Shariff97 Nu @ work Op Nulita.. Paard loopt M²

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:25

zoals ik al tegen je zei moet je nuliet iets meer oprichten Lachen
vind het er verder erg goed uitzien Lachen

wat kan ik toch mooie fotos maken Pling

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube


Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 16:52

Als nulita weer een tijdje onder het zadel is zal ik haar meer oprichten en weer foto's maken Haha! ik heb haarvandaag niet gereden.. de bak zag er gewoon niet egt uit.. en dat weer .. Boos!

Shariff you rock my world. (L)

thijs1984
Berichten: 59
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:53

Sorry hoor, maar was toch echt een beetje verbaast over reacties van sommige mensen! Je zult haast bang worden om foto's te gaan plaatsen ''jullie zijn geen mooie combinatie, paard is te lang''
Even voor de duidelijkheid, niet iedereen heeft alles voor het kiezen! Die foto's zien er leuk uit, vooral doorgaan als je er een goed gevoel bij hebt!

Saar4
Berichten: 2345
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 19:02

Het ziet er goed uit! Ik vind haar helemaal niet diep lopen trouwens. Ze loopt laag en lang maar zeker niet diep.

Ik vind vooral de 7e foto mooi. (strekken)

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:21

Het is zeker niet verkeerd OK dan!
maar naar mijn mening loopt ie wel wat te diep het ziet er een beetje
uit alsof ie zich ontrekt aan de hulpen door zo diep te gaan lopen en hangen op jou hand.
Mischien werkt t als je hem af en toe 'lift' dan bedoel ik dus door
middel van een soort liftende halve ophouding proberen hem omhoog te halen en dan meteen been geven zodat zijn neusje wat meer dr uit komt snappie Verward

Dat werkt i i g bij mij wel goed (bij bepaalde paarden dan he Knipoog )
Bij die van mij moet ik da nie proberen (maar die doet da ook niet) Haha!

Misschien heb je er wat aan

Kadans -->Z2
Graciano SJ --> Z1
En waar blijft mijn nieuwe crack ?

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 21:26

eey leuk beesje is ze zeg!

Hoe oud is ze...?

En die staart groeit wel weer aan Knipoog

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 08:22

nulita is uhmmm 10 geloof ik .. die kant op Haha! ze heeft wel papieren maar ik zal het even vragen aan de eigenaar maar die zegt elk jaar gewoon weer dat ze vijf is.. Bloos Tong uitsteken

Shariff you rock my world. (L)

marleentjuh

Berichten: 157
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 08:58

heej Sharon leuke foto's hoor
Dat staartje lijkt vet schattig!!

hOuvan me Super pOnytjee hOrtensiaa

DiantaM
Berichten: 11270
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:05

thijs1984 schreef:
Sorry hoor, maar was toch echt een beetje verbaast over reacties van sommige mensen! Je zult haast bang worden om foto's te gaan plaatsen ''jullie zijn geen mooie combinatie, paard is te lang''
Even voor de duidelijkheid, niet iedereen heeft alles voor het kiezen! Die foto's zien er leuk uit, vooral doorgaan als je er een goed gevoel bij hebt!


Ja, maar ik vind het gewoon geen mooie combinatie, en dat verpest voor mij eigenlijk heel het beeld. Normaal zeg ik er niks van, maar nu ergerde me het.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:14

Nog wat aanvulling op de rest van het 'commentaar'
Let op je schouders, dat is vooral goed te zien op de eerste foto. Je draait je schouders daar te ver... Ook op een foto (weet even niet meer welke) heb je je binnenhand te ver naar je toe genomen.
Verder vind ik het er ontspannend uitzien. Buiten de lengte van jou en het paard zijn het fijne foto's om naar te kijken...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 09:19

leuke foto's maar het lijkt of het paard best wel hangt? of zie ik dit alleen maar, misschien ook de reden dat je zo naar voren gaat hangen.

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:38

leuk hoor
volgens mij zijn hier mensen die niet helemaal snappen dat dit forum horses at work heet. Kortom paarden in training ipv paarden en ruiters die al perfect zijn. (daarvan zijn er maar weinig op bokt, denk ik)

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 11:53

Leuke foto's ziet er netjes uit lekker ontspannen plezier om naar deze ontspannen foto's te kijke. Laat het paard maar even lekker zo lopen totdat hij wat losser is. En dat bij de 3de keer onder het zadel mag je niet klagen.

