Nicole onder het zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Nicole onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 22:01

Niet bij mij, ik kan echt bijna niet meer rijden, 2 rondjes draven en ik ben al helemaal bekaf Scheve mond
Hier Nicole met mijn bijrijdster. Ik ben echt heel blij met haar, ze kan Nicole goed rijden!

[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/Nicole1(2).JPG[/img]

Mooie foto
Afbeelding

Ben ik in beeld Schijnheilig
Afbeelding

[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/Nicole2(2).JPG[/img]

Dikke buik? Ikke? Echt niet Schijnheilig Bloos
[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/Nicole3(2).JPG[/img]

[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/nicole5(1).JPG[/img]

Wiiiieeeeeee Hyper!
[img]http://193.254.255.11/_fotos/screensize/nicole6(1).JPG[/img]

Afbeelding

Afbeelding

Jammer dat deze zo wazig is
Afbeelding

Ik hoop dat ze te zien zijn, ik heb op zich niet zo'n goede ervaring met gofoto, maar msngroups doet nu óók al raar Scheve mond


Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:03

Leuke foto s!!! Hoezo kan je niet rijden als ik vragen mag??? Moooooi
paardje hoor *LOL*

Groetjes Joyce

Obelix is gewoon stoer!

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:03

Foto's zijn erg goed gelukt vind ik!! Mooie foto's

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 22:06

Ik heb vorig jaar pfeiffer gehad, maar het lijkt wel of het nooit meer over gaat. Nicole staat daarom ook te koop. Ik vind het zonde om haar te houden, is niet eerlijk tegenover haar. Helaas kon Joyce haar niet kopen, anders had ze dat meteen gedaan Lachen

spiritje

Berichten: 59
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Overijse Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:08

mooi paardje zeg maar ik bedoel ook hoe kan je niet rijden ?
Haha! Cool
Lachen Knipoog

Lachen

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 22:23

Ik sta moe op, en ga moe naar bed, dat heb ik over gehouden aan mijn pfeiffer van vorig jaar. Helaas kan ik daardoor niet goed en lang meer rijden. Ik kan Nicole met rijden op zich nog wel aan, maar ik kan er niet langer als 5 minuten op zitten, dan ben ik al bek af.

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:26

Balen zeg dat je je paardje daardoor we moet doen. Is er nog wel kans op volledig herstel? Mooi paardje trouwens!

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:30

idd hele mooie foto's!! dat meisje kan ook super rijden!! (aan de foto's te zien iig)
Super mooi beestje hoor!!!! Kwijl:~:~:~
Jammer dat je haar moet verkopen

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:34

Hoe kan je met los haar rijden?? Verward Verward Ik heb hier altijd een btje het idee van: barbie gaat rijden.
Is wel rot voor je dat je niet kan rijden en min of meer gedwongen bent om je paard te verkopen. Hoop dat ze een leuke nieuwe eigenaresse krijgt!
Mooi paardje!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-03 22:40

Tja, Joyce rijdt eigenlijk altijd met los haar Haha! Ze zal het wel fijner vinden zitten denk ik.

Patries

Berichten: 19
Geregistreerd: 14-09-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 22:44

Balen dat je je paard hierdoor moet verkopen Huilen ! Ik heb 3 jaar geleden ook pfeiffer gehad en je wenst deze ziekte echt niemand toe. Ik heb er 1,5 jaar mee gelopen voordat het over was en nog heb ik af en toe wat terugslagen Ziek , maar ik loop gewoon door. Ik hoop en denk dat het uiteindelijk wel zou overgaan...
Anyway, veel sterkte en geniet nog even van je paardje zou ik zeggen.

Beterschap Vriendjes zijn? !

Groetjes Patries

patricia....

