Endurance-training/bokt-rit Katwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:53

O, gelukkig, die ene foto was dus echt een 'moment-opname'...
Ik vind Meyendel altijd een geweldig gebied om te rijden en voor ons ook lekker dichtbij (met de auto + trailer ongeveer 40 minuten rijden).

Limo maakt overigens geen strandrit: die gaat de zee in zodra we op de vloedlijn zijn aangekomen en komt er pas weer uit als we weer van het strand afgaan! Is vroeger vast een zeepaard geweest!

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:17

Bedankt iedereen voor de complimenten over mijn Tink,ik word er verlegen van.........

Tot de volgende bokt rit ,ik voel deze rit wel in mijn spieren Knipoog

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:49

Wat een leuke rit is dat geweest zeg. Ziet er heel gezellig uit. Vind het ook altijd leuk om foto's ze zien
En ik vind rowan een heel mooi paardje.
En ja die tinker die is geweldig Haha! Haha! Haha!

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:53

Ik vond het heel jammer dat ik er niet bij kan zijn Lachen
Ik hoop dat het volgend jaar als we een trailer op stal hebben makkelijker zal worden om mij te verplaasen Lachen

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 11:55

Hé leuke foto's maaruh .... is het nu moeilijk om voor endurancerit te trainen?! Ik ken eigenlijk niemand die endurance rijd, maar in Oktober is er weer een tocht in Wanroy (ca 35 km) die je zaterdag als recreatie mag rijden (om uit te proberen of het je iets lijkt denk ik).
Lijkt me wel leuk om mee te doen omdat we eigenlijk toch al regelmatig naar mijn idee best leuke lange ritten maken, maar heb dus geen idee welke snelheid we gemiddeld hebben, wat de hartslag moet zijn enz enz ... en of ik het wel goed opbouw Verward . Ik probeer wel altijd voldoende rust in te bouwen en de gangen goed af te wisselen enzo .. en dan kan sayla het altijd goed/lang volhouden dus heb wel het idee dat ze een redelijke conditie enzo heeft , maar zou dat toch wel eerst zeker willen weten zodat ik niet voor paal sta halverwege zo'n rit Bloos .
Weet nog helemaal niet of ik wel vervoer kan regelen om mee te doen, maar omdat er dus een speciale dag georganiseerd is voor als je nog geen lid bent en nog niet echt endurance rijdt, lijkt dat me wel een leuk "uitprobeersel"... *LOL*

Hercules_

Berichten: 220
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 12:09

Wat een leuke foto's.........toch nog een lekkere rit aan het strand he Sas? Je droom is uitgekomen....en wat een mooi glimmend pakje had je aan hahahaha Lachen

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:10

jeanie schreef:
Bedankt iedereen voor de complimenten over mijn Tink,ik word er verlegen van.........

Tot de volgende bokt rit ,ik voel deze rit wel in mijn spieren Knipoog

Ik heb nergens last van, maar ik spreek je volgende week maandag wel even, dan heb ik er de 74 km in Ommen opzitten (als alles goed gaat natuurlijk!)

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:12

Hercules_ schreef:
Wat een leuke foto's.........toch nog een lekkere rit aan het strand he Sas? Je droom is uitgekomen....en wat een mooi glimmend pakje had je aan hahahaha Lachen

Het was zeker een lekkere rit, maar hoezo is mijn droom uitgekomen?
Ben al zo vaak aan het strand geweest of bedoel je dat niet?
En ja, die endurancebroek...hij is heel eng, maar rijdt toch idd wel lekker!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:23

Ik heb trouwens geen spierpijn oid, maar wel last van mn knieholtes. Ik had hele hoge sokken aan en die zijn blijkbaar in de knel gekomen met mn chaps oid Verward.

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:39

Gaaf zeg, katwijk is hier niet zo ver vandaan:D

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:46

[quote="grid"]Hé leuke foto's maaruh .... is het nu moeilijk om voor endurancerit te trainen?! Ik ken eigenlijk niemand die endurance rijd, maar in Oktober is er weer een tocht in Wanroy (ca 35 km) die je zaterdag als recreatie mag rijden (om uit te proberen of het je iets lijkt denk ik).


Doen Grid,trainingsschema's zijn te vinden op de site van DER. Als je paard een goede basisconditie heeft is een kenningsmakingsrit geen probleem en het is hardstikke leuk om te doen.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 16:34

Ik had alleen een tikje last van m'n linker-enkel, maar dat komt omdat ik de beugels sinds kort een gaatje korter hebt en m'n enkels het daar nog niet helemaal mee eens zijn.

Op Rowan heb ik eigenlijk nooit meer spierpijn, in ieder geval niet na ritten of wedstrijden ofzo. Misschien als ik volgend jaar een klasse 2 waag? Je weet het niet...

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:17

als ik vervoer heb wil ik er zeker aan mee doen!! Zal nog eens op Der gaan speuren, kon er eerst niet precies alles vinden (maar zal wel niet goed hebben gekeken Blond )

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 08:52

Was het weer nu maar zoals op de foto's!!
Je waait hier gewoon weg, en regenen...brrrrrrrrrrrrrrrr!

BertinaBvd

Berichten: 2228
Geregistreerd: 21-11-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 10:59

jullie heben zeker geluk gahad met het weer zeg
ik ging gisteren even het strand op en werd bijna van mijn pony geblazen
ziet er gezellig uit !!
moet helaas tot 3 uur werken op de dag van de endurance anders had ik komen helpen/kijken maar dat zit er helaas niet in

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:28

dan kom je toch eens op een andere wedstrijd kijken?