Oprichting en de rest komt vanzelf paard moet zich happy voelen en graag aan het werk willen. Het lijkt idd af en toe of die hangt maar dat zal ze zelf ook wel voelen. Dat ze nog wat slecht aan het been is en wat stijf vind ik niet zo gek.

Ben benieuwd naar foto's over een paar weken als jullie verder zijn. Om nu te zeggen dat de combi niet mooi is ach mag je vinden maar ja om dat nu zo te zeggen??. Misschien kan het ook wat leuker aangekleed worden zodat het aardiger overkomt.

Succes.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Margriet7

Berichten: 780
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: noordholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:19

jee, wat een groot paard, je rijd hem wel leuk hoor!!!
hoe komt hij aan zo'n korte staart?

I used to have money, now I have a horse..:+:

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:10

thijs1984 schreef:
Sorry hoor, maar was toch echt een beetje verbaast over reacties van sommige mensen! Je zult haast bang worden om foto's te gaan plaatsen ''jullie zijn geen mooie combinatie, paard is te lang''
Even voor de duidelijkheid, niet iedereen heeft alles voor het kiezen! Die foto's zien er leuk uit, vooral doorgaan als je er een goed gevoel bij hebt!


we zijn van bokt niet anders gewend Knipoog (ik zal het zelf ook welleens doen hoor,dat zeg ik niet...)

maar goed,ik blijf erbij dat die te diep loopt,dat is gewoon mijn mening.
en zoals ik lees vinden sommige dat ook,en andere weer niet.

nou goed,alle mensen hebben eigen mening,zou niet goed zijn he als we allemaal zelfde mening hadden Knipoog

maar vind het wel harstikke leuk paardje hoor!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:26

thijs1984 schreef:
Sorry hoor, maar was toch echt een beetje verbaast over reacties van sommige mensen! Je zult haast bang worden om foto's te gaan plaatsen ''jullie zijn geen mooie combinatie, paard is te lang''
Even voor de duidelijkheid, niet iedereen heeft alles voor het kiezen! Die foto's zien er leuk uit, vooral doorgaan als je er een goed gevoel bij hebt!

Tja voor mij al een hele tijd een reden om geen foto's te plaatsen (rijdend) iedereen weet het toch beter. Schijnbaar is het moeilijk tegenwoordig om een aardig bescheiden mening te geven.

Ik vind de foto's leuk of de combi nu passend is of dat het paard nu super fijn loopt ja of nee. Zit er leuk uit krijg bij de foto's een lekker gevoel.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

SnowFlake

Berichten: 1794
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:25

ik vindt dat ze iets te diep loopt, maarja. dat is mijn mening verder
zijn jullie een leuke combi Haha!

iiCk hOu vaJn mYn rOlatoOr maatJJ

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:35

Wow wat een kanon van een paard zeg *LOL*
Echt een joekel!
Maar ik vind het wel een mooi paard , in het begin mag je diep trainen ik train altijd laag zodat ze lekker losjes worden.
Maar daarmate ze losser is mag je wel wat oprichten

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:45

we hebben in dit land toch vrijheid van meningsuiting of niet?

ik denk dat de meesten hier onder ons, de opmerkingen gewoon aardig bedoelen hoor en om te helpen, als je les hebt gaat je trainer toch ook niet een uur alleen maar complimenten uit staan delen wel dan, die wijst toch ook op de dingen die hij ziet.

als je niet van deze reacties wil zou ik gewoon geen foto's plaatsen.
iedereen heeft zijn eigen manier van rijden en er wordt gewoon gezegd wat andere daar van vinden, niets meer dan normaal toch.

ik vind het ook een leuke combi hoor verder.