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:01

leuke foto's maar ik zou het zadel de volgende keer iets verder naar achteren leggen want het lijkt op de foto's of hij steeds meer naar voren schuift

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:03

leuke foto's maar ik zou het zadel de volgende keer iets verder naar achteren leggen want het lijkt op de foto's of hij steeds meer naar voren schuift

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 10:03

opes dubbelpost sorry

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:06

Rinske schreef:
Ik heb vorig jaar pfeiffer gehad, maar het lijkt wel of het nooit meer over gaat


Pffff, bij mij is 3 weken geleden ook Pfeiffer (in zeer actieve vorm) geconstateerd...ik ben wel erg moe en heb heel veel last van forse ontstekingen, maar ik kan gelukkig wel gewoon dingen doen. Ben al zo lang moe...ben er wel aan gewend nu.. Haha! Nee ff zonder gekheid, volgens mij heb ik niet zo'n zware vorm, ik rij gewoon en kan het ook redelijk volhouden (ene dag beter dan de andere dat wel)

Jammer dat je je paard verkoopt, het is een heel leuk dier! Ik hoop voor je dat je toch vrij snel zult herstellen! Sterkte ermee!

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 11:09

Leuke foto'en het klikt goed zo te zien! Erg jammer dat je haar niet meer kan rijden. Maar het zal toch wel overgaan?? Het zou erg zonde zijn als je haar verkoopt en je dan weer beter bent!!!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 12:49

Dat is waar, maar ik heb zowieso geen wedstrijdambities meer. Ik vind het zo zonde voor haar. Ze is nu gewoon te hoog gegrepen voor me.
Ik ben al jaren moe eigenlijk, het is er pas vorig jaar uitgekomen. Ik heb er niet echt veel hoop meer in dat het beter wordt. Ik heb echt alles gedaan, rusten, dieet, maar niks hielp.
Ik hoop dat ik school fatsoenlijk kan volhouden, maar ik weet wel dat dat ook erg vermoeiend gaat worden. Rijden na school zal er dus ook niet echt inzitten Scheve mond

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 18:04

leuke foto's je hebt een heel mooi paardje!
Erg jammer dat je nog steeds last heb van moeheid enz..
Ik hoop dat je gauw een heel goed en leuk baasje voor haar vindt!
iig sterkte ermee!

e_horse

Berichten: 2907
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: Rustenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:13

Hoi, ik heb ook Pfeiffer (gehad). Nu al anderhalf jaar. Het gaat heeeeeeeeeeeeeel langzaam beter, maar ooit gaat het over. Vorig jaar toen ik nog niet wist dat ik dat had, heb ik bijna mijn paard verkocht, zo moe was ik overal van. Ik zag alles af en toe zo negatief. Maar nu gaat het rijden ook beter, al ben ik nog vaak moe, dan stop ik gewoon. Ik had het voordeel dat mijn paard pas dit jaar drie werd en ik dus toch niet kon rijden. Ik hoop dat je er goed over nagedacht hebt en geen spijt krijgt. Kun je voorlopig geen bijrijder houden? En dan over een aantal weken/maanden weer kijken hoe het gaat, want echt het gaat over!
Sterkte!

www.paardenbuitenhouden.nl
Geef je paarden zelf de keus of ze binnen of buiten willen lopen!

Nieuwe website! http://www.ruiterburcht.nl
Equitherapie en paardencoaching.

samhorse

Berichten: 1180
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 22:36

mooie foto's hoor en mooi paard

Trotse eigenaar van 2 mooie haffies.
Bram & Stella :+:

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-03 08:28

Hai rinske, ik heb ook pfeiffer gehad, ongeveer een jaar lang. Ik kon ook echt niets ene trap oplopen en ik moest een half uur uitrusten. Maar geloof me het gaat over! Ik ben echt doodziek van de pfeiffer geweest maar uiteindelijk wordt het beter.
Het enige wat ik er aan over heb gehouden is dat ik sneller moe ben dan voordat ik pfeiffer had. Maar verder is alles prima. Het lijkt idd of er geen eind aan komt maar eens gaat het over. Dus denk goed na voor je je paardje verkoopt want het is echt een leuk dier!:j
Veel succes! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, SemrushBot en 20 bezoekers