mensen met shets en die erop rijden.
ik plaarts een slotje