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 08:19

leuk diertje
pas alleen op dat ze niet gaat hangen op je hand, door haar goed voorwaarts te houden kun je haar op eigen benen laten lopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:05

Maar aan de andere kant, als een paard helemaal vast zit, kan hij op deze manier ook niet lopen, omdat hij dan zijn rug dus niet lang kan maken. Dus dit paard is zeker wel al enigzins los in zijn lijf, vooral door zijn rug, dus oprichten zou allang makkelijk kunnen. Dan rijd je het eerste halfuurtje even lang, los en diep, en pak je haar daarna op. Zo te zien heeft ze echt geen moeite met ontspannen en zichzelf los laten. Dus die aanvallende reacties over dat dit zou MOETEN, gaat iets te ver.

Verder lijkt het idd ook alsof ze een beetje hangt, waardoor ze waarschijnlijk dus ook naar voren kukeld. En jij ook...
Het lijkt trouwens alsof jij je eigen zit niet hebt, en dus niet goed in het zadel gaat zitten, maar dus omhoog gelift word door het paard, omdat zijn bewegingen groot zijn.

Eerlijk gezegd vind ik het ook geen mooie combinatie, je bent iets te iel voor zo'n "massief" paard.

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:29

Wat een gezeur weer, dit paard rijdt ze voor iemand anders, wat moet zean zeggen? "sorrie, ik rij hem niet voor jullie, want het totaal plaatje is niet perfect" tssss wat een gemieren*** piep zeg! na 1X weet ze het wel, het hoeft niet 30X herhaald te worden. Dit is de reden waarom ik nog nooit rijfoto's hier heb geplaatst, al dat commentaar.

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:43

lowara schreef:
Wat een gezeur weer, dit paard rijdt ze voor iemand anders, wat moet zean zeggen? "sorrie, ik rij hem niet voor jullie, want het totaal plaatje is niet perfect" tssss wat een gemieren*** piep zeg! na 1X weet ze het wel, het hoeft niet 30X herhaald te worden. Dit is de reden waarom ik nog nooit rijfoto's hier heb geplaatst, al dat commentaar.


Hier ben ik het dus helemaal mee eens.. al dat gezeik wat wel 30 of 40x herhaald word.. ze weet het nou wel.. oke vrije menings uiting... maar denk daarbij niet alleen aan jezelf

Ennem. ik vind het leuke foto's!! Je hebt haar lekker aan het lopen alleen de kritiek is boven al gegeven over dat te diep/laag lopen... maar dat is ook wel logisch nadat ze poos niet bereden is.. ik vind ook dat je juist wel een mooie houding hebben *LOL* , op 1 foto heb ik alleen gezien dat je echt heel erg naar voren zat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:47

Wie zeikt hier nu?
Wat is er mis met je mening geven, die foto's worden hier niet voor niks geplaatst, en je kan niet verwachten dat iedereen "Ohh" en "aaah" gaat roepen. En ook al rijd ze het paard voor een ander, ze rijd hem op dat moment toch, ze weet toch wat ze doet, en waarom ze doet en ze geeft een motivatie, ik geef mijn motivate waarom ik zogenaamd "commentaar" geef, wat is daar dan mis mee? Ik kraak haar niet, ik geef alleen mijn redenering, waarom ik vind dat ze wel al wat hoger kan lopen.

Er word gewoon een normale discussie gevoerd, en iedereen geeft zijn argument, wat is dan het probleem volgens jullie?



lowara schreef:
Dit is de reden waarom ik nog nooit rijfoto's hier heb geplaatst, al dat commentaar.


Slappe reden dan, misschien kun je het "commentaar" ook eens anders opvatten en er proberen wat van te leren.
Dan rij jij zeker ook niet als er mensen aan de kant staan?

Want al dat commentaar Schijnheilig

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 09:57

Nouja... ik dacht dat dit topic allang weer naar beneden was gezakt.. dat ik te klein ben voor nulita kan me niet zoveel schelen want we hebben er allebij lol in. Hoe jullie daarzo bij komen vind ik ook maar een beetje raar.. net zo als cloverdale TE KLEIN is voor flame.. Als nulita een paar keer al weer is bereden zal ik proberen om haar weer op te richten, maar aangezien ze nog erg sloompies is en allemaal nog erg moeilijk in het begin laat ik haar nu maar mooi laag lopen.. Haha!

Shariff you rock my world. (L)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 bezoekers